Anaaliseksiä oli suhteen alussa
mutta nyt sitten ei enää jostain syystä. Miten miehenä reagoisitte asiaan, onko aiheellista keskustella asiasta, vai hyväksyä kohtalo anaaliseksittömästä suhteesta?
Kommentit (26)
Huijasi päästäkseen vakituiseen suhteeseen. Sama homma kun työhaastattelussa omistaja kehuu vuolaasti kaikkea kunnes on lopulta liian myöhäistä perääntyä ilman sanktioita...
Vierailija kirjoitti:
mutta nyt sitten ei enää jostain syystä. Miten miehenä reagoisitte asiaan, onko aiheellista keskustella asiasta, vai hyväksyä kohtalo anaaliseksittömästä suhteesta?
Sama tilanne täällä. Suhteen alkuaikoina oli 2-3 kertaa viikossa myös anaaliseksiä. Nykyään normaaliseksiäkään max 1 krt. viikossa ja anaalia ehkä 2 kk välein. Jos jostain sattuu eteen persettä tarjoava nainen niin käyn kyllä kokeilemassa hyvällä omallatunnolla. M36
Vierailija kirjoitti:
Huijasi päästäkseen vakituiseen suhteeseen. Sama homma kun työhaastattelussa omistaja kehuu vuolaasti kaikkea kunnes on lopulta liian myöhäistä perääntyä ilman sanktioita...
Onhan tuo nyt oikeasti tylyä? Voisiko joku nainen kertoa tästä aiheesta jotain?
Miksi antaa itsestään kuvaa, joka ei pidäkään paikkaansa?
Reagoisin siten, että kertoisin ettei tämä riitä minulle, tarvitsen enemmän.
Jos hän ei halua, ehkä hän ei syty minusta, ehkä ei edes välitä minusta, ehkä minusta on tullut vain turva tai lompakko. Ehkä olin alusta asti semmoinen, ja hän vaan esitti. Jos hän ei siis halua panostaa suhteeseen, on parempi erota.
Tai sitten hän on todennut, ettei pidä siitä, peräpukamat ovat kipeytyneet tms. Mitäpä, jos suoraan kysyisit asiasta. Olisitko valmis haluamaan toisen kivun kustannuksella?
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten hän on todennut, ettei pidä siitä, peräpukamat ovat kipeytyneet tms. Mitäpä, jos suoraan kysyisit asiasta. Olisitko valmis haluamaan toisen kivun kustannuksella?
No en nyt tietenkään halua toisen kivun kustannuksella, sehän on sadistista toisen kiusaamista vain. Harmittaa vain tuollainen että uskotellaan pitävän asiasta, ja sitten tuleekin täyspysähdys.
Ap
Eikö ole sanottu että anaaliyhdyntä oikein tehtynä jopa helpottaa pukamia?
Kannattaisi kysyä. Kyllä mä ainakin annan ihan mitä mun rakas haluaa, tietty myös persettä. En kaikkee tajua aina tarjota, mutta onneksi hän pyytää.
Onko siis niin, ettei ap:n nainen oma-aloitteisesti tarjoa vai ettei suostu?
Eikös tämä ole ihan normaalia naisten käytöstä? Ensin vaikutetaan kiimaisilta ja halukkailta, sitten kun on ns. liian myöhäistä, aletaan olemaan normaaleja lahnoja vailla seksihaluja. Selityksiä sitten kyllä löytyy laidasta laitaan, vaikka yleensä melko huonoja.
Sanosin että vaihtamalla paranee.
Outo yleistys, naiset kun eivät ole homogeeninen ryhmä. Ei ole normaalia käytöstä esim. minulla: olen kiimainen. Jopa niin, että olen joutunut kyselemään, onko se ongelma. Ei onneksi ole.
Naiseni saa paremmat orgasmit pyllystä.
Mulla menis akka vaihtoon jos en saisi säännöllisesti anaalia, tykkään myös nuolettaa kalun vaimolla peräsuoleen laukeamisen jälkeen. Ei vaimolle mikään ongelma.
Tulit välinpitämättömäksi puhtauden suhteen, kyllä se ekasta suklaaylläristä on halut pois.
Vierailija kirjoitti:
Tulit välinpitämättömäksi puhtauden suhteen, kyllä se ekasta suklaaylläristä on halut pois.
Suklaaylläri? Keneltä kenelle?
Miehet jotka ette saa pyllyä..oletteko asiallisesti keskustelleet miksi ei ..
Mun omalla tulee kipeeksi ja on arka niin ettei sinne edes sormee voi pistöö ..päältä kyllä tykkää luikkarin kans hyväillä...
En siis saa itekkään mutt siihen on syynsä..
Sitä minä en ymmärrä miks toinen ei voi yhtään hehkuttaa itteensä lämpimäksi vaikka on tarkoitus ruveta lempiin...
On vaikea saada tuollainen jääpala sulamaan ja odotella milloin voi sormet edes likelle herkkiä asioita mennä..tisuista alkaen..
Ois mahtava rakastella sellasen kans joka olis alkuunsa jo suutelussa tunteissa mukana...
juu suhteen alussa oli hanuriin kairaamista ja mällit nieltiin ilman kommentteja
nykyään ei eds suihiinottoa sa esim ei edes isänpäivänä, aikaisemmissa suhteissa aina sai suikkarin isänpäivänä.
nykyään ei
anaalia jos erehtyy kysyyn tai sormea hivuttaan persreiälle niin alkaa jukerrus
Mulla käynyt sama kehitys. Itsellä johtuu siitä etten enää vain miehen mieliksi halua suostua asioihin, joita en itse haluaisi ehdottaa. Varmaan nämä metoo-kampanjat ym. saaneet omaa ajatusmaailmaa uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla käynyt sama kehitys. Itsellä johtuu siitä etten enää vain miehen mieliksi halua suostua asioihin, joita en itse haluaisi ehdottaa. Varmaan nämä metoo-kampanjat ym. saaneet omaa ajatusmaailmaa uusiksi.
Luuletko että mies suostuu suhteessanne asioihin, vain sinun mieliksi? Enkä puhu vain seksistä, mutta koskee se yhtä lailla sitäkin.
Meillä onneksi säilynyt. Pelkkä toistemme imeminen kävisi tylsäksi. Yksi syy varmaan se, ettei kummankaan penis ole liian iso.
-ap
Kauan olitte olleet yhdessä sitten? Eikö asia tullut aiemmin puheeksi?