Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on ihastunut julkkikseen

Vierailija
18.11.2018 |

Olen hiljattain aloittanut uuden seurustelusuhteen. Enimmäkseen kaikki menee oikein hyvin, mutta ongelmani on että mies kertoo avoimesti olevansa ihastunut erääseen kotimaiseen naislaulajaan. En tiedä fanituksen syvyyttä, mutta hän käy ahkerasti tämän keikoilla ja kerää muistoesineitä (pääsylippuja, lehtileikkeitä, sen sellaista). Hän itse kutsuu suhtautumistaan ihastukseksi. Minun on niin vaikea olla levollinen ja tuntea että tämä muuten niin ihana mieheni olisi kokonaan omistautunut minulle. Eikä auta järkeillä että on joka tapauksessa erittäin epätodennäköistä että koskaan pääsisi nimikirjoitusta tai selfietä intiimimpään tapaamiseen, eikä edes että mies elää hyvin vaatimatonta elämäntapaa maalla kaukana glamourista ja pintaliidosta, ja on puhunut avoimesti haluavansa perheen ja emännän jakamaan sen kanssaan.

Joskus, kun olen yksin tämä vähän jopa itkettää. Mikä avuksi?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti tulla lukemaan ketju, koska tästä oli tänään keskustelua radiossa. Ajattelin, että ovat liioitelleet kommentteja, mutta jokainen löytyi tästä ketjusta :D

Mitä sanottiin??

Vierailija
62/76 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti tulla lukemaan ketju, koska tästä oli tänään keskustelua radiossa. Ajattelin, että ovat liioitelleet kommentteja, mutta jokainen löytyi tästä ketjusta :D

Mitä sanottiin??

Radio Aallon Dynastiassa. Löytyy aamulähetyksen koosteesta.

Vierailija
64/76 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanottiin??

Radio Aallon Dynastiassa. Löytyy aamulähetyksen koosteesta.

Hahhah kuuntelen just :D kiitos!

Vierailija
65/76 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
66/76 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättivät paljon hyviä loppupään kommentteja pois, höh!

Vierailija
67/76 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos välttämättä vaaditte tietää niin se on tuo Vikman -ap

No niin, sitten sinä saat mennä, kun Dannysta aika jättää.

Vierailija
68/76 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on tuore parisuhde ja mies on oikeesti rakastunut niin silloin ei kyllä muihin naisiin taikka miehiin ihastuta, ei pitäs kiinnostaa entisetkään ihastukset oli ne sit exiä tai jtn julkimoita. Piiitkässä parisuhteessa voi olla sit tietty eri juttu että pieniä ihastuksia voi tulla ja saahan jotain henkilöä fanittaa.. Mutta silloinkin on aika väärin toista kohtaan jauhaa ihastuksesta. Mä olen seurustellut nyt vajaan vuoden ja jos kultu ois alkanu hehkuttaa mulle urakalla jtn muuta muijaa oli se sit laulaja tai ei niin oisin vetänyt jätkän kylmästi vessanpöntöstä. Ap:n tapauksessa nostaisin kytkintä.

Vierailija
69/76 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on tuore parisuhde ja mies on oikeesti rakastunut niin silloin ei kyllä muihin naisiin taikka miehiin ihastuta, ei pitäs kiinnostaa entisetkään ihastukset oli ne sit exiä tai jtn julkimoita. Piiitkässä parisuhteessa voi olla sit tietty eri juttu että pieniä ihastuksia voi tulla ja saahan jotain henkilöä fanittaa.. Mutta silloinkin on aika väärin toista kohtaan jauhaa ihastuksesta. Mä olen seurustellut nyt vajaan vuoden ja jos kultu ois alkanu hehkuttaa mulle urakalla jtn muuta muijaa oli se sit laulaja tai ei niin oisin vetänyt jätkän kylmästi vessanpöntöstä. Ap:n tapauksessa nostaisin kytkintä.

Kuinka pieni mies sulla on, tai kuinka iso vessanpönttö? Uhkailetko usein pöntöstä vetämisellä? 

Vierailija
70/76 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hei sille miehellekin ymmärrystä. Kaikkihan joskus on vähän johonkin julkkikseen ihastunu, eikä se ole kovin vakavaa

Vierailija
71/76 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä saivat rumalta kuulostamaan radiossa ap:n miehenkin kommentit, ainakin minä ymmärrän ihan toisella tavalla positiivisesti.

Tsemppiä ap, kyllä se siitä. Suhteeseesi annan sen urheilumaailmasta tutun vinkin että keskity omaan suoritukseen. Ole sille miehellesi hyvä emäntä.

Vierailija
72/76 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä helvetissä teidän naisten itseluottamus on? Helvetti mitä kommentteja, menee usko toiseen sukupuoleen.

Vierailija
73/76 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläköhän ap seuraa lankaa?

Onko julkisuus saanut ystävättärensä juoruamaan, johtaen jopa riitoihin?

Vierailija
74/76 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on edes aito juttu, niin ehkäpä mies käytti sitä ihastus-sanaa vähän vitsillä. Itsekin olen "ihastunut" erääseen tunnettuun henkilöön, mutta en mitenkään näkisi sitä uhkana parisuhteelle, koska a) realistista mahdollisuutta päätyä tämän julkkiksen kanssa yhteen ei ole ja b) en heittäisi hyvää suhdetta menemään noin vain vaikka olisi. Se ei ole ns. oikea ihastus, ennemminkin sekoitus fanitusta ja jotain mieltymystä ulkonäköön ja persoonaan, enhän tunne tätä ihmistä oikeasti, näen vain sen, mitä hän näyttää julkisuuteen. En ole parisuhteessa, mutta lähinnä naurattaisi ihminen, joka kokee tuon ihailun jotenkin uhkana itselleen. Silloin voisi huolestua, jos mies vertaisi sinua ap jatkuvasti Erikaan ja haluaisi, että olisit kuin hän, tai jos mies pyrkisi oikeasti suhteeseen Erikan kanssa. :D

Vierailija
75/76 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mäkin kuulin tästä aamulla radiosta. Onkohan ap tai miehensä tietoinen?

Vierailija
76/76 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhh googlasin ton naisen eikä oo kyllä yhtään viehättävä :/

Voi myös käydä katsomassa alusvaate- ja uikkarikuvansa Sirpa Rydmanille viime vuodelta http://www.rydmanshow.fi/ ja yläpalkista mallit ->Erika Vikman 2017

On se kyllä nätti. AP:n miehellä on ainakin hyvä maku

On kauniita kuvia. Erika ei ole kyllä yhtään tippaa Armin näköinen! Ainoastaan tumma kulmat, vaalea tukka ja sirot, upeat jalat ovat saman kaltaiset kuin Armilla.

En olisi mustis; nämä ovat sellaisia haavekuvia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän