Miksi pettäminen on niin kauheaa?
Miehen biologiaan ei sovellu yksiavioisuus seksuaalisessa mielessä. Antakaa siis miehen silloin tällöin käydä harrastamassa seksiä muidenkin kanssa, saatte mukavamman perheenisän takaisin.
Kommentit (22)
Eihän se ole pettämistä, jos on annettu etukäteen lupa.
Pihdataan, mutta loukkaannutaan kun käydään sitten hakemassa seksiä muualta. Sitä minä en ymmärrä. Mutta sen ymmärrän jos kaikki on kunnossa, mutta pitää silti juosta pettämässä.
Hoh hoijaa, just joo. Jos perheenisä ei piristy muusta kuin vieraasta pillusta, on se lähinnä säälittävää. Luuseri on ukkomies joka ei osaa pitää munaansa housuissa. Onneksi on fiksuja miehiä olemassa joita ohjaa yläpää enempi kuin munan pää!
Vierailija kirjoitti:
Miehen biologiaan ei sovellu yksiavioisuus seksuaalisessa mielessä. Antakaa siis miehen silloin tällöin käydä harrastamassa seksiä muidenkin kanssa, saatte mukavamman perheenisän takaisin.
Meillä se on toisinpäin, minä petän ja mies saa mukavamman vaimon.
Miksi miehen pitäisi olla jossain kiinteässä suhteessa? Painakoot menemään ympäri kyliä jos painattaa, ei siihen mitään sitoumuksia tartte sotkea.
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu on avoin suhde, ei pettäminen. Pettäminen on sopimuksen ja luottamuksen rikkomista, ei vain seksiä. Ei pitäisi olla näin vaikeaa ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa, just joo. Jos perheenisä ei piristy muusta kuin vieraasta pillusta, on se lähinnä säälittävää. Luuseri on ukkomies joka ei osaa pitää munaansa housuissa. Onneksi on fiksuja miehiä olemassa joita ohjaa yläpää enempi kuin munan pää!
= beta
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi olla jossain kiinteässä suhteessa? Painakoot menemään ympäri kyliä jos painattaa, ei siihen mitään sitoumuksia tartte sotkea.
Mutta kun mieslapsi haluaa molemmat, suhteen ja irtoseksin. Se kuuluisa minä taas.
Niin kyllähän se auttaa vaikeissa elämäntilanteissa jaksamaan ja olemaan mukavampi vanhempi lapsilleen, niin se vain on.
Ai miksi luottamuksen pettäminen on niin kamalaa? Etkö oikeasti ymmärrä, vai onko sinulle aivan sama onko ympärilläsi olevat läheiset luotettavia vai eivät? Minulla on useampikin läheinen ihminen poistunut piireistä epäluotettavuuden takia.
Vielä ei otsikon kysymykseen ole saatu yhtään vastausta.
Sopimus asia, vähemmän romanttisessa mielessä, jos sovit työnantajan kanssa, että työaika on 8-16 niin ei auta kovin monena aamuna jäädä nukkumaan pommiin tai se työsopimus päättyy. Sama se on avioliitossa, rikot sopimusta niin liitto päättyy. Ellet sitten sovi pettämisestä.
Jos mies ei pysty/kykene/halua sitoutua rakastavaan ja säännölliseen seksiin vain puolisonsa kanssa päästäisin tällaisen valioyksilön vapaille markkinoille, eikä olisi asiaa minun vuoteeseen enää.
Tällainen mies ei ymmärrä rakkaudesta ja luottamuksesta ja kunnioituksesta mitään. Joten onneksi tällaiset päätyvätkin ulkoruokintaan.
Tosin mun mies on rakastanut minua uskollisesti jo 18 vuotta. Ja joka päivä sanoo sen myös, ja meillä on paljon seksiä. Mies tuijottelee mielellään kuumia pyllyjä mutta hänelle olen se kuumin. Näin on aidosti sanonut. Miehelleni olen kaiken seksin lähde. On rakastunut myös vartalooni, tosin urheilen ja olen siro ja hoikka mutta muodokas;)
Olen tätä pitkään ja hartaasti miettinyt, koska olen sitä lajia, että kanssani millainen tahansa kumppani saa joutua kokemaan pidempiä seksittömiä kausia. Minä tahtoisin jakaa elämäni ihmisen kanssa, joka kokee ja arvottaa parisuhteen ja seksin edes jokseenkin samalla tavalla kuin minä. Silloin molemmat ymmärtävät toisiaan paremmin ja on vähemmän aihetta puuhata mitään toisen selän takana.
Minulle seksi ei ole erityisen merkityksellistä, enkä seksin vuoksi alkaisi vehdata kenenkään ulkopuolisen kanssa edes sitä yhtä kertaa, sillä osaan ajatella muutamaa askelta pidemmälle jopa silloin harvoin kun olen humalassa. Jos ajatus joskus mielessä vilahtaakin, niin se kumoutuu hyvin äkkiä siihen, ettei maksa vaivaa. Siksipä olenkin suhteeseen alkaessani pyrkinyt välttelemään miehiä, joille seksi on todella tärkeää ja jonkinlainen kaikkea olemista ohjaava voima. Valitettavasti jotkut alkuvaiheessa kiertelevät ja jopa valehtelevat.
Vierailija kirjoitti:
Sopimus asia, vähemmän romanttisessa mielessä, jos sovit työnantajan kanssa, että työaika on 8-16 niin ei auta kovin monena aamuna jäädä nukkumaan pommiin tai se työsopimus päättyy. Sama se on avioliitossa, rikot sopimusta niin liitto päättyy. Ellet sitten sovi pettämisestä.
Oisko linkkiä tuohon avioliittosopimuksen sisältämiin ehtoihin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siihen on vastattu, mm tuossa missä joku kysyy että eikö aloittaja oikeasti ymmärrä minkä takia ihminen haluaa lähelleen luotettavia henkilöitä. Se on vastaus. Tällaisessa kysymyksessä, jossa aloittajalla on todella vähemmistössä oleva ajatus asiasta(tässä kysymyksessä se, että miksi ketään nyt haittaisi se ettei läheisiin voi luottaa) ja johon pitäisi löytyä vastaus jo sieltä omista aivoista, tai vaihtoehtoisesti(mikä tässä on se totuus) kyseessä on trolli, jolle sen selittäminen miksi kylmässä palelee ja jano sammuu juomalla, on kaikkien muiden ajan tuhlaamista.
Kysymys on samaa tasoa kuin se että miksei kadulla vastaan tulevaa tuntematonta ihmistä saa yhtäkkiä lyödä. Tuohon oikeastaan ainoa vastaus on kysyä että etkö tosiaan ymmärrä miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siihen on vastattu, mm tuossa missä joku kysyy että eikö aloittaja oikeasti ymmärrä minkä takia ihminen haluaa lähelleen luotettavia henkilöitä. Se on vastaus. Tällaisessa kysymyksessä, jossa aloittajalla on todella vähemmistössä oleva ajatus asiasta(tässä kysymyksessä se, että miksi ketään nyt haittaisi se ettei läheisiin voi luottaa) ja johon pitäisi löytyä vastaus jo sieltä omista aivoista, tai vaihtoehtoisesti(mikä tässä on se totuus) kyseessä on trolli, jolle sen selittäminen miksi kylmässä palelee ja jano sammuu juomalla, on kaikkien muiden ajan tuhlaamista.
Kysymys on samaa tasoa kuin se että miksei kadulla vastaan tulevaa tuntematonta ihmistä saa yhtäkkiä lyödä. Tuohon oikeastaan ainoa vastaus on kysyä että etkö tosiaan ymmärrä miksi ei?
Miksi peniksen käyminen vieraassa vaginassa ilman syvempiä tunteita on niin kauheaa, että siitä kannattaa pistää lusikat jakoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi peniksen käyminen vieraassa vaginassa ilman syvempiä tunteita on niin kauheaa, että siitä kannattaa pistää lusikat jakoon?
Kyse on ehkä arvomaailmaerosta. Jos sinulle seksi tuollainen ei juuri merkitse, etsi kumppani, joka ajattelee samoin. Tässä on varmasti tavallaan vähän sama juttu kuin vaikka siinä, hyväksyykö kumppanilta huumeidenkäytön tai sen, että toinen tykkää tapella nakkikopilla tai on ehkä menneisyydessään hakannut ihmisiä tai jopa tappanut jonkun. Toisia mikään noista ei häiritse. Jollekulle se, että kumppani joutuu tappeluihin jatkuvasti on ok mutta muiden paneminen ei, tai sitten toisinpäin.
Totta