Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiselle riittää varsin hyvin kahdet eri vaatteet - Muu on tuhlausta

Vierailija
19.11.2018 |

Riittää, että kullekkin vaatteelle on vaihtopari pesun ajaksi

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useampi vaate, mutta hassua kyllä, käytän aina samoja vaatteita paitsi silloin kun ne ovat pesussa. Ihan kahdella vaateparilla en tulisi toimeen, koska talvella on vähän eri juttu kuin kesällä, mutta sanotaanko että riittää neljä tai viisi paitaa/puseroa, kahdet tai kolmet farkut jne. Ei paljon tartte. Olen tehnyt konmaria koko tämän vuoden ja vaatteet vain vähenevät. En käy ikinä missään juhlimassa ja töissä en ole ollut kymmeneen vuoteen.

Vierailija
42/52 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama lakanoiden ja pussilakanoiden kanssa. Kahdet riittää/henkilö. Toiset pesussa ja toiset käytössä. Vieraat voi tuoda omat tullessaan ja viedä mennessään tai sit kertakäyttölakanat. Ei oo kaapit täynnä lakanoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää, että kullekkin vaatteelle on vaihtopari pesun ajaksi

Niiku kesä- ja talvivaatteet?

Vai niin, että on olemassa kaksi paitaa, joista toinen päällä ja toinen pesussa, kaksi takkia, kahdet kalsarit jne?

Vierailija
44/52 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reissut on todella kiva toteuttaa tuollaisella kahdella vaatekerralla. Nyrkkipyykillekö joka ilta ja sitten toivotaan, että vaatteet kuivuvat aamuksi?

Kyllä samoja vaatteita varmaan voi pitää muutamankin päivän putkeen

Vierailija
45/52 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on neljä laadukasta mustaa samanlaista trikoomekkoa ja kaksi vähän juhlallisempaa mustaa mekkoa. Yksi neulemekko ja kaksi hellemekkoa. Paksut sukkahousut, ohuet sukkahousut ja thermolegginssit, juoksulegginssit ja banbusukat ja villasukat. 7kpl alushousuja ja kahdet rintaliivit ja urheiluliivit ja yksi yöpuku. Hyvin olen pärjännyt ja moni yllättyy kun kuulee että käytän samanlaista mekkoa joka päivä kun eivät ole sitä tajunneet.

Lapselleni olen kehittänyt kymmenen vaatteen järjestelmän. Paitoja ja mekkoja on yhteensä kymmenen, housuja, legginssejä ja hameita on yhteensä kymmenen. Sukkia ja alushousuja on 10. Aina kun joku käy pieneksi/hajoaa/lapsi kyllästyy on aikaa ensin rauhassa etsiä kirpparilta korvaava tuote tai sitten ostaa uusi kaupasta. Vaatteet pestään kerran viikossa.

Mies onkin sitten totaalinen kaaos vaatteiden suhteen :D

Vierailija
46/52 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peset sitten yhtä vaatetta kerrallaan. Ekologisempaa pestä täysiä koneellisia.

Vierailija
47/52 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Sinä tuskin käyt sitten missään juhlissa tai muissakaan paremmissa tilaisuuksissa. Tai urheilemassakaan.

Ohis, mutta kaikilla ei ole varaa käydä.

Kaikilla on varaa käydä reippailla kävelylenkeillä. Kengät kuluvat ja itse ainakin hikoilen kävellesäkin, joten vaikeaksi menisi.

Vierailija
48/52 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa toimistomaailmaan, edustustilaisuuksiin ja ulkomaakokouksiin. Mitähän sanoisivat stretsfarkuista :D

Mitähän minun läskipalleriyläreiteni sanoisivat 2 parista housuja. Varmaan sanoisivat, että katsellaan kuukausi ja sitten oletkin ilman housuja.

Vierailija
49/52 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai että jos sulla on enemmän housuja niin ne ei kulu yhtä nopeasti? Jos sulla menee kuukaudessa kahdet housut niin joudut ostamaan 24 housut vuodessa ja jos sulla 24 paria housuja niin ne kestää kuin kauan?

Vierailija
50/52 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii just. Ja sekin riittää, että käy pesulla kaksi kertaa vuodessa. Jouluna ja juhannuksena.

Oikeesti nyt jotain yritystä näihin provoihin.

Vierailija
51/52 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin olla tällainen parin vaatekappaleen ihminen, mutta en pysty eri vuodenaikojen takia. Mulle tulee tosi helposti sekä kuuma että kylmä. Farkut ovat talvella liian kylmät ja kesällä liian kuumat. Kaikki housut on helteellä mulle liian kuumat, on pakko käyttää mekkoa. Maksimekkoja taas ei voi käyttää märällä säällä koska helma on sitten märkä. Pakkasella mekko on liian kylmä. Mitä pirua pitäisi käyttää että ympäri vuoden pärjää samoilla?? 

Vierailija
52/52 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mekothan on ihan paras vaate! Hankit polvipituisia mekkoja tai lyhyempiä ja sitten vaan sukkikset sen mukaan millanen ilma on. Kesällä ei ollenkaan, vähän viileessä ohuet, enemmän viileessä paksummat ja ja kunnon kylmässä thermoleggarit ja lisäksi voi vielä laittaa pitkävartiset kengät tai villasäärystimet ja polviin asti ulottuva takki. Ei tuu kylmä!