Pystyisitkö elämään tälläisen miehen kanssa?
-Asuu 30 minuutin päässä keskustasta
-Käy päivittäin äidillä kahvilla
-Juoksee aamulla aina 10km
- edellisestä liitösta 16 vuotias tytär ja asuu jatkuvasti isän luona koska äiti muutti takaisin kotimaahansa.
-yrittäjä ja tulot vaihtelee paljon kuukausittain .
Kommentit (34)
En olisi, lapsen takia. En halua toisten lapsia kasvattaa, sekä lapsi olisi lähempänä omaa ikääni, joka olisi vähän outoa.
Sitä vaan ihmettelen, että mikä mainitsemisen arvoinen kriteeri tämä "asuu 30min päässä keskustasta"?
Kyllä huolisin jos olisin sinkku. Ottaisin mielelläni tuon ikäisen tytärpuolen, on kivan itsenäinen ja teinit on hauskoja. Äidin luona saa käydä päivittäin, tai ihan missä vaan, kyllä mä voin miehestä erossa olla kahvittelun ajan. Vien vaikka tytärpuolen shoppailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, mielummin sukupuolitauti kuin mies jolla on lapsi.
Oikeasti?
No, ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
En olisi, lapsen takia. En halua toisten lapsia kasvattaa, sekä lapsi olisi lähempänä omaa ikääni, joka olisi vähän outoa.
Sitä vaan ihmettelen, että mikä mainitsemisen arvoinen kriteeri tämä "asuu 30min päässä keskustasta"?
Se on kaukana kaikesta?!
Vierailija kirjoitti:
Arvelen, että mies on maajussi. Ja asuu äitinsä kanssa samassa pihapiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huolisin jos olisin sinkku. Ottaisin mielelläni tuon ikäisen tytärpuolen, on kivan itsenäinen ja teinit on hauskoja. Äidin luona saa käydä päivittäin, tai ihan missä vaan, kyllä mä voin miehestä erossa olla kahvittelun ajan. Vien vaikka tytärpuolen shoppailemaan.
On kivan itsenäinen ja hauska. Huutonaurua.
Ei tuossa kerrottu mitään olennaista miehestä. Sama kuin kysyisi että pystyisitkö elämään miehen kanssa, joka syö joka päivä aamiaisen ja joka ajaa autolla. Tavallisia asioita, jotka ei kerro mitään ihmisestä.
Ei varmaan iän puolesta sopisi minulle, kun on jo teini-ikäinen tytär mutta jos olisin vanhempi niin totta kai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kivan itsenäinen ja hauska. Huutonaurua.
Eikö sinun teinisi muka ole?
Ap Helsingistä vissiin? 30min keskustasta ei missään "kaukana kaikesta" ole. Ihan sama tarkoittaako autolla vai kävellen kulkua.
Lyhyt matka keskustan vilinään, mutta ei tarvitse jatkuvaa möykkää kuunnella ja ikkunasta näkyy muutakin, kuin viereisen talon seinä.
Kokemusta äitinsä kanssa liian tiiviisti symbioosissa eläneestä miehestä, joten ei kiitos. Myös teini-ikäinen tytär jonkun ulkkarin kanssa -> toinen ei kiitos. Asuminen "kaukana", yrittäjyys tai juokseminen ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa tuossa oli? Jos mies olisi vihoissaan äitinsä kanssa, niin en ymmärtäisi kovin helposti asiaa. Jos tytär ei asuisi isänsä kanssa ja heillä olisi huonot välit, niin ihmettelisin. Jos mies ei harrastaisi liikuntaa, niin en tiedä huolisinko. Olen itsekin yrittäjä ja ymmärrän yrittäjyyttä hyvin. Asun myös aika kaukana kaupoista ja sekin on vain hyvä puoli, autolla pääsee kyllä kun tarvii.
Samaa mietin. Tyttäreni ovat nyt 15 ja 17 vuotiaat aivan ihanat nuoret. Suvussani on paljon yrittäjiä, asun maalla ja minulla on hyvät välit vanhempiini. Harrastan liikuntaa säännöllisesti ja elämä sujuu hyvin. Hyvältä mieheltä mies siis kuulostaa!
Voisin. Ei haittaisi yhtään, vaikka myöhemmin muutettaisiin yhteen ja miehen äiti asuisi naapurissa. Mukavaahan se olisi.
Liian vanha mulle. Ja jos ei voisi koskaan joustaa äidin luona päivittäin käymisestä niin enpä tiedä.