Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on ihastunut julkkikseen

Vierailija
18.11.2018 |

Olen hiljattain aloittanut uuden seurustelusuhteen. Enimmäkseen kaikki menee oikein hyvin, mutta ongelmani on että mies kertoo avoimesti olevansa ihastunut erääseen kotimaiseen naislaulajaan. En tiedä fanituksen syvyyttä, mutta hän käy ahkerasti tämän keikoilla ja kerää muistoesineitä (pääsylippuja, lehtileikkeitä, sen sellaista). Hän itse kutsuu suhtautumistaan ihastukseksi. Minun on niin vaikea olla levollinen ja tuntea että tämä muuten niin ihana mieheni olisi kokonaan omistautunut minulle. Eikä auta järkeillä että on joka tapauksessa erittäin epätodennäköistä että koskaan pääsisi nimikirjoitusta tai selfietä intiimimpään tapaamiseen, eikä edes että mies elää hyvin vaatimatonta elämäntapaa maalla kaukana glamourista ja pintaliidosta, ja on puhunut avoimesti haluavansa perheen ja emännän jakamaan sen kanssaan.

Joskus, kun olen yksin tämä vähän jopa itkettää. Mikä avuksi?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on ihastunut yksinkertaiseen pissalissuun joka kuolaa rahan perään. Sulla ei ole mitään hätää. Mun mies on lääpällään Jenni Vartiaiseen ja siitä olen aidosti huolissani.

PÄinvastoin. Vikman vaikuttaa paljon kevytkenkäisemmältä kuin Vartiainen.

Vierailija
22/76 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo välttämättä ole mikään uhka teidän suhteelle. Olen itse kiintynyt julkisuuden henkilöön, mutta se ei ole millään tasolla romanttista tai seksuaalista, vaikka ulkonäkökin hänessä miellyttää.

Vikman on nätti nainen, itsekin naisena voin tiedostaa kivan ulkokuoren ja lauluäänen mutta eipä se tarkoita, että olisi hinku päästä toisen kainaloon.

On tuo tavallaan parempi että mies on avoin näistä tuntemuksista eikä esim. pidä asiaa salassa, koska pelkää reaktiotasi. Esittääkö hän asian ikään kuin siinä ei ole mitään ihmeellistä, vai onko miehesi huolissaan suhtautumisestasi?

Naureskelee kevyesti vain. Ja on pyytänyt että lähtisin mukaansa keikalle joskus, sanoi että siinä olisi tilaisuus saada tämä mieskin tanssimaan joskus. En ole pystynyt mustasukkaisuudeltani vastaamaan.

Hän on kyllä maininnut että Erika ei ole hänenkään mielestään sellaista pienen talon emäntä-tyyppiä mitä hän tulevalta vaimoltaan hakee. Minä ilmeisesti olen, jos tuo kehuna pitää ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on ihastunut yksinkertaiseen pissalissuun joka kuolaa rahan perään. Sulla ei ole mitään hätää. Mun mies on lääpällään Jenni Vartiaiseen ja siitä olen aidosti huolissani.

Millähän perusteella? Sillä kropalla ja naamalla mikä Erikalla on niin ei hänen pakko olisi seukata eläkeiän ja maatumisen välissä olevan guben kanssa mutta näin hän silti tekee ja juorulehdet eivät ole antaneet aihetta epäillä muuta

Vierailija
24/76 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo välttämättä ole mikään uhka teidän suhteelle. Olen itse kiintynyt julkisuuden henkilöön, mutta se ei ole millään tasolla romanttista tai seksuaalista, vaikka ulkonäkökin hänessä miellyttää.

Vikman on nätti nainen, itsekin naisena voin tiedostaa kivan ulkokuoren ja lauluäänen mutta eipä se tarkoita, että olisi hinku päästä toisen kainaloon.

On tuo tavallaan parempi että mies on avoin näistä tuntemuksista eikä esim. pidä asiaa salassa, koska pelkää reaktiotasi. Esittääkö hän asian ikään kuin siinä ei ole mitään ihmeellistä, vai onko miehesi huolissaan suhtautumisestasi?

Naureskelee kevyesti vain. Ja on pyytänyt että lähtisin mukaansa keikalle joskus, sanoi että siinä olisi tilaisuus saada tämä mieskin tanssimaan joskus. En ole pystynyt mustasukkaisuudeltani vastaamaan.

Hän on kyllä maininnut että Erika ei ole hänenkään mielestään sellaista pienen talon emäntä-tyyppiä mitä hän tulevalta vaimoltaan hakee. Minä ilmeisesti olen, jos tuo kehuna pitää ymmärtää.

Olen siis ap jos jäi epäselväksi -ap

Vierailija
25/76 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millähän perusteella? Sillä kropalla ja naamalla mikä Erikalla on niin ei hänen pakko olisi seukata eläkeiän ja maatumisen välissä olevan guben kanssa mutta näin hän silti tekee ja juorulehdet eivät ole antaneet aihetta epäillä muuta

Siksi juuri. Erika on selvästi ilmoittanut lööpeissä, että haluaa lapsia muttei Dannyn kanssa. Odottaa siis että Danny haudataan ja saa tältä rahat. Ja sitten vasta sen oikean perheen lapsineen kaikkineen. 

Vierailija
26/76 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi juuri. Erika on selvästi ilmoittanut lööpeissä, että haluaa lapsia muttei Dannyn kanssa. Odottaa siis että Danny haudataan ja saa tältä rahat. Ja sitten vasta sen oikean perheen lapsineen kaikkineen. 

Ja vielä tuohon: julkisuustyrkky Erika käyttää Dannya hyväkseen. Ilman ukkoa ei kukaan tietäisi Erikasta mitään eikä keikkaa tai lööppejä pukkaisi. 

Vierailija
27/76 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin se mies kuitenkaan sitä laulajanaista saa, eli turhaan olet ainakaan mustasukkainen miehestä sen vuoksi.

Vierailija
28/76 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin pitää harrastuksensa, onnea uudelle suhteelle!

Vierailija
29/76 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
30/76 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskin se mies kuitenkaan sitä laulajanaista saa, eli turhaan olet ainakaan mustasukkainen miehestä sen vuoksi.

Minun on vaikea päästä irti ajatuksesta että hän ajattelee jotakuta muuta kuin minua, varsinkaan intiimeimpinä hetkinä. Joskus se onnistuu ja ne hetket ovatkin ihaninta mitä tiedän. -ap

Vierailija
31/76 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin alat itsekin fanittamaan esim. Lauri Tähkää.

Vierailija
32/76 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liimaileeko se niitä pääsylippuja ja lehtileikkeitä, sun muuta, sellaiseen vahakantiseen vihkoon? Liikuttavaa.

Vierailija
33/76 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liimaileeko se niitä pääsylippuja ja lehtileikkeitä, sun muuta, sellaiseen vahakantiseen vihkoon? Liikuttavaa.

Heh heh. Ei kun säilyttää pahvilaatikossa. -ap

Vierailija
34/76 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus haluat roolileikeillä yllättää niin ei tarvitse kauaa miettiä.

Vierailija
35/76 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun on vaikea päästä irti ajatuksesta että hän ajattelee jotakuta muuta kuin minua, varsinkaan intiimeimpinä hetkinä. Joskus se onnistuu ja ne hetket ovatkin ihaninta mitä tiedän. -ap

Kutrn sanoin ei sulla ole ongelmaa. Mun äijä huutelee Turvasanaa sexin aikana.

Vierailija
36/76 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutrn sanoin ei sulla ole ongelmaa. Mun äijä huutelee Turvasanaa sexin aikana.

Eikö turvasana pitäisi sopia ennen aktia?

Vierailija
37/76 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä vaihtaisin avovaimoni Jenni Vartiaiseen. Toki avovaimoni puolestaan aikoi vaihtaa minut channing tatumiin.

Eipä tuosta kannata AP mieltään pahoittaa.

Vierailija
38/76 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokkopa tuosta kannattaa huolestua. Tuskin vaikuttaa elämäänne muuten kuin niin, että rakastellessanne sinun sijaan miehesi mielessä on tämä ihanan ihastuttava julkkis. Onnea parisuhteeseenne!

Vierailija
39/76 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä, älyttömän monella varatulla naisella on julkkisihastus! Ja ovat täysin avoimia siitä  huutaen vaikka että no se valtteri torikka [insert other celebrity here] on niiiiiiiin ihana, eikä siiinä ole mitään kummallista. Miksei miehillä voisi olla samoin? Harvemmin noinpäin, mutta epäreilua jos näin päin ei olekaan ok

Eli huoli pois, ei tuossa ole mitään vaaraa

Vierailija
40/76 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Itse olen ollut teini-iästä asti ihastunut samaan julkkikseen eikä se ole yhtäkään kumppaneistani vaivannut. Se on vain harmiton harrastus. Ensinnäkin tiedostan vallan hyvin että olen ihastunut siihen kuvaan minkä olen julkkiksesta saanut ja enkä minä tiedä minkälainen henkilö hän oikeasti on. En minä häntä olisi omaan mieheeni vaihtamassa .

Sille sinä et voi mitään että miehesi saattaa ajtella toista naista ja sillä asialla ei ole mitään tekemistä julkkisihastuksen kanssa. Suurin osa ihmisistä fantasioi välillä toisista ihmisistä, osa naapurista, osa julkkiksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi