Puoliso kurkkii mitä tekstaan kännykällä
Kääntänyt vielä asian niinpäin, että hänellä on tähän oikeus.
En enää koskaan näytä hänelle mitä tekstaan, enkä anna myöskään mitään selityksiä.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valvoin viime yönä n. klo 05.00 asti ja murehdin epäselviä asioita ja etsin papereita. Tänään sitten olen tekstaillut sukulaiselle tästä epäselvyydestä ja puoliso kyttää että mitä nu*simiskeikkaa olen sopimassa, haistakoon pitkän vi**n empatiakyvytön t*rppö:(
ap.
Etkö voi puolisollesi kertoa mitä puuhailet? Jos on kyse sukulaisen yksityisistä asioista, senkin voit sanoa ja kertoa, että enempää et pysty asiaa avaamaan. Jos tuo ei riitä, sitten on vakavan keskustelun paikka.
En voi koska hän vie tilan kertoa asioista. Hän ei anna minulle aikaa kertoa siihen tahtiin kuin kykenen. Olen valvonut ja kiukkuinen kuin ampiainen, joten en kerro yhtään mitään.
Ylipäätäänkin puolisoni pilaa useimmat asiat jo etukäteen koska sitoo käteni sillä että sekantuu asioihini. Hän ajattelee koko ajan puolestani. Kun hän vaan huolehtisi omista asioistaan, niin hyvin menisi.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Mun mieskin kurkkii mutta siinäpä kurkkikoot! Eipä se kauaa jaksa tirkistellä kun lähettelen siskon kanssa neulonta-ohjeita ja mietitään miksi vauvan kakka oli vihreää tänään 😂 kyllähän se varmasti epäilyksiä herättää jos kovin salamyhkäisesti käyttäytyy... joskus aiheena saattaa olla vaikka menkkavaivat niin sanon ystävällisesti että on puhetta ystävän naistenvaivoista niin ei ole sopivaa antaa hänen lukea viestejä..
Ei muakaan joku tekstarien kyyläys haittaa, mutta hemmetti ei tartte kurkkia mitä sontaa luen täältä av:ltä. Noloa hommaa, en kaipaa tälle todistajia. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valvoin viime yönä n. klo 05.00 asti ja murehdin epäselviä asioita ja etsin papereita. Tänään sitten olen tekstaillut sukulaiselle tästä epäselvyydestä ja puoliso kyttää että mitä nu*simiskeikkaa olen sopimassa, haistakoon pitkän vi**n empatiakyvytön t*rppö:(
ap.
Etkö voi puolisollesi kertoa mitä puuhailet? Jos on kyse sukulaisen yksityisistä asioista, senkin voit sanoa ja kertoa, että enempää et pysty asiaa avaamaan. Jos tuo ei riitä, sitten on vakavan keskustelun paikka.
En voi koska hän vie tilan kertoa asioista. Hän ei anna minulle aikaa kertoa siihen tahtiin kuin kykenen. Olen valvonut ja kiukkuinen kuin ampiainen, joten en kerro yhtään mitään.
Ylipäätäänkin puolisoni pilaa useimmat asiat jo etukäteen koska sitoo käteni sillä että sekantuu asioihini. Hän ajattelee koko ajan puolestani. Kun hän vaan huolehtisi omista asioistaan, niin hyvin menisi.
ap.
Kuulostaa siltä, että välillänne on muutakin kitkaa ja kaunaa, ei pelköstään tämä mustasukkaisuus. Ette ilmeisesti arvosta toisianne yhtään, kumpikaan. Onko tuota mielekästä jatkaa, jos molemmat voitte huonosti toistenne seurassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieskin kurkkii mutta siinäpä kurkkikoot! Eipä se kauaa jaksa tirkistellä kun lähettelen siskon kanssa neulonta-ohjeita ja mietitään miksi vauvan kakka oli vihreää tänään 😂 kyllähän se varmasti epäilyksiä herättää jos kovin salamyhkäisesti käyttäytyy... joskus aiheena saattaa olla vaikka menkkavaivat niin sanon ystävällisesti että on puhetta ystävän naistenvaivoista niin ei ole sopivaa antaa hänen lukea viestejä..
Ei muakaan joku tekstarien kyyläys haittaa, mutta hemmetti ei tartte kurkkia mitä sontaa luen täältä av:ltä. Noloa hommaa, en kaipaa tälle todistajia. 😂
Mä luen näitä ääneen miehelleni. Mutta vaan hauskoja (tässä ketjussa ei ollu)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko katsoa mitä tekstailen? Tule siihen lähemmäs viereen niin näet kulti paremmin.
Case closed ja lapset ei ahdistu tyhmästä jutusta suotta.
Puoliso on sairaalloisen mustasukkainen. Tämmöiselle ei sanota että kulta tule lukemaan mitä kirjoitan. Todella nöyryyttävää tämmöinen kyylääminen.
ap.
Vähemmästäkin on mustasukkainen, kun puolisolla on tuollainen asenne.
Aloituksessa ei käynyt ilmi tarkempia seikkoja, että onko puoliso mies vai nainen. Ja onko krooninen mustasukkaisuus, kontrolli ja asioihin sekaantuminen. Vai joku väärinkäsitys, puhumattomuus ja luottamuksenpuute. Olisiko ero parempi vai joku pariterapeutti, on kuitenkin ihmisiä jotka eivät muutu jolloin pariterapia on turhaa. Miksi kiusaat itseäsi olemalla yhdessä, jos ei toimi ja hän sekaantuu asioihisi. Eli voiko asialle tehdä jotain vai ei? Jos kumppanisi on mies ja kuvittelee sinun hakevan seksiseuraa, se on vaarallinen suhde luultavasti.
Nyt kun lapsi lähti kotoa takaisin etelään, niin nyt puoliso sitten ensi töikseen teki minulle pirtelöä.
Että osaa olla pimeä tyyppi.
ap.
En ota kantaa siihen, onko tämä trolli vai ei, mutta onhan se nyt törkeää vaatia toista näyttämään yksityisiä viestejä. Entä jos on kyse tämän (kyttäyksen kohteena olevan) kumppanin ystävä, joka kertoo esim. arkaluontoisia asioita sairaudestaan tms? Eikä halua kenenkään muun tietävän siitä? Vaikka ei siis olisikaan pettämisestä kyse, voi viestien aiheena olla jokin muu henkilökohtainen asia.
Mulla on yks naispuolinen kaveri mikä jostain syystä aina pistää viestiin "moi muru" ja kertoo asiansa, yleensä ehdottaa leffaa, lenkkiä tai kahvia. Vaihtaisin tapauksessasi kaverin nimen tyyliin Jorma tai Pekka-Matti ja alkaisin tekstaamaan tosi hämäävään ja vihjailevaan tyyliin. "Oota vähän, en voi tekstata kun ukko kyylää, päiväkahvit huomenna, oli niin hauskaa viimeksi ;P"
No helpotushan se ero - tai ainakin aikalisä - on molemmille, jos luottamus on hukassa. Ei ole mukavaa kytätyllä eikä kyttääjällä, joten miksi kärvistellä?