Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nyt covidia liikkeellä?

Vierailija
27.09.2023 |

Vai tavallista flunssaa? Samanlaisia oireita taas kuin koronassa aikaisemmin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaikkea mahdollista liikkeellä. Peskää ne kätenne. Siitä se sitten lähtee kun niistää ja pyyhkii silmiä. Silmät erityisen tartuntaherkkä alue.

Vierailija
2/20 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi olla kumpaa tahansa, korona ei ole kadonnut ja tavallisen flunssankin voi saada milloin tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liikkeellä. Tutut sai just tartunnat pari viikkoa sitten. 

Vierailija
4/20 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea on.

Vierailija
5/20 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaa on liikkeellä päätellen siitä että olen itsekin juuri sairaana.

Vierailija
6/20 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta hyppykuppaa on. Varo sitä!

Vierailija
7/20 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona muuntuu jatkuvasti. Ja oireet samoin.

Vierailija
8/20 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö korona ole tavallinen flunssa?

Flunssa on hengitystieinfektio, korona voi infektoida mitä tahansa elintä.

Vierailija
9/20 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla tulee yhdeksi päiväksi kuume, niin luultavasti se on koronaa. Töissä ollut useammalla jo kysrisellä oireella eleva korona.

Vierailija
10/20 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/20 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla tulee yhdeksi päiväksi kuume, niin luultavasti se on koronaa. Töissä ollut useammalla jo kysrisellä oireella eleva korona.

Mulla oli 8 päivää kuumetta, koko tauti kesti 2 1/2 viikkoa. Vielä palauttelen keuhkojen ja aivojen kuntoa. Sairastin kuukausi sitten.

Vierailija
12/20 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia on liikkeellä.

Vierailija
13/20 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on flunssaa liikkeellä, sitä on joka vuos. Outoa että nämä kaikki muut virukset hävisivät jonnekkin taivaan tuuliin "koronan" tieltä....... 

Eläkää ihmiset, lopettakaa iltapäivälehtien lukeminen, samat tahot pelottelee teitä näillä jutuilla ketkä itse valmistaa ja myy maskeja ja rokotteita. Se on bisnestä, ei todellisuutta

Vierailija
14/20 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on flunssaa liikkeellä, sitä on joka vuos. Outoa että nämä kaikki muut virukset hävisivät jonnekkin taivaan tuuliin "koronan" tieltä....... 

Eläkää ihmiset, lopettakaa iltapäivälehtien lukeminen, samat tahot pelottelee teitä näillä jutuilla ketkä itse valmistaa ja myy maskeja ja rokotteita. Se on bisnestä, ei todellisuutta

Just joo. Tasan tarkkaan minulle on elintärkeää tietää onko kyseessä pelkkä flunssa vai korona, joka EI ole flunssa! Jos minulla olisi korona, saisin verenohennuslääkkeen, koska korona aiheuttaisi minulla veritulppia ja lisäksi Paxlovid-lääkityksen ja kumpaakaan en voi saada ellei ole osoittaa positiivista koronatestiä. Minulle kyse on elämästä ja kuolemasta, tämä on minulle sitä todellisuutta!

Vierailija
15/20 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Covidia on. Tutulla kävi viime viikolla kuume hetken 39 C ja testi oli positiivinen. Toipui levolla nopeasti. Toinen kerta sairastaa oli hänellä helppo, kun ensimmäinen kerta aiheutti keuhkokuumeen. 

Minä olen sairastanut vain kerran toistaiseksi. Ei ollut kovaa kuumetta, mutta vei kauan aikaa toipua niin, että en hengästynyt  herkästi.

Vierailija
16/20 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todetut influenssa A -virukset ovat edustaneet molempia A-alatyypin viruksia, A(H3) ja A(H1)pdm09 -viruksia. Epidemian aikana valtaviruksena ovat olleet influenssa A(H3)-virukset. Lisäksi on todettu influenssa B/Victoria -tartuntoja. Seurantaan lähetetyistä näytteistä on todettu myös SARS-CoV-2, rino-, RS-, entero D68 - ja kausikorona -viruksia.

-THL

Vierailija
17/20 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Oli mitä oli, niin sairastelee pois.

Vierailija
18/20 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liikkeellä. Työkavereilla pk-seutu ja heidän vanhoilla vanhemmilla. Kotitestit positiiviset.

Vierailija
19/20 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liikkeellä. Vauhti kiihtyy talvea kohti.

Vierailija
20/20 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitkeää syyslenssua liikkeellä tosi paljon. Koronaa on vähempi vaikka tietty sitäkin on aina jonkun verran eikä se mihinkään häviä.

Itse köhinyt,räkinyt jo 3 viikkoa, 3 koronatestiä näyttänyt negaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän