Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan paljon enemmän huomiota nyt 30-vuotiaana kuin parikymppisenä

Vierailija
18.11.2018 |

Oletteko muut tehneet samanlaisen havainnon omassa elämässänne? Vastakkaisen sukupuolen huomiosta nyt kyse. Tuntuu että kun oli parinkymmenen ja vähän päällekin, niin miehet ei juuri lähestyneet. Nykyään tulee paljon enemmän flirttiä jopa tuntemattomilta ihan normi arkitilanteissa. Hassua :D

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä olemattomasti tulee nykyäänkin kuin 10v sitten

M31

Vierailija
2/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalta tuntuu minustakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin sain. Omasta mielestäni olin komeimmillani kolmekymppisenä. Luulen todellisen syyn kuitenkin olleen naisten perheenperustamishaaveet siinä iässä.

Vierailija
4/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sama juttu, nyt kolmivitosena en saa taas mitään huomiota. Olen kyllä nykyään vaatekokoa 38 kun viisi vuotta sitten vielä 34.

Vierailija
5/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh muten ärsyttävä aloitus. Sanonpahan vaan että SO WHAT. Mitä ihmettä sillä huomiolla teet?!?

Vierailija
6/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, enemmän huomiota ja huomattavasti kiinnostavammilta ja suoraan sanottuna tasokkaammilta miehiltä. Ollessani 18-29v ainoastaan äh lämit, afrikkalaiset ja muutamat suomalaiset joilla ihan selkeästi jotain mt- ja elämäntapahallintaongelmia lähestyivät ja olin melko toivoton aina kun (ystävyydestä alkanut, tämä oli minulle ainoa tapa saada suomalainen täysipäinen mies) parisuhde päättyi. Ei minua nytkään päivittäin lähestytä mutta ero entiseen on kuitenkin valtava.

Vierailija
7/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon saan vieläkin. N57

Vierailija
8/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Argh muten ärsyttävä aloitus. Sanonpahan vaan että SO WHAT. Mitä ihmettä sillä huomiolla teet?!?

Mikä tässä ärsytti?

Noh, kyllähän semmoinen huomio ja flirtti piristää päivää, näin varmaan monilla naisilla ja miehillä. Mitä pahaa siinä on?

Vierailija
9/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä se todellakin on totta. Hyvin riittää 20v muijiakin ympärillä. Enemmän kuin 20 vuotiaana. 30v muijaa en edes harkitsisi sen takia. Ihan mukava ylläri oli oppia toi kun tämän palstan mukaan olen jo ikäloppu setämies.

Mutta tätähän sitä ei saa vauva palstalla sanoa vaikka ihan faktaa se on.

Vierailija
10/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko muut tehneet samanlaisen havainnon omassa elämässänne? Vastakkaisen sukupuolen huomiosta nyt kyse. Tuntuu että kun oli parinkymmenen ja vähän päällekin, niin miehet ei juuri lähestyneet. Nykyään tulee paljon enemmän flirttiä jopa tuntemattomilta ihan normi arkitilanteissa. Hassua :D

Ihan ymmärrettävää. Moni parikymppinen on vielä neitsyt. Jos haluaa päästä panemaan niin paljon paremmat mahkut on 30+ ikäisten kanssa.

Vierailija
11/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä se todellakin on totta. Hyvin riittää 20v muijiakin ympärillä. Enemmän kuin 20 vuotiaana. 30v muijaa en edes harkitsisi sen takia. Ihan mukava ylläri oli oppia toi kun tämän palstan mukaan olen jo ikäloppu setämies.

Jep ja näin naisena myös. Ympärillä pörrää 20-vuotiaita miehiä ja totta kai muunkin ikäisiä. Iällä ei ole mulle niin väliä, kunhan muuten natsaa. 

Vierailija
12/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 40+ saa vielä enemmän. Olin nuorena niin ujo ja hiljainen.

Vierailija
13/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ymmärrettävää. Moni parikymppinen on vielä neitsyt. Jos haluaa päästä panemaan niin paljon paremmat mahkut on 30+ ikäisten kanssa.

Meinaatko että panemaan haluavat parikymppiset lähestyivät sitten vanhempia vai?

Oletatko että kaikki huomion antaminen ja flirtti liittyisi vaan siihen, että haluaa seksiä? Surullista luettavaa toi sun viesti!

Vierailija
14/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi pitää mun kohdalla paikkansa 

N32

Vierailija
15/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mulla sama paitsi että olen nelikymppinen nainen. Olen jotenkin elämäni kunnossa, koska urheilen paljon ja olen kokoa S/34. Silti löytyy muotoja. Työkaveri puuskahti mulle eräänä päivänä, että mikä mun salaisuus on kun kaikki miehet käy muhun kuumana (eräs kollega avautui hänelle että olisi halunut mun kanssa treffeille). Itse en koe sitä näin, tosin mua on ennenkin yritetty iskeä ja tiedostan että minua katsellaan. Mutta olen varattu enkä lähde näihin mukaan. Olen kunnon nainen enkä mikään petturi. Mulla on jo mies, enkä muuta kaipaa. Mies pitää mua kuin kukkaa kämmenellä.

Se huvittaa, että miten miehet ei tajua, että ne kaikki yrittävät samoja naisia, jos nainen on miehen mielestä kuuma, näin ajattelee tuhat muutakin miestä.

Vierailija
16/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olen saanut sitä aika tasaiseen tahtiin 15-vuotiaasta lähtien, poislukien raskausajat. Nyt olen 30-vuotias, huomio ei ole vielä loppunut. Tosin se on vähäisempää silloin kun lapset ovat mukana. Suurinta se on ollut silloin kun olen ollut blondi, eli noin vuoden ajan 16-17-vuotiaana, ja toisen kerran myös noin vuoden ajan 24-25-vuotiaana. Eron huomasi selkeästi.

Olen pitkätukkainen, hoikka ja muodokas mutta aika pienikokoinen, joten nämä lienevät selittäviä tekijöitä. Toistaiseksi ei vielä kuvista erota olenko siinä 16v vai onko se eilen otettu, mutta pian se ikä alkaa varmasti näkyä. Muutoin en ole kovin helposti lähestyttävä, sillä olen aika introvertti ja en juurikaan pidä ylimääräistä huomiota kovin positiivisena asiana.

Vierailija
17/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama

N33

Vierailija
18/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon saan vieläkin. N57

Olet varmaan äitini. Olen aina ihmetellyt hänen järjetöntä vetovoimaansa, miehiä riittäisi jonossa ja entiset itkevät vuosien jälkeenkin perään. Huomiota olen itsekin saanut koko ikäni, mutta ei se ole mitään verrattuna äitiini. Hän on toki kaunis ja elegantti nainen, mutta silti. Suurin osa kiinnostuneista miehistä on vieläpä erittäin ns "tasokkaita", eli mukavia, komeita ja kunnollisia miehiä joilla on talouskin kunnossa. Hän on myös koko elämänsä ollut pidemmissä suhteissa, tosin useammassa, mutta ei siis ole edes juurikaan ollut vapailla markkinoilla herättelemässä kiinnostusta.

Vierailija
19/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4-kymppisenäkin sama - nuoret ja myös vanhemmatkin, mutta ei kiinnosta enää...

2-kypäsenä olisi kiinnostanut tottakai.

Vierailija
20/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomasin vähän kolmenkympin jälkeen saman. Huomiota tuli paitsi enemmän, niin myös "paremmilta" miehiltä, siis sellaisilta joihin voisin itsekin kuvitella ihastuvani. Nuorena minua lähestyi lähinnä ne oman ikäluokan vähiten kiinnostavat miehet. Nyt vajaa nelikymppisenä huomio on taas vähentynyt, mutta se ei enää haittaa kun tuli siinä kolmen kympin huumassa napattua loistomies talteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi