Miksi Dr. Pepper ei ole lyönyt itseään läpi markkinoille Suomessa?
Sitä saa ainoastaan harvoista hyvin varustetuista elintarvikeliikkeistä. Ja on muuten kallista!
Kommentit (62)
Teen itse Dr. Pepperini sekoittamalla kokista ja amarettoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka tykkää Dr. Pepperistä on muutenkin yleensä erityisen "jenkkitietoisia". Eli kovia katsomaan elokuvia, seuraamaan jotain jenkkisarjaa urheilussa, tai viljelee englanninkielisiä sutkautuksia puheessaan.
Luulin että virvoitusjuomat valitaan maun eikä pakkauksen perusteella?
Tämä ei selitä sitä miksi niin moni valitsee Pepsi Maxin. Mahdollisia syitä: ryhmäpaine tai luulo siitä että Max-ominaisuus auttaa. Esimerkki: Heikot ihmiset ottavat paineen alla Maxia kun muutkin, luulevat että tavallisen version valitseminen vaikuttaa "läskiltä" (kyllä, olen kuullut tämän perustelun omin korvin).
Pidän myös mutta makua selvästi ohennettiin jossakin vaiheessa ja enään niin hyvin hyvä.Suomikin lähinnä ainoa missä pitää olla juotavat jugurtit myös pikareissa?
Vierailija kirjoitti:
Yskänlääkettä saa apteekista.
Mutta ei Tri Pippurin yskänlääkettä.
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka tykkää Dr. Pepperistä on muutenkin yleensä erityisen "jenkkitietoisia". Eli kovia katsomaan elokuvia, seuraamaan jotain jenkkisarjaa urheilussa, tai viljelee englanninkielisiä sutkautuksia puheessaan.
En ole tietääkseni "jenkkitietoinen", en ihannoi sieltä mitään. Hyvistä elokuvista pidän, niitähän tehdään maailman kaikissa kolkissa. En seuraa mitään urheilua livenä tai tallenteena. En sutkauttele englanniksi. Rakastan Dr pepperiä. Maistoin kerran ja siitä se lähti, paras maku päällä maan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei selitä sitä miksi niin moni valitsee Pepsi Maxin. Mahdollisia syitä: ryhmäpaine tai luulo siitä että Max-ominaisuus auttaa. Esimerkki: Heikot ihmiset ottavat paineen alla Maxia kun muutkin, luulevat että tavallisen version valitseminen vaikuttaa "läskiltä" (kyllä, olen kuullut tämän perustelun omin korvin).
Oisko se perustelu hyvä, että Max on parempaa kuin normi-Pepsi? Moni sellainenkin, joka ei välttele sokeria, pitää enemmän Pepsi Maxista ja niin pidin itsekin aikoinani vaikka muuten join sokerilimsoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono saatavuus ja lightversion kohdalla erittäin huono saatavuus. En ymmärrä miksi? Eiköhän sitäkin voitais lisenssillä valmistaa täällä kuten Pepsiä tai cokista.
80 -luvulla valmistettiin. Siitä oli hauska ja oikeastaan realistinen mainoskampanja : "Dr Pepper, USA. Toiset tykkää, toiset ei."
Ilmeisesti suurin osa ei tykännyt.Paitsi että on juoma-automaateissa toisin kuin moni muu juoma.
Koska kaupoissa myynnin volyymin pitää olla paljon isompi. Auromaatista ostetaan mielellään pientä ekstraa, eikä sen tarvitse tuottaa samalla lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono saatavuus ja lightversion kohdalla erittäin huono saatavuus. En ymmärrä miksi? Eiköhän sitäkin voitais lisenssillä valmistaa täällä kuten Pepsiä tai cokista.
80 -luvulla valmistettiin. Siitä oli hauska ja oikeastaan realistinen mainoskampanja : "Dr Pepper, USA. Toiset tykkää, toiset ei."
Ilmeisesti suurin osa ei tykännyt.Paitsi että on juoma-automaateissa toisin kuin moni muu juoma.
Koska kaupoissa myynnin volyymin pitää olla paljon isompi. Auromaatista ostetaan mielellään pientä ekstraa, eikä sen tarvitse tuottaa samalla lailla.
*Automaatista.
Vierailija kirjoitti:
No eipä Pepper ole missään markkinajohtaja. Ei se sen enempää ole muuallakaan lyönyt läpi. Lanseerattiin ekan kerran Suomeen 80-luvulla renkutuksella "Dr Pepper, juu-es-ei, toiset tykkää, toiset ei." Ja niinhän se on. Minä tykkään hurjasti, mutta moni ei.
Texasis on:
http://www.kut.org/post/dr-pepper-story-texas-favorite-soft-drink
Pepperillä on liian heikko vasen koukku,siksi ei ole saanut lyötyä itseään läpi.
Koska se on ihan järkyttävän pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja on muuten pahaa.
Makuasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa.
Itse ostin taannoin Pepsin Ginger tms Maxin.
Ja muistin taas etten tykkää keinomakean mausta.
Joten en ostanut enää vaikka kuinka oli kiva pullo.
Ostaisin, jos olisi halvempaa. Nykyään täytyy tyytyä Sodastreamin Dr Peteen.
En oo kertaakaan maistanut dr pepperiä.
-n 27v
Vierailija kirjoitti:
Oletko aikamatkailija ja kirjoitat tänne 2000-luvun alusta?
Dr. Pepperiä saa kaikkialta ja maksaa saman verran kuin suurin osa muistakin limsoista.
Lightia ei saa kuin tuontitölkkeinä. Sitä ostaisin kyllä heti.
Vierailija kirjoitti:
Oletko aikamatkailija ja kirjoitat tänne 2000-luvun alusta?
Dr. Pepperiä saa kaikkialta ja maksaa saman verran kuin suurin osa muistakin limsoista.
John Titor paljastui sitten palstapapaksi.
Dr Pepper on mun lempilimsa, mä rakastan kaikkea kirsikkaesanssin makuista. 🍒❤️Harvoin tulee juotua kuitenkin, ikävää ettei täällä se kuulu hampurilaispaikkojen juomavalikoimiin.