Onko nyt covidia liikkeellä?
Vai tavallista flunssaa? Samanlaisia oireita taas kuin koronassa aikaisemmin.
Kommentit (20)
No voi olla kumpaa tahansa, korona ei ole kadonnut ja tavallisen flunssankin voi saada milloin tahansa.
On liikkeellä. Tutut sai just tartunnat pari viikkoa sitten.
Koronaa on liikkeellä päätellen siitä että olen itsekin juuri sairaana.
Ei ole, mutta hyppykuppaa on. Varo sitä!
Kotona muuntuu jatkuvasti. Ja oireet samoin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö korona ole tavallinen flunssa?
Flunssa on hengitystieinfektio, korona voi infektoida mitä tahansa elintä.
Jos sinulla tulee yhdeksi päiväksi kuume, niin luultavasti se on koronaa. Töissä ollut useammalla jo kysrisellä oireella eleva korona.
Tätä on liikkeellä.
https://www.spectator.com.au/2023/09/scientists-shocked-and-alarmed-at-…
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla tulee yhdeksi päiväksi kuume, niin luultavasti se on koronaa. Töissä ollut useammalla jo kysrisellä oireella eleva korona.
Mulla oli 8 päivää kuumetta, koko tauti kesti 2 1/2 viikkoa. Vielä palauttelen keuhkojen ja aivojen kuntoa. Sairastin kuukausi sitten.
Nyt on flunssaa liikkeellä, sitä on joka vuos. Outoa että nämä kaikki muut virukset hävisivät jonnekkin taivaan tuuliin "koronan" tieltä.......
Eläkää ihmiset, lopettakaa iltapäivälehtien lukeminen, samat tahot pelottelee teitä näillä jutuilla ketkä itse valmistaa ja myy maskeja ja rokotteita. Se on bisnestä, ei todellisuutta
Vierailija kirjoitti:
Nyt on flunssaa liikkeellä, sitä on joka vuos. Outoa että nämä kaikki muut virukset hävisivät jonnekkin taivaan tuuliin "koronan" tieltä.......
Eläkää ihmiset, lopettakaa iltapäivälehtien lukeminen, samat tahot pelottelee teitä näillä jutuilla ketkä itse valmistaa ja myy maskeja ja rokotteita. Se on bisnestä, ei todellisuutta
Just joo. Tasan tarkkaan minulle on elintärkeää tietää onko kyseessä pelkkä flunssa vai korona, joka EI ole flunssa! Jos minulla olisi korona, saisin verenohennuslääkkeen, koska korona aiheuttaisi minulla veritulppia ja lisäksi Paxlovid-lääkityksen ja kumpaakaan en voi saada ellei ole osoittaa positiivista koronatestiä. Minulle kyse on elämästä ja kuolemasta, tämä on minulle sitä todellisuutta!
Covidia on. Tutulla kävi viime viikolla kuume hetken 39 C ja testi oli positiivinen. Toipui levolla nopeasti. Toinen kerta sairastaa oli hänellä helppo, kun ensimmäinen kerta aiheutti keuhkokuumeen.
Minä olen sairastanut vain kerran toistaiseksi. Ei ollut kovaa kuumetta, mutta vei kauan aikaa toipua niin, että en hengästynyt herkästi.
Todetut influenssa A -virukset ovat edustaneet molempia A-alatyypin viruksia, A(H3) ja A(H1)pdm09 -viruksia. Epidemian aikana valtaviruksena ovat olleet influenssa A(H3)-virukset. Lisäksi on todettu influenssa B/Victoria -tartuntoja. Seurantaan lähetetyistä näytteistä on todettu myös SARS-CoV-2, rino-, RS-, entero D68 - ja kausikorona -viruksia.
-THL
Mitä väliä? Oli mitä oli, niin sairastelee pois.
On liikkeellä. Työkavereilla pk-seutu ja heidän vanhoilla vanhemmilla. Kotitestit positiiviset.
On liikkeellä. Vauhti kiihtyy talvea kohti.
Sitkeää syyslenssua liikkeellä tosi paljon. Koronaa on vähempi vaikka tietty sitäkin on aina jonkun verran eikä se mihinkään häviä.
Itse köhinyt,räkinyt jo 3 viikkoa, 3 koronatestiä näyttänyt negaa.
On kaikkea mahdollista liikkeellä. Peskää ne kätenne. Siitä se sitten lähtee kun niistää ja pyyhkii silmiä. Silmät erityisen tartuntaherkkä alue.