Eräs nainen räyhäsi minulle tänään lesboista
Että kuinka iljettäviä, ällöttäviä ja oksettavia luonnonoikkuja ne onkaan ja mikä muoti lesboudesta on tullut ja kuinka sitä ei ollut hänen aikanaan ollenkaan. Hän on jopa kuulemma protestiksi alkanut käyttämään pelkästään hameita kun ei voi sietää lesboja ja miehekkäitä naisia. Hän oli kuitenkin huojentunut siitä, että ei ole koskaan elämänsä aikana tavannut ketään lesboa, mutta ei sitten tajunnut juuri juttelevansa sellaisen kanssa.
Kun olin lähdössä hänen luotaan, niin hän kertoi, että olen taivaan lahja hänelle ja että tuntee olevansa siunattu kun on saanut tutustua minuun ja kuinka ei pärjaisi ilman apuani. :)
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo paras jättää sanomatta, ei kaikkien mieliin mahdu asioita eikä siitä seuraa mitään positiivista. Minulla oli vastaavanlainen tuttava joka piti minusta paljon, mutta ei siedä homoseksuaalisuutta ja pitää sitä muoti-ilmiönä. Olin siinä pari vuotta ollut sinkkuna, eli siis koko sen ajan jonka olin tämän tuttavan tuntenut. Työpaikan bileisiin sai viedä kumppanin ja olin alkanut seurustella ihanan naisen kanssa. Menimme yhdessä, ja tämä tuttava ei ensin tajunnut etten ollut tuonut bileisiin siskoa/bestistä/serkkua. Sitten kun hän lopulta tajusi että olemme pari, hän harmistuneena ihmetteli että mitenkäs sinustakin on tullut lesbo yhtäkkiä. :D Olin siis aiemmin ollut järkevä hetero hänen mielessään, ja nyt hullutteleva lepsotin.
No mites sen jälkeen? Sietääkö hän sinua enää ollenkaan?
Moikkailee harvakseltaan. Jos satumme samaan aikaan kahvihuoneeseen, hän katselee vaivaantuneena kuppiinsa. :D Elefantti kahvihuoneessa.
hyvää yötä läskipäät kohta ette voi enää profota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se varmaan luuli, että kaikilla lesboilla lukee otsassa "LESBO" tai kaikki lesbot pitävät päällään jotain vulva- tai munasarja-aiheista t-paitaa.
Munasarjapaita :D
Joo, semmoinen jossa on oikein graafinen kuva naisen anatomiasta (kohtu, munasarjat, emätin ym.) tai vaihtoehtoisesti kuukautisverellä koristeltu paita. "Ihan itse tein!"
Räyhämummo saisi slaagin.
Homoseksuaalisuus on mielisairaus, joka alentaa elinodotetta ja lisää muiden mielensairauksien riskiä, kuten sukupuolidysforian.