Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1987-1990

Vierailija
17.11.2018 |

Mitä muistat tuosta hillittömän nousukauden huipentuman ajasta? Mikä oli mielestäsi paremmin kuin nyt, mikä huonommin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorille oli kyllä ihan oikeasti töitä kuin tällä hetkellä ja monet kahtakin työtä teki ja työpaikat vaihtui vikkelään ja tuskin enään koskaan paluuta noihin kultaisiin vuosiin.Myös työhaluttomien oli myös pakko mennä töihin avoimen halveksunnan takiakin.

Vierailija
2/10 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa eli yli varojensa ja haki sitten avustuksia sekä yhteisöiltä että yksityisiltä ihmisiltä. Esim. pyysivät ruokakassia ja vaatteita nuorilleen.  Ärsytti, kun luokkakaveri haukkui toisten pukeutumista ja oli itse mielestään fiinimpi. Sitten paljastui, että heidän perhe ei saanut uutta omakotitaloaan maksettua, kaikki olikin ollut vain kulissia ja olivat lainanneet rahaa niiden lasten vanhemmilta, joiden lapsia haukkuivat köyhiksi, joilla ei ole varaa lastensa kunnollisiin vaatteisiin!  Olivat ostaneet nuorilleen merkkivaatteet toisten rahoilla!  Vähänkö noloa pukeutua hienosti, polttaa tupakkaa alaikäisenä, varaa tupakkaan, ryypätä, pitää irtoripsiä ja paksua meikkivoidepakkelia? Muuttivat muualle, kun omakotitalo meni pakkomyyntiin ja hävisivät sen sileän tien! Ehkä etsivät uusia lypsettäviä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, olin tuona aikana 0-3-vuotias.

Vierailija
4/10 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-87 oli minun osaltani vielä sen verran sekavaa aikaa, etten muista noilta ajoilta kovin paljoa. Vuonna -90 olin jo kuitenkin vauhdikas viisivuotias ja noisukausi oli tuonut upeat he-manit mukaan elämääni.

Vierailija
5/10 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa eli yli varojensa ja haki sitten avustuksia sekä yhteisöiltä että yksityisiltä ihmisiltä. Esim. pyysivät ruokakassia ja vaatteita nuorilleen.  Ärsytti, kun luokkakaveri haukkui toisten pukeutumista ja oli itse mielestään fiinimpi. Sitten paljastui, että heidän perhe ei saanut uutta omakotitaloaan maksettua, kaikki olikin ollut vain kulissia ja olivat lainanneet rahaa niiden lasten vanhemmilta, joiden lapsia haukkuivat köyhiksi, joilla ei ole varaa lastensa kunnollisiin vaatteisiin!  Olivat ostaneet nuorilleen merkkivaatteet toisten rahoilla!  Vähänkö noloa pukeutua hienosti, polttaa tupakkaa alaikäisenä, varaa tupakkaan, ryypätä, pitää irtoripsiä ja paksua meikkivoidepakkelia? Muuttivat muualle, kun omakotitalo meni pakkomyyntiin ja hävisivät sen sileän tien! Ehkä etsivät uusia lypsettäviä?

Et turhan katkera:D

Vierailija
6/10 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/10 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/10 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, synnyin 1993.

Vierailija
9/10 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/10 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden tanssimusiikin esiinmarssi, ensimmäiset teknoreivit ja muutenkin yleishyvä meno. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän