Qliro lasku kokemuksia
Ei enää. Otin maksuvaihtoehdoksi tilin ja olivat lisänneet alkuperäiseen velkaan 39€ käsittelymaksuja? Jos en haluakaan tuotetta niin joudunko maksamaan käsittelymaksut? Kokemuksia? Kyseessä 100€ ostos jonka aion ostaa suoraan amazonista.
Kommentit (21)
Olen ostanut mutta en hakenut postista vielä enkä haekaan. Joudunko maksamaan käsittelymaksut 39€?
ap
Parempi maksaa aina kerralla pois, näin.
Tyhmästä päästä kärsii lompakko. Oisit ostanut luottokortilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut mutta en hakenut postista vielä enkä haekaan. Joudunko maksamaan käsittelymaksut 39€?
ap
Ensinnäkin noutamatta jättäminen ei ole sama kuin kaupan peruminen. Pahimmillaan joudut maksaa sen hinnankin, etkä vain käsittelymaksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ensinnäkin noutamatta jättäminen ei ole sama kuin kaupan peruminen. Pahimmillaan joudut maksaa sen hinnankin, etkä vain käsittelymaksuja.
Miten kannattaa tehdä?
ap
Asiakkaalla on 7 pv täysi palautusoikeus. Kuluttajalautakuntaan yhteys jos jotain vaativat.
39 euroa? Oletko varma, ettei se ole 3,9 euroa? Ei minulla ainakaan ole tuollaisia kokemuksia ollut. Qliro on ihan normaali laskuttaja, minusta parempi kuin Klarna. Ainahan tilivaihtoehdoissa jokin käsittelymaksu tulee, mutta ei nyt sentään kymmeniä euroja.
Mutta miten Amazon tähän nyt liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miten kannattaa tehdä?
ap
Noudat paketin ja teet normaalin asiakaspalautuksen. Toki verkkokaupasta riippuen saatat joutua maksamaan alkuperäiset postimaksut, mutta ei se ole verkkokaupan vika, että sinä tilasit harkitsemattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miten kannattaa tehdä?
ap
Noudat paketin ja teet normaalin asiakaspalautuksen. Toki verkkokaupasta riippuen saatat joutua maksamaan alkuperäiset postimaksut, mutta ei se ole verkkokaupan vika, että sinä tilasit harkitsemattomasti.
katsoin että palautus on Ruotsiin ja postikulut joutuu itse maksamaan.
Ihmettelin tuota 39€ setup fee maksua mikä lisätty Qliro tilille. Ilmeisesti kyseessä joku tilinluomismaksu.
ap
Ei mulle tollasta ole tullut Qlirolta. Joku normaali parin euron käsittelykulu tms. vain.
Tuollahan ne ehdot lukee:
https://www.qliro.com/fi/installment
Sä oot ap ottanut osamaksun vuoden maksuajalla, siitä johtuu. Kannattaa oikeasti lukea ehdot ennenkuin tilaa mitään osamaksulla.
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaalla on 7 pv täysi palautusoikeus. Kuluttajalautakuntaan yhteys jos jotain vaativat.
Tässä taas tietämätön vaahtoaa tarkistamatta mitään faktoja.
Mitään 7 päivän täyttä palautusoikeutta ei ole olemassakaan. ja noutamatta jättäminen ei ole palautus tai kaupan peruutus.
Vierailija kirjoitti:
Tuollahan ne ehdot lukee:
https://www.qliro.com/fi/installmentSä oot ap ottanut osamaksun vuoden maksuajalla, siitä johtuu. Kannattaa oikeasti lukea ehdot ennenkuin tilaa mitään osamaksulla.
Tämä tässä on syy
Ymmärrän, jos joku ostaa laskulla ja maksaa koko summan heti. Mutta noissa tileissä ja osamaksuissa tulee kauheat korot ja kulut päälle. Jos on joku sadan euron ostos, niin kannattaa jättää ostamatta, jos ei oikeasti ole rahaa.
Aikamme suurimmat huijaukset: osamaksut ja pikavipit.
Satasen tuotteita ostetaan osamaksulla ja sitten vielä palautellaan niitä. Taitaa olla elämänhallinta hukassa. Kivat kustannukset tulee tuostakin.
Hyvällä tuurilla hyväksyvät tuon noutamatta jättämisen kaupan perumiseksi, mutta heillä on oikeus laskuttaa AP:ta (jos maininta ehdoissa) molempien suuntien postimaksuista. Eli voipi käydä että monta kymppiä jää pääomaksi tuohon osamaksuun vaikka tavaraa ei saatu. esim 20-40 euroa postikuluja ja tuon 39 euroa luottotilimaksuja. 59-79 euroa velkaa synnytetty ilman että itse hyödytty mitenkään.
Kuinka tyhmiä ihmiset ovatkaan?
Vanha keskustelu jo, mutta Qliro on kyllä vihoviimeinen laskuttaja nimimerkillä "kokemusta on", ei ikinä enää. Klarnakin paljon selkeämpi, Qliro suurta huijausta.
Apua tilasin tuolta. Mitä tehdä jos tulee muistutusmaksu vaikka on maksanut laskun ajoissa?
Vierailija kirjoitti:
Apua tilasin tuolta. Mitä tehdä jos tulee muistutusmaksu vaikka on maksanut laskun ajoissa?
Otat vaan yhteyttä asiakaspalveluun.
Olivat lisänneet? Aion ostaa? Siis täh.
Oletko ostanut,vai etkö? JOs et niin eivät ole voineet mitään vielä mihinkään lisätä. Jos olet jo ostanut, niin miksi yhä aiot ostaa?