Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hullusta miehestä eronneet, tarvitsen neuvojanne!

Vierailija
18.11.2018 |

Tilanne on se, että olen naimisissa narsistisen miehen kanssa. Mies on älykäs ja vaarallinen. Asumme minun omistamassani asunnossa ja kaikki yhteisessä käytössämme oleva omaisuus on minun nimissäni ja minun hankkimaa. Mies ei halua erota, eikä hän myöskään suostu muuttamaan pois. Itse haluaisin paeta tilanteesta mahdollisimman pienillä vahingoilla. En tiedä, mistä voisin edes aloittaa, koska käytännössä mies tulee sekoamaan, kun hän ymmärtää, että elämämme on tullut päätepisteeseen.

Missä järjestyksessä olette ottaneet eron, myyneet asuntonne ja muuttaneet pois?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies on tehnyt konkreettisesti? Pahoinpidellyt?

Itselläni oli musta silmä kuukausittain, potkittiin lattialla ym. Akateeminen mies..

Nyt kysyttiin ap:lta. Veikkaukseni on: "ettei vielä mitään..".Taas vaihteeksi tällainen ketju.

Vierailija
42/51 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta saat miehen ulos, niin joudut hakemaan häädön käräjäoikeudesta. Sitä ennen siirtäisin kamani turvalliseen varastoon ja muuttaisin itse pois. Jos ei muuta paikkaa niin turvakoti. Suojaa ensisijaisesti itsesi, irtaimisto ei ole niin tärkeää.

Ja nämä kaikki paperit kerralla kuntoon lakimiehen kanssa. Lähtöpäivänä kertarysäyksenä pallo pyörimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso sika kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osoitetiedot salaiseksi ja vaihda puhelinnumero!

Olipa hyvä idis. Se ei varmaan saa sitä uutta numeroo tai osoitetta keltään yhteisiltä kavereilta? Siis jos sellaisia on, ja yleensä on..

Yhteisille kamuille ei tietenkään tietoja anneta juuri tuosta syystä ennen kuin on selvää kumman puolella kamu on ja onko hän ihminen jolta uhkailemalla tai kiristämällä tiedon saisi. Ihan itsestäänselvyyshän tuo on.

Kyllä, selvitä kehen luottaa.

Vierailija
44/51 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei voi sietää minkäänlaisia muutoksia ja hänen kanssaan on mahdotonta neuvotella mistään. Jos menisin omin päin muuttamaan mitään kotonamme, niin se saattaisi päättyä silmittömään raivokohtaukseen. Elän jatkuvassa pelossa ja ainoa keino lähteä on nimenomaan se, että asioiden täytyy tapahtua salassa ja täysin yllättäen. Todennäköisesti se tulee maksamaan paljon ja oon valmis luopumaan vaikka koko omaisuudestani sen takia. Mies on jo säikyttänyt valtaosan ystävistäni ja sukulaisistani pois. Ja ilmeisesti siskoni ovat ohjelmoitu samoin kuin minä, koska he kaikki ovat päätyneet ongelmallisiin parisuhteisiin. Heiltä saan kyllä vertaistukea, mutta en apua. Ennemmin pelottaa, että he saattaisivat sabotoida irtiottoani, mikäli siitä heille etukäteen kertoisin. Ymmärrän heitä täysin...

Pois säikäytetyistä saattaa löytyä se turvaverkko.

Vierailija
45/51 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä vinkkejä jo mutta osa vähän hakoteillä.

Asunnon myyminen ei onnistu noin vain jos se on miehenkin koti ja mies siinä kirjoilla, ei vaikka omistaisitkin sen yksin. Välittäkin vaatii myös mieheltäsi allekirjoituksen että ottaa kämpän edes myyntiin.

Samasta syystä miesten kamojen lemppaaminen pihalle ja lukkojen vaihtaminen on myös huono idea, joka voi kostautua rahallisesti  jos mies on tarpeeksi mulkku ja oikeuksistaan tietoinen. Häätö pitää hankkia miehelle tarvittaessa käräjäoikeuden kautta, mutta prosessissa kestää muutama kuukausi.

Sanoisinkin että kannattaisi naruttaa mies kämpän vaihtoon vapaaehtoisesti eli "yhdessä" laitatte kämpän myyntiin ja alatte katsella uutta (sinulle mieluista ei tietenkään löydy ennen kuin kämppä on myyty) ja sitten kylmästi oma vuokra-asunto ja so long, sucker.

Arvokkaampi irtaimisto vaikka Pelicanille hyvissä ajoin. Hövelisti voit tarjota että hoidat ja maksat homman itse, kun "minun tavaroitahan ne enimmäkseen on". 

Vierailija
46/51 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä: Kirjoita valmiiksi viestit, mitä voit läheisillesi laittaa, kun tilanne on päällä, etkä jaksa sitä silloin tehdä.

Vierailija
47/51 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hae avioeroa heti! Provosoi hirveästi. Anna sen miehen "olla johtaja" ja hakea eroa " tyhmästä vaimosta" joskus tulevaisuudessa. Siirrä kirjasi salaa vaikka vanhemmillesi, niin olette virallisesti asumuserossa. Asianajaja on välttämätön, avioeroihin erikoistunut naispuolinen luultavasti on toiminut narsistien kanssa ennenkin.

Tee rikosilmoitus jos fyysistä väkivaltaa on ollut. Pääset poliisin puheille ja heillä jo etukäteen tietoa jos/ kun jotain tapahtuu. Googlaa Varjo työryhmä sekä Marak. Voimia! Tiesi ei ole helppo.

Vierailija
48/51 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan kun olet saanut itsesi turvaan sieltä niin on jopa hyvä, jos hän tekee tuhojaan. Sillä hän pääsee tekemisiin viranomaisten kanssa ja saat lähestymiskieltoa ja muuta. Vakuutus korvaa materian ja hän päätyy vakuutusyhtiön velkomaksi. Huolehdi, että muuttopäivästä lähtien sinulla on kotiisi vain ja ainoastaan sinun nimissä oleva vakuutus. Muista irtisanoa muuttopäivästä kaikki asiat, mitkä ovat yhteisissä nimissä omalta osaltani.

Vierailija
49/51 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä toimii asianajotoimisto Psyjuridica joka on erikostunut näihin tapauksiin

https://psyjuridica.com/

Vierailija
50/51 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kämpästä valokuvat ennen kuin häivyt, että tuhot menevät miehen piikkiin.

Vierailija
51/51 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies on tehnyt konkreettisesti? Pahoinpidellyt?

Itselläni oli musta silmä kuukausittain, potkittiin lattialla ym. Akateeminen mies..

Nyt kysyttiin ap:lta. Veikkaukseni on: "ettei vielä mitään..".Taas vaihteeksi tällainen ketju.

Ja sitten jos on lyönyt yms., niin ap:n "olisi pitänyt nähdä varoitusmerkit". Että semmoista naisvihaa sulla siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi