Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies teillä on?

Vierailija
17.11.2018 |

Kuvailkaa miestänne! :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sellainen juro, mutta kahden kesken puhuu ja pussaa. Aika itsepäinen ja kärkkäät mielipiteet, mutta pohjimmiltaan kiltti. Urheilullinen. Ulkonäöltä pitkä ja vaaleanruskeat hiukset, siniset silmät, parransänki kasvaa nopeasti

Vierailija
2/16 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fm ope, harteikas, kalju, sporttinen ja mahtavan kokoinen kalu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supernegatiivinen.Vuodesta toiseen keksii aiheita,joiden kimpussa kärvistelee.Ovat yleensä asioita ,joille ei pieni ihminen voi mitään.Ilon aiheita tai kiitollisuutta ei löydä mistään,vaikka kaikki on ylipäätään niin hyvin kuin elämässä yleensä voi olla.

Geeneissä se on hänellä,ollut koko ikänsä.

Vierailija
4/16 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntuulinen, huumorintajuinen, avulias, ymmärtäväinen, puhuu ja pussaa, jämäkkä, herkkä.. aivan ihana. Parasta seksiä, mitä olen koskaan saanut, eli koolla ei väliä.

Vierailija
5/16 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on etämies. Välillä täällä, välillä ei. Kun on poiss, elää omaa elämäänsä. Kun on täällä, käy lähinnä kääntymässä, kun on koko ajan menoa. Itse asiassa mulla onkin stopover-mies. 

Sen hetken, kun nähdään, on ihana, lämmin, saa aikaan asioita, kun niihin ryhtyy. Sitten onkin taas aika mennä. En mä oikeastaan tiedä, onko mulla miestä ollenkaan.

Vierailija
6/16 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuinen, hauska, komea, älykäs, kätevä käsistään, itsepäinen

Vierailija
7/16 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, älykäs, romanttinen, huomioiva, tukeva, komea, hauska, kiinnostunut, loistava sängyssä, rakastunut.

Mun aarre  <3

Vierailija
8/16 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, iso "korsto". Nykyään täysin kalju. Kolmekymppisenä alkoi jo tulla sellainen Juice-tukka, ja silloin ajoi kaiken pois. Ennen kaljuuntumista oli pitkä paksu tukka. 

Luonteeltaan on iloinen karjalainen höpöttäjä ja oikeasti hauskat jutut. Ulkopuolisille voi näyttää yrmyltä juntilta, mutta oikeasti on älykäs ja nokkela. Duunarin hommia tekee ja tienaa paremmin kuin minä, akateemisesti koulutettu. Kiltti ja mukava. 

193cm, 110kg. Ulkoilee paljon. Nyt on innostunut kissaa viemään ulos valjaissa. Huomenna lähdetään metsäreissulle ja viedään kisu ekaa kertaa metsään. Tällä hetkellä mies töissä, mutta on tulossa jo kotiin parin tunnin päästä. 

Riitelyssä hän on todella ärsyttävä! Osaa iskeä mun heikkoihin kohtiin. 

9 vuotta yhdessä, ei lapsia. Olemme 45v ja 50v (minä 50v).

Vierailija
9/16 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksimetrinen, jykeväleukainen laatikkopää. Kroppa kuin kreikkalaisella jumalalla, paitsi 20-senttinen vehje. Aivokirurgi-lentokapteeni-finanssipankkiiri. Eikai vähempää voisi mieheksi kutsuakaan?

Vierailija
10/16 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksimetrinen, jykeväleukainen laatikkopää. Kroppa kuin kreikkalaisella jumalalla, paitsi 20-senttinen vehje. Aivokirurgi-lentokapteeni-finanssipankkiiri. Eikai vähempää voisi mieheksi kutsuakaan?

Kaikillahan tuommoiset on, paitti että osaavat soittaa kaikkia instrumenttejä ja omaavat 30cm ranteen paksuisen suonikkaan kalun!

Vierailija
11/16 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokokoinen, luova, älykäs, laiska, loistava bisnesäly, myyjä luonteeltaan.

Vierailija
12/16 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka nörtti, pukeutuu yleensä mustaan, hiukset vähän alle olkapäiden.

Vähän sisäänpäin kääntynyt.

H*lvetin hyvä sängyssä.

Tietokoneella istuu 90% valveillaoloajasta.

Vierailija
13/16 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana, älykäs, romanttinen, huomioiva, tukeva, komea, hauska, kiinnostunut, loistava sängyssä, rakastunut.

Mun aarre  <3

Siis tukevakin mies voi olla komea, ottakaa opiksenne.

Vierailija
14/16 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, tumma, komea tietenkin. Älykäs, huumorintajuinen ja mukava. Perhekeskeinen ja ahkera. Pitää kissoista ja on maailman paras isä lapsillemme. Tukeni ja turvani ja yli 30 vn jälkeen kiihkeä rakastajani.

Vierailija
15/16 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeä ja karvainen.

Vierailija
16/16 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä läski laiska epärehellinen juntti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä