Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö nettidettinaiset harrasta mitään muuta kuin liikuntaa?

Vierailija
16.11.2018 |

Otsikkoon jatkaakseni, noin 50 eri deittiprofiilin pikaisesti läpi selattuani taisi olla 4, ehkä 5, jossa oli mainittu jotain muita harrastuksia kuin eri liikuntalajit.
Onko todella näin, että naisilla et tänä päivänä ole mitään muuta tekemistä, vai yritetäänkö tällä pelkällä liikunnan ilmoittamisella todistella jotain? Tai pelotella miehiä "jos et juokse kolmea maratonia vuodessa, älä laita viestiä"?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin tuo "käyn salilla" ei ole liikuntaa, kaikki sanovat käyvänsä salilla vaikka peiiistä katsoo ylipainoinen ihminen. Salilla voi käydä niin monella tapaa osalle ei noilla käynnillä tule hiki tai edes hengästytä.

Niin tai sitten se läski on aloittanut salilla käynnin viimeviikolla ja profiili on täynnä jotain elämäntapaurheilijatason jorinaa. Kannattas varmaa ensin treenata ittesä normaalin näköiseksi ennenkuin esittää olevansa jotain muuta mitä on. 

Vierailija
22/44 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itsekin harrastan liikuntaa, harrastan myös mm. lukemista, pelaamista, piirtämistä sekä olen kiinnostunut käymään näyttelyissä ja tapahtumissa. Kannattaa siis aina kysyä, mitä muuta nainen harrastaa tai mikä kiinnostaa! Tuolla liikunnallisuudella saa huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaisitko naiselle joka ilmoittaisi harrastavansa ompelua ja kielten opiskelua. Ehkä ne liikuntaa harrastavat haluavat sanoa että ei me olla läskejä kun me liikutaan.

Itse olen kanssa tulkinnut liikunnallisuuden yleisesti ottaen kiertoilmaukseksi sille, että "en ole läski, ethän sinäkään". Miehillä tuntuu olevan tuo myös ihan kaikilla. Minua kiinnostaisi kyllä enemmän luovat ihmiset, joilla on kivankuuloisia harrastuksia (vaikka sitten se ompelu tai kielten opiskelu), mutta niitä on ihan älyttömän vähän.

Vierailija
24/44 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikkoon jatkaakseni, noin 50 eri deittiprofiilin pikaisesti läpi selattuani taisi olla 4, ehkä 5, jossa oli mainittu jotain muita harrastuksia kuin eri liikuntalajit.

Onko todella näin, että naisilla et tänä päivänä ole mitään muuta tekemistä, vai yritetäänkö tällä pelkällä liikunnan ilmoittamisella todistella jotain? Tai pelotella miehiä "jos et juokse kolmea maratonia vuodessa, älä laita viestiä"?

Ehkä tällaiset arkiliikuntaa kummempaa harrastamattomat eivät ole yhtä hanakoita partnerinetsijöitä? Minä liikun sen verran kuin on pakko ja harrastan vapaaehtoisesti vain ruoanlaittoa, musiikkia, kieliä ja lukemista. No, eihän kukaan tällaista nössönaista huoli eli en ole edes nolannut itseäni laittamalla profiilia Tinderiin yms.

Vierailija
25/44 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis väittääkö ap tosissaan, etteivät lähes kaikki nuo naiset kerro myös harrastavansa matkailua?

Eipä tullut tuota laitettua muistiin. Ellen pahasti muista väärin ja kovin valehtele, niin varmaan 10-15 oli maininnut erikseen matkailun.

Pitäisi ihan mielenkiinnosta tehdä tarkempi tutkimus. Vai olisiko jollain heittää olalta jo tehtyä? Onhan tätä nettideittisceneä varmaan jo jossain tiedekunnassa tutkittu.

T ap

Vierailija
26/44 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko todellakin että siellä nettideiteissä jokainen on paljonkin liikkuva ihminen? Todellisuudessa voi olla että liikkuminnen sohvan ja jääkaapin välillä lasketaan joksikin extremelajiksi.

Vierailija
27/44 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei kiinnosta

Neulomiset

Ooppera

Musiikkitalo

Vaateompelu

Ristisanat

Netflix

Sauvakävely

Vesijuoksu

Aerobic

Lukeminen

Espanjan opiskelu

Ym

Siksi sanomme että harrastamme urheilua.

Huomaan,että minulla miehellä on kai sitten aika naiselliset harrastukset ja kiinnostuksen kohteet. En tosin ole kovin kiinnostunut Netflixistä ja vaate ompeluun olen liian laiska. Vedessä mieluummin uin ja sukellan kuin juoksen, jota harrastan kyllä muutoin.  Espanjan asemasta opiskelen ranskaa. Vaateompelut on jäänyt nappien ompelemiseksi ja sitäkään ei ole tarvinnut tehdä priin vuoteen. Neulomaan tai vaikka kutomaan omat villasukat olisi taiito, jonka haluaisin oppia. Ja onhan sitä toki muitakin kiinnostukseenkin kohteita ja harrasteita. - Vierastan ajatusta, että jokn harrastus olisi jotenkin erityisesti vain jommalle kummalle sukupuolelle tarkoitettu.  

Vierailija
28/44 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös se ole vain hyvä asia, että liikuntaa harrastetaan? Kertoo pitkälti siitä, että itsestään haluaa edes jollain tapaa pitää huolta. Ikävää Ap, mikäli koet alemmuutta, että asiasta pitää näin erikseen tulla mainitsemaan. 

Vierailija
29/44 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tällaiset arkiliikuntaa kummempaa harrastamattomat eivät ole yhtä hanakoita partnerinetsijöitä? Minä liikun sen verran kuin on pakko ja harrastan vapaaehtoisesti vain ruoanlaittoa, musiikkia, kieliä ja lukemista. No, eihän kukaan tällaista nössönaista huoli eli en ole edes nolannut itseäni laittamalla profiilia Tinderiin yms.

No juuri te joita siellä saisi olla puututte lähes kokonaan. Himomatkailijoita ja extremeurheiljoita sun muita koko tinderi täynnä. Normaalit sun kaltaiset on vähemmistönä naisten profiilien mukaan. Ei mulla ainakaan ole mitään yhteistä niiden himourheilijoiden, extremeurheilijoiden ja reppureissaajien kanssa. Haluaisin löytää ihan tavallisen naisen, mutta ne on varmaan kuolleet sukupuuttoon tai muut miehet vie ne heti markkinoilta.

M36

Vierailija
30/44 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehetkin. Ja vielä extremelajeja vain. Vaikeaa sieltä löytää kulttuurikaveria itselleen, huoh.

Entäs jos kokeilisi houkutella jonkun miehen vesijuoksulenkille ja sen jälkeen syömään 🤔? Voisi saada hullun tai vähintäänkin oudon maineen? Kuinkakohan moni mies ihan oikeasti tulisi jos kokeilisi ensi vuoden alusta narrata mahdollisimman monta miestä vesijuoksulenkille, jossa EI tavallisesti pääse telomaan itseään? Siinähän puolentoista tunnin lenkillä ehtisi jo muutaman samankin vaihtaa eikä tarvisi meikata eikä vääntää kampausta tukkaan.

Vierailija
31/44 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla luki ennen että harrastan koiratoimintaa, matkustelua, shakinpeluuta, ompelua, maalaamista, runonlausuntaa, partiota, pianonsoittoa, taidehistoriaa ja kansanperinteiden tutkimista.

Eipä tullut kauheasti innokkaita ottajia. Sitten laitoin harrastuksiin pelkästään "pilates ja lenkkeily" ja johan pomppas.

Johtuisiko siitä, että annoit sellaisen kuvan, että et oikeastaan kaipaa tai toivo rinnallesi tasaveratsiena kumppanina; koska vaikka aktiivisuus on hyvästä, niin jos luettelee yli puolen tusinaa harrastusta tulee vähän sellainen olo, että haluanko oikeasti tun ylisuorittajan kumppaniksi. Mitä hän minusta haluaa? Kriitikon? Pyykinpesijän? Vai vain ainoastaan ihalijan?  Luulenkin, että yksi syy miksi itse olen ja olen ollut jo kauan sinkkuna johtuu osaksi siitä, että olen liian hyvä hukkaamaan ja unohtamaan itseni muihin askareisiini ja töihini, että en edes osaa tai huomaa kovin aktiivisest kaivata ja unelmoida i. kumppanin kohtaamisest aja löytämisestä. - Kunnes sitten taas toisinaan "kumppanin kaipuu" iski kouristuksen lailla pakahduttavasti ja kouraisee todella pahast  

Vierailija
32/44 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei kiinnosta

Neulomiset

Ooppera

Musiikkitalo

Vaateompelu

Ristisanat

Netflix

Sauvakävely

Vesijuoksu

Aerobic

Lukeminen

Espanjan opiskelu

Ym

Siksi sanomme että harrastamme urheilua.

Huomaan,että minulla miehellä on kai sitten aika naiselliset harrastukset ja kiinnostuksen kohteet. En tosin ole kovin kiinnostunut Netflixistä ja vaate ompeluun olen liian laiska. Vedessä mieluummin uin ja sukellan kuin juoksen, jota harrastan kyllä muutoin.  Espanjan asemasta opiskelen ranskaa. Vaateompelut on jäänyt nappien ompelemiseksi ja sitäkään ei ole tarvinnut tehdä priin vuoteen. Neulomaan tai vaikka kutomaan omat villasukat olisi taiito, jonka haluaisin oppia. Ja onhan sitä toki muitakin kiinnostukseenkin kohteita ja harrasteita. - Vierastan ajatusta, että jokn harrastus olisi jotenkin erityisesti vain jommalle kummalle sukupuolelle tarkoitettu.  

Oma poikani harrastaa lajia, jossa vaatteita ei sentään aleta tekemään kankaita kutomalla mutta muuten kyllä joutuu poika ja äitikin ihan omin kätösin ompelemaan pojalle vaatteita. Onneksi tuli tehtyä lukion jälkeen kansallispuku itse niin osaa ommella ja siitä on ollut muutenkin hyötyä.

Kouluissahan pojatkin ompelevat collehågevaatteita, mailakasseja, anorakin ja kutovat vaikka mitä. Sukkien ja lapasten kutomistaito on huoltovarmuuskysymyskin. Puikot veistää hätätilassa vaikka puusta.

Vierailija
33/44 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin kerran yhdeltä mieheltä, joka ilmoitti harrastuksekseen laskettelun, koska on lasketellut viimeksi... Vastaus oli, että kun kävi pohjoisessa edelliskeväänä.

Että sellaisia harrastuksia. Minä muuten opiskelen uutta kieltä, käyn jumpassa, uin ja pyöräilen, harrastan käsitöitä ja kulttuuria, mm. monenlaisen musiikin kuuntelua, luen yms., mutta enimmäkseen olen yksin kotona ja pyörin netissä mm. treffisivustolla aika turhaan ja olen ollut vuosia sinkku. Jos saisin valita, en olisi.

Vierailija
34/44 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juuri te joita siellä saisi olla puututte lähes kokonaan. Himomatkailijoita ja extremeurheiljoita sun muita koko tinderi täynnä. Normaalit sun kaltaiset on vähemmistönä naisten profiilien mukaan. Ei mulla ainakaan ole mitään yhteistä niiden himourheilijoiden, extremeurheilijoiden ja reppureissaajien kanssa. Haluaisin löytää ihan tavallisen naisen, mutta ne on varmaan kuolleet sukupuuttoon tai muut miehet vie ne heti markkinoilta.

M36

Minun on kyllä todella vaikea kuvitella poseeraavani kuvia varten hyppimällä ulkomaan hiekalla niin kauan, että se täydellinen kuva olisi valmis laitettavaksi Tinderiin. En ole edes Instagramissa.

Kansalaisopistojen kieltenryhmästä meitä anti-Tinderistejä kai parhaiten löytää? Tai kymmenen vuoden päästä Martoista? Siellähän on nykyään miehille Marttien ryhmiä.

Vierailija
35/44 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän löytyy noista miehiä joita kiinnostaisi esimerkiksi taide ja kulttuuri. Tai ylipäätään joku ajattelua vaativa harrastus. Harrastan itsekin toki liikuntaa, mutta se ei ole elämäntehtäväni. Tinder nyt on viimeinen vaihtoehto löytää mitään :D

Vierailija
36/44 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla luki ennen että harrastan koiratoimintaa, matkustelua, shakinpeluuta, ompelua, maalaamista, runonlausuntaa, partiota, pianonsoittoa, taidehistoriaa ja kansanperinteiden tutkimista.

Eipä tullut kauheasti innokkaita ottajia. Sitten laitoin harrastuksiin pelkästään "pilates ja lenkkeily" ja johan pomppas.

Johtuisiko siitä, että annoit sellaisen kuvan, että et oikeastaan kaipaa tai toivo rinnallesi tasaveratsiena kumppanina; koska vaikka aktiivisuus on hyvästä, niin jos luettelee yli puolen tusinaa harrastusta tulee vähän sellainen olo, että haluanko oikeasti tun ylisuorittajan kumppaniksi. Mitä hän minusta haluaa? Kriitikon? Pyykinpesijän? Vai vain ainoastaan ihalijan?  Luulenkin, että yksi syy miksi itse olen ja olen ollut jo kauan sinkkuna johtuu osaksi siitä, että olen liian hyvä hukkaamaan ja unohtamaan itseni muihin askareisiini ja töihini, että en edes osaa tai huomaa kovin aktiivisest kaivata ja unelmoida i. kumppanin kohtaamisest aja löytämisestä. - Kunnes sitten taas toisinaan "kumppanin kaipuu" iski kouristuksen lailla pakahduttavasti ja kouraisee todella pahast  

Näistä tosiaan herää välillä kysymys, että onko sille parisuhteelle enää aikaa.

Vierailija
37/44 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehetkin. Ja vielä extremelajeja vain. Vaikeaa sieltä löytää kulttuurikaveria itselleen, huoh.

Entäs jos kokeilisi houkutella jonkun miehen vesijuoksulenkille ja sen jälkeen syömään 🤔? Voisi saada hullun tai vähintäänkin oudon maineen? Kuinkakohan moni mies ihan oikeasti tulisi jos kokeilisi ensi vuoden alusta narrata mahdollisimman monta miestä vesijuoksulenkille, jossa EI tavallisesti pääse telomaan itseään? Siinähän puolentoista tunnin lenkillä ehtisi jo muutaman samankin vaihtaa eikä tarvisi meikata eikä vääntää kampausta tukkaan.

Täällä yksi vapaaehtoine sinkku ilmoittautuu lähtemään vesijuoksu treffeille.. - Tosin luulempa, että jos minä (miehenä) kysyisin naista treffeille vesijuoksun parissa tai vaikka rannalle, niin pelkään pahoin, että joku saattaisi alkaa etsimään rivien välistä piilomerkityksiä ja tulkita ehdotukseni jotenkn pervona. 

Vierailija
38/44 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen unohdin lisätä, ettei todellakaan kukaan mies ole vähemmän fitnesskissamaista sinkkunaista minnekään. En edes muista, milloin joku tuntematon mies olisi puhunut minulle vapaaehtoisesti. Nykyään ei ole kai edes normaalia pyytää toista kahville ilman kovaa somevääntämistä ja -postailuja?

Vierailija
39/44 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet harrastavat myös pelkkää liikuntaa, harva kertoo harrastavansa jotain muuta.

Vierailija
40/44 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä siellä profiilissa on. Mullakin oli kaikkea epäseksikästä kissalaumasta sukankutomiseen. Mutta oli ihan hyvä kuva. Kuvalla sain huomiota liikaakin. No, yksi mies, jolla ei ollut profiilissa _mitään_ laittoi mulle kivan viestin ja vastasin. Ilmeni, että kyseessä oli 190 cm kulturelli komistus. Tuli tunne, että voiko tämä olla edes totta.

Unohtakaa ne sporttimainostukset ja laittakaa kivoja, asiallisia viestejä. Eka viesti vain lyhyt avaus, ei elämäntarinaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi