Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin kouluvalokuvaus lopetetaan?

Vierailija
19.11.2018 |

Kaipaako kukaan oikeasti niitä kuvia? Vai olisiko se vain jäänne? Tai eikö koulut voisi ottaa ne ihan itse (niinkuin ennen?), eikä maksaa valokuvausfirmoille. Ryhmäkuvat luokista ja opettajista osaa kyllä ottaa ilman ammattitaitoakin, jos nyt ei ihan tunari ole. Olen kyllä maksanut lapsilleni, kun ovat halunneet, mutta tänä syksynä eivät edes halunneet.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ihan itse valita lunastatko kuvat vai et. Joku haluaa ja joku ei.

Vierailija
2/10 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kouluja, joissa vain ryhmäkuvat otetaan. Ja yksityiskuvauksen hoitaa vanhempainyhdistys - kuvaaja tilataan heidän kauttaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kouluja, joissa vain ryhmäkuvat otetaan. Ja yksityiskuvauksen hoitaa vanhempainyhdistys - kuvaaja tilataan heidän kauttaan.

Tuo kuulostaa mainiolta käytännöltä.

Vierailija
4/10 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kaukana ole. Nythän opettajat ja päiväkodinhoitajat eivät saa siihen mitenkään enää osallistua. Mitään "kiitosta" ei enää saa ottaa vastaan, kuten vaikka kameraa koululle opetuskäyttöön.  Kuvia ei myöskään enää tule, vaan pitää itse käydä sitten jostain nettiportaalista tilaamassa mitä haluaa.

Ei mene kauan ennen kuin koko homma loppuu.

Vierailija
5/10 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukuvat ovat ainakin täällä nykyään todella edulliset, joten miksi koulun pitäisi ottaa kuvat? Miksi tällaista vaadit?

Vierailija
6/10 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa on myös mahdollista olla osallistumatta koko valokuvaukseen.

Vierailija
7/10 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä tullut selville jo aloitusviestissä.

Lisäksi valokuvaus maksaa koulullekin jotain. Siinä virtaa iloisesti veronmaksajien rahoja.

Vierailija
8/10 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä tullut selville jo aloitusviestissä.

Lisäksi valokuvaus maksaa koulullekin jotain. Siinä virtaa iloisesti veronmaksajien rahoja.

Mitähän tuo muka koululle maksaa?

Vierailija
9/10 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaako kukaan oikeasti niitä kuvia? Vai olisiko se vain jäänne? Tai eikö koulut voisi ottaa ne ihan itse (niinkuin ennen?), eikä maksaa valokuvausfirmoille. Ryhmäkuvat luokista ja opettajista osaa kyllä ottaa ilman ammattitaitoakin, jos nyt ei ihan tunari ole. Olen kyllä maksanut lapsilleni, kun ovat halunneet, mutta tänä syksynä eivät edes halunneet.

Milloin kuvia on otettu koulun toimesta? Mulla on oman 40-luvulla syntyneen isäni luokkakuva, jonka alareunassa on valokuvaamon nimi. Ja tämä köyhässä maaseutupitäjässä.

Vierailija
10/10 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa edes miettiä tällaista asiaa? Miksi se pitäisi lopettaa? Sehän oli asia, jota koulussa aina odotettiin. Kasvattakaa lapsenne niin että heillä on hyvä ja terve itsetunto jos se siitä on kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän