Millaista ihmistä arvostat?
Olin vielä vuosi sitten aika koukussa someen, laitoin sinne kuvia tykkäysten toivossa jne.
Havahduin yhtäkkiä siihen, miten väsyneeksi se teki minut. Olen saanut kuulla olevani nätti ja viehättävä, jotenkin tuo rooli imi minut mukaansa niin että minun piti aina olla mahdollisimman nätti kaikkien silmissä. Muuten en ole mitään.
Olen siis tehnyt työtä asian suhteen, haluan olla parempi ihminen. Lähdin somesta ja kevensin meikkiä, liikun paljon ja syön terveellisesti. Pidän itseni ulkoisesti kunnossa ja hyvinvoivana.
Mutta sisäisesti?
Olen kuulemma hauska ja huumorintajuinen. Olen ahkera työntekijä, kohtuullinen äiti ja aika hyvä vaimo. Olen luonteeltani kiltti.
Minulla on muutama kiva harrastus.
Millaista ihmistä arvostat? Millaisia luonteenpiirteitä hyvällä tyypillä on? Millaisilla tavoilla saa sisäistä mielenrauhaa ilman tarvetta saada hyväksyntää muilta?
Kommentit (4)
Ystävällistä ja rehellistä.
Tuntuu että tämä on nykyään harvinainen yhdistelmä. Joko mielistellään kaikkia ja vältellään tosiasioita tai sitten julistetaan ilkeästi omaa mielipidettä ilman mitään rakentavaa tarkoitusta.
Että osaa jotain (hyvin). On käyttänyt aivojaan johonkin, eikä ollut vaan tyhjäpää.
Lämminhenkistä, toisia arvostavaa, itsenäistä, ottaa asiat sellaisina kuin ne ovat eikä yritä muuttaa toista ihmistä, pitää huolen lähimmistään, kantaa taloudellisen vastuun omasta ja perheensä elämästä, huumorintajuinen, suhteellisen siisti ja kohtuullisen liikunnallinen, uskaltaa näyttää naamansa ilman meikkiäkin, ei juoruile tai puhu ilkeyksissään pahaa toisista, ei ole liian utelias...