Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Miehet jotka ette saa pyllyä..oletteko asiallisesti keskustelleet miksi ei ..
Mun omalla tulee kipeeksi ja on arka niin ettei sinne edes sormee voi pistöö ..päältä kyllä tykkää luikkarin kans hyväillä...
En siis saa itekkään mutt siihen on syynsä..
Sitä minä en ymmärrä miks toinen ei voi yhtään hehkuttaa itteensä lämpimäksi vaikka on tarkoitus ruveta lempiin...
On vaikea saada tuollainen jääpala sulamaan ja odotella milloin voi sormet edes likelle herkkiä asioita mennä..tisuista alkaen..
Ois mahtava rakastella sellasen kans joka olis alkuunsa jo suutelussa tunteissa mukana...

ulkoistanko homman

juu suhteen alussa oli hanuriin kairaamista ja mällit nieltiin ilman kommentteja

nykyään ei eds suihiinottoa sa esim ei edes isänpäivänä, aikaisemmissa suhteissa aina sai suikkarin isänpäivänä.

nykyään ei

anaalia jos erehtyy kysyyn tai sormea hivuttaan persreiälle niin alkaa jukerrus

Vierailija

Mulla käynyt sama kehitys. Itsellä johtuu siitä etten enää vain miehen mieliksi halua suostua asioihin, joita en itse haluaisi ehdottaa. Varmaan nämä metoo-kampanjat ym. saaneet omaa ajatusmaailmaa uusiksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla käynyt sama kehitys. Itsellä johtuu siitä etten enää vain miehen mieliksi halua suostua asioihin, joita en itse haluaisi ehdottaa. Varmaan nämä metoo-kampanjat ym. saaneet omaa ajatusmaailmaa uusiksi.

Luuletko että mies suostuu suhteessanne asioihin, vain sinun mieliksi? Enkä puhu vain seksistä, mutta koskee se yhtä lailla sitäkin.

Vierailija

Mulla myös paska kehityssuunta. Ennen otti melkein päivittäin suihin ja nieli lastin, nykyään max kerran viikossa hetken lutkuttaa ja suuhun jos harvoin tulen niin sylkee pois.
Anaalia antoi alussa usein omasta tahdostaan ja aina kun pyysin, nykyään todella harvoin, tänä vuonna muistakseeni kahdesti.
Pillua sai ennen jopa liikaa, nyt ehkä 1-2 krt viikossa. Ei ihan huono mutta suunta väärä.
Turha ihmetellä jos ja kun pitää hakea ne jutut joista pitää toisilta naisilta.

n50japäälle
Seuraa 
Liittynyt20.10.2018

Vierailija kirjoitti:

Tän kirjoittaja ei 100% varmuudella ole nainen. XD

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiseni saa paremmat orgasmit pyllystä.

Mun rouva myös.

M40

Rauhallisia pitkiä työntöjä pyllyyn (kokovaraus) samalla kun sormetan itselleni orgasmin klitoriksesta. Pelkästä pyllypanosta en tulisi ikinä mutta näin saan aivan parhaat orkut ja miehetkään ei valita

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä ole ihan normaalia naisten käytöstä? Ensin vaikutetaan kiimaisilta ja halukkailta, sitten kun on ns. liian myöhäistä, aletaan olemaan normaaleja lahnoja vailla seksihaluja. Selityksiä sitten kyllä löytyy laidasta laitaan, vaikka yleensä melko huonoja.
Sanosin että vaihtamalla paranee.
Kissan viikset. Meillä ainakin on just toisin päin; ensimmäiset puoli vuotta mies oli kiimainen kuin kojootti, halusi koko ajan, useita kertoja päivässä, kaikissa asennoissa ja jokaiseen reikään. 

Sen jälkeen onkin ollut hiljaista. Ei auta vihjailut, aloitteet, seksikkäät asut, korkokengät, mikään. Syö ilolla tekemäni ruoat ja leipomukset, kiittää siivoamisesta ja saattaa jopa antaa ottaa suihin noin viisi minuuttia jos oikein vonkaan, sitten työntää pois ja kiskoo housut jalkaan. Jee. Itse yhdyntää saan ehkä kerran viikossa.

Onko tämä todella se sama mies, joka kehui mut maasta taivaisiin, "parasta seksiä ikinä" eikä voinut pitää näppejään erossa musta? 

Ja ei, en ole lihonnut, rupsahtanut, lakannut huolehtimasta itsestäni ja mitä näitä selityksiä aina on. Sitten vinkuu kun "ei edes miestenpäivänä saanut p*llua". Justiinsa. Olisin antanut vaikka sitä persettä, mutta vaikea sitä on heruttaa, kun herra käy sänkyyn, antaa pusun, kääntää selän muhun päin ja käy nukkumaan. Hurraa. Eipä olis just panettanutkaan, eipä...

juupuu

jees kieri nainen samoissa ongelmissa kuin me miehetkin  niin tiedät mitä se on, pyytääkö mies aamulla että vaihdappa autooni renkaat ennen töihin lähtöä

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat