Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka maksaa 650€ sadetakista kun merkki on Canada Goose?

Vierailija
17.11.2018 |

Selailin ulkoiluvaatteita ja silmiini osui kys. merkin takkeja. Untuvatakki 1050€ ja yllämainittu sadetakki 650€!
Sadetakin malli sopisi Tokmannin kataloogiin, eli ei sii mitenkään tavallisesta poikkeava.
Ne, joilla olisi varaa tällaisiin vedätyksiin, tuskin lähtevät makselemaan takeista tuollaisia hintoja.
Ostetaanko näillä arvostusta kaveripiirissä, tai mitä?
Minulle ainoastaan kertoo henkilön epävarmuudesta ja, hmn anteeksi vain yksinkertaisuudesta.

Ymmärrän erikoistekniset vaatteet jos asuttaisiin Taigalla tai Kanadan pohjoisessa, mutta näillä, jotka näitä hankkivat, hengailu näyttää olevan ainoastaan kauppakeskusten käytävillä.

juu, ostakaa vain kuka tarpeelliseksi katsoo, mutta ihmettelenpä tätä vain. Ja ps. en ole kade - todellakaan.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa.

Vierailija
2/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko sieltä lapselle 650 euron kurahousut? Tulisi naapurinmammat kateellisiksi! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noitahan pitäisi säilyttää kassakaapissa, ettei kukaan varasta.

Vierailija
4/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, joilla on rahaa. Kaveri osti esim. 500 euron vyön. 

Vierailija
5/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää ostaa 500€ vyö ja 650€ sadetakki. Ainoastaan idiotismia, vaikka olisi varaa. Varsinaisia ääliöindikaattoreita.

Vierailija
6/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sinua varakkaampi.

Vierailija
7/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi varaa, mutta ei minkäänlaista tahtotilaa, tai sitten edes tarvetta esittää varakkuuttani vöillä ja takeilla.

Köyhien huonon itsetunnon pönkitystä ainoastaan. Itseasiassa hävettäisi kulkea noissa vetimissä.

Vierailija
8/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerää ostaa 500€ vyö ja 650€ sadetakki. Ainoastaan idiotismia, vaikka olisi varaa. Varsinaisia ääliöindikaattoreita.

Aika moni ostaa. Jollekin 500 euroa on pieni raha.

Vierailija
9/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuotteet olisi käsin tehty länsimaassa ja työntekijät saisi niistä hyvin palkkaa ja minulla olisi varaa, niin ostaisin.

Vierailija
10/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku ostaa miljoonalla ferrarin kun voisi ostaa käytetyn auton parilla tonnilla????

Vierailija
11/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkaille rahan arvo on eri. 1000 euron laukku hänen tuloissaan on sama kuin aplle 10 euron laukku kirpparilla.

Vierailija
12/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulu kielsi Ganada gooset että olisi tasa-arvoisempaa lapsilla

http://www.vastuullisuusuutiset.fi/index.php?page_id=45543

Vierailija
13/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ko. brändin tuotteet tehtäisiin kauko-idässä, ne maksaisivat n. puolet vähemmän. Olen töissä firmassa joka myy mm. canada goosea ja toisaalta mm. marmotia, fjällräveniä ja haglöfsiä ja haltia. Työvoiman kustannukset nostavat goosen hintaa. Edes suomalainen Sasta ei teetä kamppeitaan suomalaisilla työntekijöillä koska niin kovin kovin harva ihminen on oikeasti valmis maksamaan kotimaisesta työstä. Suomalainen työntekijä joutuu maksamaan suomalaista vuokraa / asuntolainaa, suomalaisittain hinnoiteltua ruokaa jne. Hän ei yksinkertaisesti pysy hengissä sillä palkalla jota kauko-idän alihankkijoiden työntekijöille maksetaan. Sama ilmiö koskee canada goosea.

Vierailija
14/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin maksaa jos on hyvä tai hyvännäköinen. Jos siinä on jotain ideaa tai se olisi ihanan tuntuinen päällä. Tyhjästä en kyllä maksaisi. Olen koulutukseltani tradenomi ja työskentelen johdon sihteerinä isossa pörssiyhtiössä, palkkani n. 3500 euroa kuussa, sijoitan osakkeisiin, omistusasunto josta vielä velkaa, aviomies ja kaksi päiväkoti-ikäistä lasta, vanhemmat sekä miehen vanhemmat ovat olleet työelämässä/yrittäjiä ja ovat edelleen tai sitten jo eläkkeellä. Mökit ym. vuokrataan vanhemmilta, asunnot ja autotkin pääasiassa pitänyt ostaa itse paitsi että minulla ja äidilläni on yhteinen kauppakassi. Miehen kanssa tavatessamme meillä molemmilla oli jo omat, hyvän matkaa maksetut yksiöt joten perheasunnon kanssa ei olla missään vaiheessa kovin paljoa velkaannuttu. Molemmat ollaan saatu lisäksi kotoa ja isovanhempien peruina säästöjä ja osakesijoittamisen taito/pieni määrä osakkeita, joita ostettiin omilla rahoilla lisää ennen lapsia. Tällä hetkellä kun on pienet lapset, asuntovelkaa, on ollut äskettäin perhevapaita, auton vaihto ym. niin ei pystytä säästämään lisää vaan nostetaan osingotkin joten varaa olisi Canada Gooseenkin. Elämä pitää elää niin että voi nauttia. Nauttiminen on mahdollista ennakoimalla. 

Vierailija
15/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei varakas ostaisi jos se on hyvä ja nätti. Kummallista jos pitäisi jättää ostamatta tietyn merkkinen, kun joku paheksuu. Itselläni ei ole varaa. Jos olisi, niin ostaisin parhaimman, viis merkistä tai hinnasta. Luultavasti tuo takki on paljon parempi, ekologisempi ja kestävämpi, kuin minun Tokmannin takki.

Vierailija
16/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ostako canada goosea. Ihan hirveää ansapyydystystä, jossa eläimet kärsii. Ja untuvatakit, joissa hanhilta revitään untuvat niiden ollessa tajuissaan. Tutustukaa vaikka petan sivuilla jos ette ole aiemmin kuulleet.

Vierailija
17/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni ostaa. Jollekin 500 euroa on pieni raha.

Eikä takkia kovin usein osteta. Kerran kymmeneen vuoteen jos sitäkään?

Vierailija
18/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tukeko kertakäyttökulutusta. Halvan tuotteen riiston ab maksaa joku. Usein joko luonto tai työntekijä ja hänen perheensä.

Vierailija
19/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin maksaa jos on hyvä tai hyvännäköinen. Jos siinä on jotain ideaa tai se olisi ihanan tuntuinen päällä. Tyhjästä en kyllä maksaisi. Olen koulutukseltani tradenomi ja työskentelen johdon sihteerinä isossa pörssiyhtiössä, palkkani n. 3500 euroa kuussa, sijoitan osakkeisiin, omistusasunto josta vielä velkaa, aviomies ja kaksi päiväkoti-ikäistä lasta, vanhemmat sekä miehen vanhemmat ovat olleet työelämässä/yrittäjiä ja ovat edelleen tai sitten jo eläkkeellä. Mökit ym. vuokrataan vanhemmilta, asunnot ja autotkin pääasiassa pitänyt ostaa itse paitsi että minulla ja äidilläni on yhteinen kauppakassi. Miehen kanssa tavatessamme meillä molemmilla oli jo omat, hyvän matkaa maksetut yksiöt joten perheasunnon kanssa ei olla missään vaiheessa kovin paljoa velkaannuttu. Molemmat ollaan saatu lisäksi kotoa ja isovanhempien peruina säästöjä ja osakesijoittamisen taito/pieni määrä osakkeita, joita ostettiin omilla rahoilla lisää ennen lapsia. Tällä hetkellä kun on pienet lapset, asuntovelkaa, on ollut äskettäin perhevapaita, auton vaihto ym. niin ei pystytä säästämään lisää vaan nostetaan osingotkin joten varaa olisi Canada Gooseenkin. Elämä pitää elää niin että voi nauttia. Nauttiminen on mahdollista ennakoimalla. 

No tommosia hintoja en maksaisi vaikka onkin rahaa typerät voi maksaa.

Vierailija
20/29 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi varaa, mutta ei minkäänlaista tahtotilaa, tai sitten edes tarvetta esittää varakkuuttani vöillä ja takeilla.

Köyhien huonon itsetunnon pönkitystä ainoastaan. Itseasiassa hävettäisi kulkea noissa vetimissä.

En minä ainakaan erottaisi kallista vyötä, vaikka maksaisi tuhat euroa. Saatikka joku sadetakki. Ei mitään tietoa hinnoista.

Mutta on olemassa ihan oikeasti rikkaita, joille nuo voi olla halppismalli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi