Miehenne naisihanne?
Miesten naismaku on mielenkiintoinen asia.
Omani käy kuumana Amanda Harkimoon, kuka on miehesi päiväuni?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Minä en oikeastaan tiedä yhtään. Ei ikinä suostuisi minulle sellaista kertomaan.
Miksei?
Ei hajuakaan. En ole koskaan kysynyt. En tee sillä tiedolla mitään.
Minun mieheni käy kuumana superlihaviin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en oikeastaan tiedä yhtään. Ei ikinä suostuisi minulle sellaista kertomaan.
Miksei?
öhm, koska ei ole moukka.
Mun mies tykkää sellasista rock-henkisistä pimatsuista; mielellään räikeänpunainen pitkä tukka, meikattu, tatuoitu, emp-kuvastosta vaatteet..
Ja siis olen niin kaukana tuosta kuin olla ja voi. Hyvin hillitty ja siisti. 😆
Eikö sen kaiken järjen mukaan pysty päättelemään katsomalla peiliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei?
Sanoo vaan aina että minä olen maailman kaunein eikä katsele muita. Tiedän tietysti että silmäthän hänelläkin on enkä oikeasti ole maailman kaunein nainen, mutta hän ei ikinä sellaista minulle sanoisi. Hän vaan on sellainen.
Omani tykkää semmosista ysärihenkisistä kaunottarista. :D Kauniit kasvot mut vaan vähän meikkiä, brunette, saa olla pienet tissit ja pylly.
Tykkäsi nuorempana Niin kutsutun elämäni Claire Danesista. Meg Ryanista piti vielä ennen kasvojen keinotekoista fiksailua. Viimeksi olimme eri mieltä siitä, onko Therese Johaug äärimmäisen kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miesten naismaku on mielenkiintoinen asia.
Omani käy kuumana Amanda Harkimoon, kuka on miehesi päiväuni?
Miten joku voi. Se on ihan näätämäisen näköinen ja ne muovirinnat...
Mieheni on sen verran hyväkäytöksinen, ettei kerro sellaista. Sen verran tiedän, että hänen eksänsä (sekä minä) ovat kaikki olleet tummia ja pitkiä.
Eksäni kuolasi Shakiran perään.
Ex poikaystävä sanoi joskus ( kun tiukkasin) et Kate Upton siinä jossain cat daddy videossa ( voi olla et tuli nimi väärin) on seksikkäintä mitä on 😂
Vierailija kirjoitti:
Omani tykkää semmosista ysärihenkisistä kaunottarista. :D Kauniit kasvot mut vaan vähän meikkiä, brunette, saa olla pienet tissit ja pylly.
Tän kirjoitti joku pienitissinen brunette, jolla ei ole poikaystävää.
Mieheni tykkää siroista, pienistä ja lapsen kasvoisista naisista, isot silmät ja täyteläiset huulet, pieni nöpö nenä, tissi ja pylly pitää olla kimmoisa ja muodokas. Mutta ennen kaikkea lempeä ja äidillinen, hellä ja rakastava, rauhallinen ja pullantuoksuinen;)
Ja naisellinen, mieheni arvostaa naisellisia naisia, jotka pukeutuvat naisellisesti mutta siististi. Ei tatuointeja, mustia vaatteita, eikä lyhyttä tukkaa. Ei shokkivärjttyä tukkaa, pitää olla luonnollisen näköinen. Korkkarit ja hame pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Ihanne voi olla mikä on mutta voi sitä silti rakastua ihan päinvastaiseen tapaukseen.
Äijä on niin lääpällään Jenni Vartiaiseen että alkaa jo ärsyttää.
Miks kysyä täällä ku 90% vastauksista on naisilta, jotka on muka kysyneet mieheltään...mut oikeasti koittavat vetää kotiinpäin ja kuvaavat itsensä..." siis mun miehen ihanne on kuulemma joku lyhytjalkanen ja a-kuppinen..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Ihanne voi olla mikä on mutta voi sitä silti rakastua ihan päinvastaiseen tapaukseen.
Niin ja suurin osa kuitenkin joutuu tyytymään.