Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok pestä pyykkiä sunnuntaisin kerrostalossa?

Erkkimerkki
18.11.2018 |

Olen pessyt tänään 3 koneellista pyykkiä

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pesen pyykkiä välillä öisinkin ja asun kerrostalossa. Olen tehnyt samaa jo 15 vuotta, eikä kukaan ole valittanut asiasta, joten jatkan samaa rataa.

Tuo on kusipäistä. Usein se pesukoneen linkous kuulostaa naapurissa lähestulkoon porakoneelta, eikä siitä yleensä pysty päättelemään mistä asunnosta se tulee. Monilla on huomattavan iso kynnys valittaa, jos se pitää tehdä laittamalla lappu ilmoitustaululle.

Vierailija
22/24 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pesen pyykkiä välillä öisinkin ja asun kerrostalossa. Olen tehnyt samaa jo 15 vuotta, eikä kukaan ole valittanut asiasta, joten jatkan samaa rataa.

Kiva naapuri olet. Kyllä kuuluu jytinä varsinkin muuten hiljaisessa talossa, vaikka olisi miten vankat rakenteet. Lopeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukone jyllää silloin kuin on tarpeen, kuten esim. juuri nyt. Mutta sen verran muinainen kasvatus on selkäytimessä, että sunnuntaina en vie pyykkejä ulos kuivumaan, vaikka kesällä olisi miten oivallinen pyykinkuivausilma. Silmänpalvontaahan tämä on, mutta koska siitä ei ole kenellekään muulle haittaa, niin miksi muuttaisin tapojani. Ai niin, arkenakaan en vie pyykkejä ulos, jos lipputangossa on lippu. Pyykkiteline on niin lähellä lipputankoa, että näyttäisi mauttomat, jos narulla lepattaisivat kalsarit jonakin juhlapäivänä.

Vierailija
24/24 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla on olemassa vielä tuota ajattelumallia etenkin vanhusten keskuudessa, ettei pyhänä "ruukata". Mutta koska elämme herran vuotta 2018, sunnuntai on normipäivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi