Eikö nettidettinaiset harrasta mitään muuta kuin liikuntaa?
Otsikkoon jatkaakseni, noin 50 eri deittiprofiilin pikaisesti läpi selattuani taisi olla 4, ehkä 5, jossa oli mainittu jotain muita harrastuksia kuin eri liikuntalajit.
Onko todella näin, että naisilla et tänä päivänä ole mitään muuta tekemistä, vai yritetäänkö tällä pelkällä liikunnan ilmoittamisella todistella jotain? Tai pelotella miehiä "jos et juokse kolmea maratonia vuodessa, älä laita viestiä"?
Kommentit (44)
Veikkaan että ulkonäköfokusoituneessa mediassa ulkonäköön liittyvät harrasteet ovat etusijalla. Kaipa sillä signaloidaan jotain seksuaalista viriiliyttä, "olen huippu catchi, anna mulle matchi <3".
Vastaisitko naiselle joka ilmoittaisi harrastavansa ompelua ja kielten opiskelua. Ehkä ne liikuntaa harrastavat haluavat sanoa että ei me olla läskejä kun me liikutaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jotain neulontaa ei koeta kovinkaan mediaseksikkääksi harrastukseksi?
yhdellä muutama vuosi sitten oli harrastuksena virkkaaminen ja oli tosi (media)seksikäs.
https://www.kodinkuvalehti.fi/blogit/molla_mills/unelmia_ja_virkkaushom…
Miehiä ei kiinnosta
Neulomiset
Ooppera
Musiikkitalo
Vaateompelu
Ristisanat
Netflix
Sauvakävely
Vesijuoksu
Aerobic
Lukeminen
Espanjan opiskelu
Ym
Siksi sanomme että harrastamme urheilua.
Miehetkin. Ja vielä extremelajeja vain. Vaikeaa sieltä löytää kulttuurikaveria itselleen, huoh.
Sama se on miehillä. "Olen urheilullinen, komeaksikin kehuttu mukava mies." Jokaikinen harrastaa liikuntaa, urheilua ja juoksemista ja käy salilla. Ja on katseenkestävä, vaikka olisi mikä suohirviö.
Minä harrastan okkultismia ja salaliittoja mutta jos olisin sinkku niin tuskin ilmoittaisin niitä siellä kaikkien nähtävillä.
Klikkaan kaikkia miehiä jotka harrastaa virkkaamista.
Meille toitotetaan, että miehet tykkäävät ainoastaan hoikista ja urheilullisista naisista, jotka ovat ilo miehen silmälle. Eipä siis oikein jää muuta vaihtoehtoa kuin mainostaa liikunnallisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei kiinnosta
Neulomiset
Ooppera
Musiikkitalo
Vaateompelu
Ristisanat
Netflix
Sauvakävely
Vesijuoksu
Aerobic
Lukeminen
Espanjan opiskelu
Ym
Siksi sanomme että harrastamme urheilua.
Haette siis ihan ketä tahansa miestä? Eikö miehen kiinnostuksen kohteilla ole väliä, vai olisiko haitaksi jos mieskin tykkää oopperasta?
Vierailija kirjoitti:
Minä harrastan okkultismia ja salaliittoja mutta jos olisin sinkku niin tuskin ilmoittaisin niitä siellä kaikkien nähtävillä.
Näistäkin normipulliainen saa enemmän jutunjuurta ja on helpompi särkeä alkujää, kuin kysymällä "mikäs se sun korkeushyppyennätys on?". Tietysti jos sattuu itsekin olemaan korkeushyppääjä...
Siis väittääkö ap tosissaan, etteivät lähes kaikki nuo naiset kerro myös harrastavansa matkailua?
Vierailija kirjoitti:
Miehetkin. Ja vielä extremelajeja vain. Vaikeaa sieltä löytää kulttuurikaveria itselleen, huoh.
Meinasin Ap:n viestiin itse lisätä, että harrastaa naiset myös extremelajeja.
M36
Nykyisin tuo "käyn salilla" ei ole liikuntaa, kaikki sanovat käyvänsä salilla vaikka peiiistä katsoo ylipainoinen ihminen. Salilla voi käydä niin monella tapaa osalle ei noilla käynnillä tule hiki tai edes hengästytä.
Saman huomannut.Jos on muuta kuin liikuntaa niin sitten on eläimiä helvetisti.En ihmettele yhtään,miksi ovat sinkkuja
Minulla luki ennen että harrastan koiratoimintaa, matkustelua, shakinpeluuta, ompelua, maalaamista, runonlausuntaa, partiota, pianonsoittoa, taidehistoriaa ja kansanperinteiden tutkimista.
Eipä tullut kauheasti innokkaita ottajia. Sitten laitoin harrastuksiin pelkästään "pilates ja lenkkeily" ja johan pomppas.
Kaikki naiset jotka ilmoittaa harrastavansa matkailua hyppään heti yli. Olin yhden sellaisen kanssa parisuhteessa ja ei siitä tullut yhtään mitään kun hänellä oli koko ajan pakottava tarve päästä jonnekkin ulkomaille. Ei sitä kaukokaipuuta vaan jaksanut.
Vierailija kirjoitti:
Meille toitotetaan, että miehet tykkäävät ainoastaan hoikista ja urheilullisista naisista, jotka ovat ilo miehen silmälle. Eipä siis oikein jää muuta vaihtoehtoa kuin mainostaa liikunnallisuuttaan.
Aloittaja tässä taas.
Liikunnallisuushan ei takaa hoikkuutta. Ja tarkennuksena, että katsoin tässä minitutkimuksessa vain kuvallisia profiileja, joista ei juurikaan tarvinnut arvailla vartalotyyppiä.
Vastaukset tähän mennessä muuten ovat kyllä lähellä epäilystäni - todistelun tarvetta taitaa olla ainakin osa.
Henkilökohtaisesti olen sen verran outo, että skippaan viestiharkinnasta kaikki "vain urheilua"-profiilit. Olkoon vaikka ilman harrastemainintoja sen sijaan.
Ehkä jotain neulontaa ei koeta kovinkaan mediaseksikkääksi harrastukseksi?