Lauantai ja olen hel'vetin yksinäinen
Pitkä viikonloppu vielä edessä, eikä ketään kenen kanssa voisi aikaa viettää.
Kun on yksinäisyys päällä, ei yksin olosta pysty nauttimaan.
Kommentit (13)
Sun pitää keksiä ajnvietettä, jolla tunne unohtuu. Et ole ainoa.
Älä mieti asiaa vaan katso jotain elokuvaa, lue kirjaa, pelaa jotain peliä tai keksi jotain muuta tekemistä. Ajattelemalla asiaa yksinäisyys vain korostuu.
Haluaisitko siis, että sinulla olisi seuraa, vai haluaisitko että viikonloppu kuluisi mukavammissa merkeissä ilman seuraakin?
Seuraahan varmaan löytyy viikonlopuksi, seuran laatu on sitten toinen juttu. Varmaan tähän hätään ei menossa olevalle viikonlopulle ehkä ehdi saamaan sitä mieluista seuraa, mutta nyt viikonloppuna voisi ehkä tehdä esivalmisteluja tulevaa viikonloppua varten mielesen seuran varmistamiseksi? Samalla ehkä aikakin kuluisi mielekkäämmin kuin pelkästään murehtiessa?
Niin minäkin. Ajattelin lähteä kuitenkin keskustassa käymään, niin näkee edes muita ihmisiä. Parempi sekin kun viettää koko päivä yksin kotona.
Nelikymppinen olen, kaverikortin käytin eilen, tänään olen ulkoillut ihmisten ilmoilla. Puuhastelu ei vain riitä, kun yksinäisyys on päällä.
Mielekästä seuraa ei vain kaikille riitä varsinkaan silloin, kun sille olisi akuutti tarve. Yksin olo sinänsä on ihan hyvä juttu toisinaan.
Ap
Hanki koira. Parikin hyvää syytä:
-koira on jos itsessään kaveri ja laskee yksinäisyyden tunnetta.
- lenkeillä tapaat muita koiranulkoiluttajia, ties vaikka tapaisit tulevan seurustelukumppanin
- käy koirasi kanssa järjestetyissä pentukoulutustapahtumissa, tapaat (nais)väkeä ja teillä on jo yhteinen kiinnostuksen kohda.
Jonas kirjoitti:
Hanki koira. Parikin hyvää syytä:
-koira on jos itsessään kaveri ja laskee yksinäisyyden tunnetta.
- lenkeillä tapaat muita koiranulkoiluttajia, ties vaikka tapaisit tulevan seurustelukumppanin
- käy koirasi kanssa järjestetyissä pentukoulutustapahtumissa, tapaat (nais)väkeä ja teillä on jo yhteinen kiinnostuksen kohda.
Naiset hankkii 1 miehen, 2 koiran, 3 lapsen. Tässä järjestyksessä. Tapaamillasi koiranaisilla on yleensä mies kotona.
Mä hommasin ensin koiran, sitten miehen, sitten toisen koiran, sitten lapsen. Ja nyt lapsen synnyttyä olen saanut kavereita. Olin ennen todella yksinäinen.
N31
Sama täällä. Mä katoi alko auki. Jus näin.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi olin sielä käymässä en ole varma mutta yksi laitton pullonsa siihen tiskille sen jälkeen se vissiin enää löytäny sitä omaa pulloonsa kunnolla tapahtuko jo ku laiminlyönti kassatätillä. Ihmetteli kun yks retku onkin ihan skarppina ja näppäilee koodinsa siinä huits vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi olin sielä käymässä en ole varma mutta yksi laitton pullonsa siihen tiskille sen jälkeen se vissiin enää löytäny sitä omaa pulloonsa kunnolla tapahtuko jo ku laiminlyönti kassatätillä. Ihmetteli kun yks retku onkin ihan skarppina ja näppäilee koodinsa siinä huits vaan.
Mietin vaan että mitenköhän tämäkin tulee lisääntymään ikäistyminen ja rakennemuutokset ja taloustilanne ja työttömyys.
Minkä ikäinen olet?