Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirvein asia koettavaksi?

HirveäMaailma
17.11.2018 |

Mikä olisi hirvein asia, mitä et haluaisi kokea?

Mun mielestä ehkä se, että olet ns. hereillä leikkauksessa ja tunnet kivun. Mutta et pysty liikkumaan ja puhumaan. Näitä tapauksia on ollut.

Toinen on se, että olisit ulkomailla ja tulisi maanjäristys. Olisit sisällä jossain rakennuksessa ja se sortuisi. Jäisit jumiiin johonkin hirveään asentoon, et pääsisi pois, mutta pysyisit hengissä.PArin päivän päästä sinut pelastettaisiin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu onnettomuuteen jonka seurauksena kädet ja jalat pitää amputoida ja jäljelle jää vain pää+torso

Vierailija
2/15 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma korvien väli joka keksii aina kaikkea käsittämättömän omituista. Pelkoja pelkojen perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku autolautta Estonian kaltainen onnettomuus, jossa olisi mukana. Ja pelastuisi. Olisi kokenut ja nähnyt kaiken. Näkisi varmaan painajaisia koko loppuelämänsä. 

Vierailija
4/15 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurata sivusta kun rakas puoliso synnyttää yhteistä lastamme. Kun jokin menee pieleen ja lapsi kuolee, yritetään hätäsektiolla pelastaa, jolloin äiti saa komplikaatioita ja menehtyy myös. Sitä kokemusta en haluaisi enkä kellekään soisi, edes maailman pahimmalle mukvistille.

Vierailija
5/15 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmuus.

Vierailija
6/15 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaus. Se on pahempi kuin kuolema ja syyllisen pitäisi saada VÄHINTÄÄN elinkautinen. Raiskauksen uhreja on myös uskottava eikä kyseenalaistettava, se on kamalaa jos ei uskota raiskauksen tapahtuneen. Jos on sana sanaa vastaan niin raiskatun sanan täytyy olla voimakkaampi kuin raiskanneen psykopaatin.

Vierailija
7/15 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaajan nro. 6 hengessä sanoisin että pahinta olisi todella henkilökohtainen väkivalta, seksuaalinen tai ei-seksuaalinen. Onnistuisin varmaankin suhtautumaan moneen onnettomuuteen jossain määrin tyynesti tai ainakin fatalistisesti mutta jos joku sairas yksilö kävisi käsiksi ja satuttaisi, menisin kyllä rikki. Niin, olen muuten mies jos jotain sattuu kiinnostamaan.

Vierailija
8/15 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooninen sairaus, joka ei parane mutta ei myöskään tapa nopeasti. Sehän on kidutusta joka päivä. Ja kaikki menee, rahat, ulkonäkö ja kunnia ennen tyhjän potkaisemista.

Vierailija
9/15 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkuun päätynyt paniikkikohtaus aikuisena kesken PowerPoint-esityksen yleisön edessä oli kyllä todella traumatisoiva nöyryytys. Kokemus jota ilman olisin pärjännyt (paremmin).

Vierailija
10/15 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään hirveämpää ei onneksi enää ole koettavaksi kuin oman lapsen kuolema.

Vierailija
11/15 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krooninen sairaus, joka ei parane mutta ei myöskään tapa nopeasti. Sehän on kidutusta joka päivä. Ja kaikki menee, rahat, ulkonäkö ja kunnia ennen tyhjän potkaisemista.

Sairastaminen on kallista ja tuhoaa usein ulkonäön, mutta miksi kunnia menisi?

Sairaus oli ajoittain piinallista, mutta olen aivan yhtä hyvä ihminen kuin ennen sairastumistani. 

Vierailija
12/15 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkuun päätynyt paniikkikohtaus aikuisena kesken PowerPoint-esityksen yleisön edessä oli kyllä todella traumatisoiva nöyryytys. Kokemus jota ilman olisin pärjännyt (paremmin).

Hyvin harva muistaa tapahtuneen eikä kukaan pidä tilannetta yhtä kauhistuttavana kuin sinä.

Toivottavasti voit jo paremmin.

Vierailija
13/15 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään hirveämpää ei onneksi enää ole koettavaksi kuin oman lapsen kuolema.

Olen pahoillani ja otan osaa suruusi.

Vierailija
14/15 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairastaminen on kallista ja tuhoaa usein ulkonäön, mutta miksi kunnia menisi?

Sairaus oli ajoittain piinallista, mutta olen aivan yhtä hyvä ihminen kuin ennen sairastumistani. 

Itsellä on ollut sairaudenhoito hyvin traumatisoivaa ja epäinhimillisen tuntuista. Olen kokenut myös ihmisarvon kärsivän, vaikka se ei ehkä oma vika olekaan. No, yksi asia olisi vielä tätä pahempi - jos oma lapsi kärsisi vaikeasta sairaudesta. Mulla sentään oli hyvää aikaa elämässä kolmatta kymmentä vuotta, joten ihan koko elämä ei ole ollut pelkkää shittiä.

Vierailija
15/15 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kidutettavaksi joutuminen varmastikin.