Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tehdä tälläisessä tilanteessa?

Vierailija
18.11.2018 |

Eli siis joku täysin tuntematon nainen soittelee ja viestittelee minulle ilmeisesti harhaissaan koska en tunne tätä naista enkä tämän miestä millään tavalla. Viesteissä väittää että minä muka olisin yrittänyt iskeä hänen miestään ja vikitellyt hänet sänkyyni. En todellaakaan tunne hänen miestään enkä todellakaan ottaisi toisen omaa. Kaiken kukkuraksi, minun sängyssäni ei ole nukkunut yksikään mies puoleen vuoteen. Yritin sanoa sitä hänelle mutta edelleen väittää että kyllä sinä olet minä tiedän.... Eikä lopeta pommittamista. Haukkuu h.... ja vaikka mitä muuta.. mitä tässä oikein pitää tehdä? Olen ihan avuton ja sanaton. Miksi joku toimii näin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkuu pidempään niin kysy voisiko poliisi puhuttaa henkilöä tai hae lähestymiskielto.

Vierailija
2/4 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö puhdistaa oman soppasi? Jos sinä teit niin sitten teit. Myönnä virheesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa viestiin, että sulla on väärä numero, lopeta häiriköinti tai teen rikosilmoituksen.

Vierailija
4/4 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan avasin tämänkin aloituksen. Luulin jonkun kysyvän jotain järkevää ja mielenkiintoista. Vihjatkaa edes otsikossa, mitä juttu sisältää.