Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI IHMEESSÄ mies ei voi tehdä täällä kotona mitään? Aina se on niin väsynyt niin väsynyt... =(

Vierailija
09.05.2006 |

töiden jälkeen aina väsynyt kun ei saanut yöllä nukuttua jne... Mua sitten ottaa päähän, haluisi sitä itekkin joskus huilata vaan mutta ei sellasta ihmettä en ole kokenut viimeseen vuoteen, en edes sillon saanut nukkua viikonloppusin kun vauvalla oli koliikki ja mies nukkui viikot yläkerrassa että jaksoi käydä töissä, mun piti saada nukkua viikonloppuna päivällä... mutta en saanut...

Vituttaa kun itse meen taas töihin ja joudun tekemään kaiken ja mies on vaan väsynyt ja ei kuitenkaan suostu menemään lääkäriin tai ulkoilemaan tms että vähän piristyisi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä, että töiden jälkeen pitäisi olla vapaa-aikaa omasta elämästä. Elämä vanhempana vaan on sitä, että vapaa-aika täytyy kaikenlaisesta puuhasta oli töissäkäyvä osapuoli sitten isä, äiti tai molemmat.

Vierailija
2/2 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei muuten mene " huonosti" vaikka siis todellisuudessa menee päin persettä...

Lasten takia tässä kai ollaan yhdessä, miehen mielstä siis kaikki on loistavasti, ja niinhän hänellä onkin mutta en tajua että miten saisin sen päähän taottua että sen KUULUU tehdä täällä hommia siinä missä munkin.

Mutta aina jos sanon asiasta niin se suuttuu koska minä naputan ja huudan. =(

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan