Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ns. turhaa valittamista kun sanoo kaupan myyjälle että joku leipäpussi on mennyt vanhaksi tai että mandariinit on huonossa kunnossa?

Vierailija
16.11.2018 |

Nyt kun puhutaan hankalista asiakkaista ja ammattivalittajista.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, minun tehtäväni on rahastaa sinua, ei kuunnella jupinaa kun omenassa on ruskea pilkku ja yms. Jätä se huono yksilö ostamatta ja jatka elämääsi.

Sinun tehtäväsi on hoitaa kauppaa yhdessä muiden kanssa. Huonoja tuotteita ei voi pitää esillä.

Ei. Minut on palkattu rahastamaan. Minä siis istun kassalla ja käsittelen mahdollisesti käteistä. Yleensä minä painan nappulaa. Kassa on siis se jossa sinä maksat tuotteesi. Minä työskentelen siinä kassan takana.

Jos haluat itkeä kun banaanissa on ruskea pilkku, sinä valitat siitä esim. hyllyttäjälle. Jos erässä on yksi huono yksilö niin ketään ei kiinnosta (paitsi sua varmaan). Jos erässä on ollut usein huonoja yksilöitä, otetaan yhteyttä tuotteen toimittajaan. Ei voi olla kovin vaikeaa ymmärtää. Oletko näitä ihmisiä jotka vaativat 20% alennusta kun pesuainepullosta on tarra vähän kulunut ja nyt itkettää.. Jos sinä et halua ostaa sitä tuotetta niin älä. Ei meillä ennenkään ole pakotettu ostamaan!

Siis kassoilla ei ole mitään yhteyttä muuhun kauppaan tai osastoille? Outo juttu. Hyllyttäjiä ei ole siihen aikaan kaupassa kun käyn ja liha/kalatiskiä hoitaa eri firma. Joten jos asiakkaana näen jotain kummaa kaupassa, jatkan vaan kassan kautta kotiin kertomatta asiasta kassalle, joka siis on ainoa kohtaamani henkilökunnan jäsen? Ok...

Kannattaa oikeasti laittaa vaikka netin kautta palautetta tai jollekin vastuuhenkilölle. Kassalla voi olla vaikka vuokratyöntekijä. Jota ei kiinnosta ja jonka kautta palaute ei varmasti mene minnekään, vaikka voisi niin luulla kun hymyilee ja nyökkäilee.

Vierailija
22/24 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin kerran myyjälle, että tuotteesta x hyllyssä y on mennyt viimeinen käyttöpäivä jo ohi. Myyjäpoika hymyili ja sanoi että asia hoidetaan. Seuraavana päivänä sama tuote oli hyllyssä edelleen ja viimeinen käyttöpäivä oli mennyt jo kaksi päivää sitten. Alennustarroja ei tietenkään näkynyt missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, minun tehtäväni on rahastaa sinua, ei kuunnella jupinaa kun omenassa on ruskea pilkku ja yms. Jätä se huono yksilö ostamatta ja jatka elämääsi.

Sinun tehtäväsi on hoitaa kauppaa yhdessä muiden kanssa. Huonoja tuotteita ei voi pitää esillä.

Ei. Minut on palkattu rahastamaan. Minä siis istun kassalla ja käsittelen mahdollisesti käteistä. Yleensä minä painan nappulaa. Kassa on siis se jossa sinä maksat tuotteesi. Minä työskentelen siinä kassan takana.

Jos haluat itkeä kun banaanissa on ruskea pilkku, sinä valitat siitä esim. hyllyttäjälle. Jos erässä on yksi huono yksilö niin ketään ei kiinnosta (paitsi sua varmaan). Jos erässä on ollut usein huonoja yksilöitä, otetaan yhteyttä tuotteen toimittajaan. Ei voi olla kovin vaikeaa ymmärtää. Oletko näitä ihmisiä jotka vaativat 20% alennusta kun pesuainepullosta on tarra vähän kulunut ja nyt itkettää.. Jos sinä et halua ostaa sitä tuotetta niin älä. Ei meillä ennenkään ole pakotettu ostamaan!

Siis kassoilla ei ole mitään yhteyttä muuhun kauppaan tai osastoille? Outo juttu. Hyllyttäjiä ei ole siihen aikaan kaupassa kun käyn ja liha/kalatiskiä hoitaa eri firma. Joten jos asiakkaana näen jotain kummaa kaupassa, jatkan vaan kassan kautta kotiin kertomatta asiasta kassalle, joka siis on ainoa kohtaamani henkilökunnan jäsen? Ok...

Kannattaa oikeasti laittaa vaikka netin kautta palautetta tai jollekin vastuuhenkilölle. Kassalla voi olla vaikka vuokratyöntekijä. Jota ei kiinnosta ja jonka kautta palaute ei varmasti mene minnekään, vaikka voisi niin luulla kun hymyilee ja nyökkäilee.

Tuota en ymmärrä kun oletetaan ettei vuokratyöntekijää kiinnosta hevon häntääkään. Ahkera ja tunnollinen työnteko voi johtaa siihen että saa oikean työpaikan kaupasta ja tuollainen lusmuilu tietää että työt päättyy.

Vierailija
24/24 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan se on asiallista palautetta, josta kauppias on kiitollinen. Tai pitäisi ainakin olla.

Miksi ne sitten hymyilee ja jatkaa työskentelyä normaalisti, ihan kun asia ei kiinnostaisi tuon taivaallista?

Ehkäpä oli jotain juuri sillä hetkellä kesken, joka ensin loppuun ja sitten seuraavana hommana esim. joku tuollainen? En tiedä sitten oletko joku superihminen itse, mutta ainakaan kukaan meistä tavallisista kuolevaisista pysty olemaan monessa paikassa yhtäaikaa tekemässä kahta eri hommaa. 😂