Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin väsynyt Jumalaan

Vierailija
16.11.2018 |

Olen 2 vuotta yrittänyt tulla uskoon eli ottaa Jeesuksen vastaan mutta ei sitä uskoontulemista vain tapahdu...Olen lukenut Raamattua, rukoilen päivittäin ja useaan kertaan, olen käynyt herätyskokouksessa ja juttelemassa papille jne. MIKSI en vaan tule uskoon??? Miksi Jumala ei voi armahtaa...Pelkään kuolemaa ja hel.vettiä päivittäin. Mielestäni olen ollut vilpitön uskoontuloyrityksissä. Kohta en jaksa enää ajatella koko Jumalaa. En vaan tajua miksi moni tulee uskoon kertarukoilemisella mutta minua piinataan päivästä toiseen jatkuvalla pelolla että joudunko kadotukseen. Onko täällä muita joilla uskoontulo epäonnistuu kerta kerran jälkeen? Alan olemaan aivan loppu tähän kaikkeen

Kommentit (478)

Vierailija
141/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvitse pelätä helvettiä ja kadotusta, jos uskot Jumalaan.

Ja jos et usko Jumalaan, miksi uskoisit kadotukseenkaan?

————

Joidenkin kommentoijien objektiivisuutta on kyllä pakko kyseenalaistaa. Jos ette pidä uskoontulotodistuksia minkään arvoisina, niin mikä päinvastaisen todistuksen arvo voisi olla?

Tai jos pitää jonkun henkilökohtaista todistusta jonkin arvoisena olipa se mikä vaan, niin eivät ne toisiaan varmaan sillä logiikalla sitten kumoakaan. Eli turhaa irvimistä, teinä pidättäytyisin siinä, ettette tiedä asiasta yhtään mitään.

Kyse on todistustaakasta.

Kumpi on se perusoletus, että on olemassa Raamatun lehdillä seikkaileva Jumala, joka:

Luo ihmiset, hukuttaa heidät kiukuissaan vedenpaisumukseen, KATUU, lupaa, ettei sitä enää tee ja antaa sateenkaaren merkiksi...

Antaa yksityiskohtaisia määräyksiä eläinuhreista ja viitan tupsuista....

Uhraa poikansa(joka on samalla itse) itselleen, että tämän kuvion uskovat saisivat rikkomuksensa anteeksi.

Ja myös perisynnin, joka seuraa ensimmäisEn ihmisparin rikkomuksesta KOKO IHMISKUNTAA.

Tuomitsee tämän uskon mukaan ihmisiä kadotukseen tai taivaaseen.

Vai onko perusoletus se, että em. Jumala on mielikuvitushahmo.

Pienempi kumma on se, joka on se perusolettamus ja muun väittäjällä on todistustaakka.

Et siis pidä kahta samanlaista todistusta samanarvoisina?. Toki saat pitää perusolettamuksesi, ei sun tarvitse ketään kuunnella.

Itse kavahdan kaikkea puolueellisuutta. Ehkä se johtuu sitä, että pidän totuutta hyvin suuressa arvossa. Mutta joo, on mullakin perusolettamus. Uskovaisilla yleensä on.

En pidä.

Juurihan selitin.

Ns. Humen puntari.

Pienemmän ihmeen kannalla olijan tarvitsee selitellä kantaansa vähemmin, suuremman ihmeen kannalla olija saa antaa seikkaperäisemmän selostuksen kannalleen, että korvaani lotkauttaisin.

Raamatun lehdiltä löytyvän Jumalan olemassaolo on suurempi ihme, kuin se, että koko kirja on myytti- ja tarinakokoelma.

Jos joku kertoo kohdanneensa tänään grillijonossa Urho Kekkosen, pitääkö minun todistella väitteeni, kun sanon, että Urkin tavannut lienee erehtynyt?

Vierailija
142/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

it is a sin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

karkkipäivä joka päivä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei uskoon tulemiseen tarvita lahkoja siinä riittää että itse sitä haluat ja kerrot huolesi ja kiität.

Eli voin itse päättää mikä on syntiä? kiitos

Verojen maksaminen Sipilälle on syntiä

Sipilä ei käyttäydy uskovan tavoin, joten ei voi olla mikään oikea uskovainen. Oikea Jeesuksen seuraaja ei koskaan kurittaisi köyhiä ja työttömiä, kuten Sipilä porukoineen tekee!

Se joka on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven

Ei oel Raamatun vastaista sanoa ääneen Sipilän asemassa olevan ihmisen vääriä tekoja, vrt fariseukset.

Sinä siis päätät kuka on syntinen?

En. Vaan Raamattu. Ja syntisiä olemme kaikki. Se ei kuitenkaan poista sitä että ei ole Jumalan sanan vastaista todeta Sipilä valehtelijaksi ja vääryydentekijäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

it is a sin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei uskoon tulemiseen tarvita lahkoja siinä riittää että itse sitä haluat ja kerrot huolesi ja kiität.

Sipilä ei käyttäydy uskovan tavoin, joten ei voi olla mikään oikea uskovainen. Oikea Jeesuksen seuraaja ei koskaan kurittaisi köyhiä ja työttömiä, kuten Sipilä porukoineen tekee!

Ei oel Raamatun vastaista sanoa ääneen Sipilän asemassa olevan ihmisen vääriä tekoja, vrt fariseukset.

Toki jos en näe tukkia silmässäni. Tai kadu vääriä tekojani/sanojani. Meille on annettu kehotus nuhdella jos joku veli tekee syntiä ja yrittää ohjata oikealle tielle, ei meille ole sanottu että hyväksykää kaikki älkääkä puuttuko mihinkään. En myöskään ole valtakunnallisesti johtavassa asemassa = ole ottanut valtaa muiden ihmisten elämään. Kyllä heiltä on lupa vaatia rehtiyttä ja hyvää tahtoa.

Vierailija
144/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

it is a sin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on oma asemasi..saisiko sinua syyttää synnin teoista?

Olen työllistämistuella töissä lähiökirppiksellä

Tämä en ole minä vaan joku "vitsikäs".

Vierailija
145/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa tulla uskoon, niin kertoo sen Jumalalle ja tunnustaa tehneensä syntiä, Jumala antaa anteeksi, ja sitten etsii jonkun seurakunnan, joka suostuu kastamaan sut. Sitten olet tehnyt sen mitä Raamatussa sanotaan. Joka uskoo ja kastetaan se pelastuu.

Sen jälkeen voi keskittyä muuhun Raamatussa sitten.

Tunnustus ei riitä, synti tulee myös hyljätä. Tätä ei enää kovinkaan usein kuule, mutta niin on myös kirjoitettu:

Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne TUNNUSTAA ja HYLKÄÄ, se saa ARMON.

Sananlaskut 28:13

Jumalan armo tulee tunnustuksen sekä hylkäämisen kautta.

Vierailija
146/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosalla tämän päivän uskovista ei todellisuudessa tunne Kristusta, heillä on Hänestä aivan väärä kuva.

Näin kirjoittaa Apostoli Paavali:

Sillä jos joku tulee ja saarnaa jotakin toista Jeesusta kuin sitä, jota me olemme saarnanneet, tai jos te saatte toisen hengen, kuin minkä olette saaneet, tai toisen evankeliumin, kuin minkä olette vastaanottaneet, niin sen te hyvin kärsitte.

2. Korinttilaiskirje 11:4

Todellisuudessa Kristuksen seuraaminen tarkoittaa itsensä antamista elävänä uhrina Jumalalle.

Jeesus sanoi: "joka minun perässäni tahtoo kulkea hän kieltäköön itsensä, ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua."

Tämä tarkoittaa siis itselleen kuolemista ja elämistä Jumalalle.

Oletko valmis maksamaan sen hinnan?

Sullahan oli hyvä myyntipuhe :D

Vakavasti ottaen, noin Raamatussa sanotaan, kuten ylempänä sanoit. Siellä sanotaan myös, että Pyhä Henki antaa meille voiman seurata Jeesusta. Vaikka kuinka tiristetään itsestä, niin ei se niin mene että niillä pikku hyvitysteoilla ja tsemppauksilla pelastutaan. Omilla teoilla ei pelastuta, vaan yksin armosta. Viimeisellä tuomiolla Jeesus ei näe uskoviensa pahoja tekoja, vaan sen valkean asun, jonka Hän on meille pukenut, ja joka peittää kaikki veriruskeat tekomme. Jumala näkee meissä Jeesuksen hyvät työt, Hän on omalla ristinkuolemallaan täyttänyt koko lain.

Jumala on luvannut profeettainsa suun kautta näin:

Ja minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne.

Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen.

Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun käskyjeni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne.

Hesekiel 36:26‭-‬27

Sama Pyhä Henki, joka vaikutti Kristuksessa sen, että Hän vaelsi kuuliaisena Isälle loppuun asti, on annettu myös niille, joilla on sydämen usko Kristukseen, siksi onkin Kirjoitettu, että Kristus on esikoinen veljien joukossa.

Vierailija
147/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesuksen sovituksen takia sinullekin on tarjolla pelastus nimenomaan ettet kadotukseen joutuisi. Pyydä vaikka ääneen Jeesusta sydämeesi. Sano että olet väsynyt ja pyydät apua! Puhu Jumalalle kaikki ja rehellisesti.

Miksi ihmeessä aikuinen ihminen tekisi mitään tuollaista?

Vierailija
148/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri kristinuskoon pitäisi tulla? Lue uskontojen ja mytologioiden historiaa niin pää selkenee.[/quote

jos totuutta etsit niin löydät Jeesuksen koska Jeesus ON totuus.

Mitä tapahtuu mielestäsi niille jotka eivät näe asiaa samalla tavalla? Tuokin yksi etsii kristinuskon jumalaa koska pelkää helvettiä. Siksikö sinäkin tolkutat tuota? Peloissasi?

Vierailija
149/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskossa jo yli 32 vuotta kirjoitti:

Miksi sinä Ap laitat tämän saman ketjun jatkuvasti tänne näytille?

Olet pelkkä trolli, joka haluat julistaa, ettei Jumalaa ole - vaikka kristinusko on edelleenkin maailman suurin usko tänäkin päivänä.

Ja jokainen joka uskoo Jeesukseen Kristukseen, nöyrtyy Hänen edessään pyytäen syntejänsä anteeksi ja antaa elämänsä Hänen johtoonsa, uskoen Raamatun opetuksiin -  saa totisesti kokea Jumalan niin suuren, rakastavan huolenpidon ja armon, ettei tulisi enää mieleenkään epäillä Isä Jumalan ja Poikansa Jeesuksen olemassaoloa.

Miksi kukaan täysjärkinen, aikuinen ihminen tekisi tuollaista?

Vierailija
150/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan, hartainkaan kristitty, ei vilpittömästi rakasta kristinuskon jumalaa. Mukana om aina pelkoa. He elävät pelossa, eivät vain halua tunnustaa sitä, koska se veisi pohjan heidän rakkauden valheestaan -- "rakkauden", jonka kaltaista ei ihmisiltä hyväksyttäisi, koska se olisi silkkaa pahantahtoista kidutusta.

Jeesus: "Mamma hei, avaa ovi ja anna minun pelastaa sinut!"

Av-mamma: "Pelastaa minut? Miltä?"

Jeesus: "Siltä mitä aion tehdä sinulle, jos et avaa ovea. :D"

Vierailija
151/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ahdistaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee helluntailaisten kokoukseen...pyydä apua

Kyllä ne aivopesee sut.

Toista kunnes uskot kaiken mitä ne sanoo

Sitten hylkäät perheesi ja ystäväsi...

mut ne joutuu helve.ttiin joka tapauksessa..joten mitä välii:)

Eiks sua ahdista et äitis joutuu hel...tiin, kissas jout..uu helv..ttiin?

Sipilä ei joudu h..elvettiin...MIKSI?

No kun jumala antaa iltaisin synnit anteeksi, pöhkö. Aamulla voi taa heräillä keksimään lisää.

Ei se niin ole - Jumalan armo ei ole halpaa armoa. Jos ihminen elää jatkuvassa synnissä, tekemättä parannusta syntisestä elämäntyylistä, hän ei ole Jumalalle otollinen, eikä voi pelastua.

Totta kai voi. En usko että Jumala on nimennyt sinut esipuhujakseen. Illalla nussitaan ja ryypätään, aamulla pyydellään taas sitten anteeksi ja ”nollataan saldot.” Näin se Jumala toimii, ja se on hyvä!

Vierailija
152/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

fake news kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä Ap laitat tämän saman ketjun jatkuvasti tänne näytille?

Olet pelkkä trolli, joka haluat julistaa, ettei Jumalaa ole - vaikka kristinusko on edelleenkin maailman suurin usko tänäkin päivänä.

Ja jokainen joka uskoo Jeesukseen Kristukseen, nöyrtyy Hänen edessään pyytäen syntejänsä anteeksi ja antaa elämänsä Hänen johtoonsa, uskoen Raamatun opetuksiin -  saa totisesti kokea Jumalan niin suuren, rakastavan huolenpidon ja armon, ettei tulisi enää mieleenkään epäillä Isä Jumalan ja Poikansa Jeesuksen olemassaoloa.

Entäs ne Trumppi ja Sipilä? uskontoverisi?

Ei muuten ole. Kristinuskoisia (siis kirkkoon kuuluvia, ei tunnustuksellisia) on ainoastaan 30% maailman väestöstä. Itsekin kuuluin kirkkoon 40 vuotta elämästäni pelkkää laiskuutta ja perinteiden vuoksi. Hyvät hillot kirkolle, mutta ei puhettakaan että olisin uskonut mihinkään hölmöyksiin. 

Tietenkään mitään jumalia ei ole.

Vierailija
153/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

it is a sin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*whoomp*

*smack*

AUTS!!!

Vierailija
154/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

it is a sin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis päätät kuka on syntinen?

En. Vaan Raamattu. Ja syntisiä olemme kaikki. Se ei kuitenkaan poista sitä että ei ole Jumalan sanan vastaista todeta Sipilä valehtelijaksi ja vääryydentekijäksi.

En minä ainakaan ole syntinen.

Vierailija
155/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on armo ja rakkaus. Joka Häneen uskoo, Hän armahtaa ja antaa ikuisen elämän. Siunausta kaikille!😇

Vierailija
156/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tahdot uskoa vain sen takia että pelastuisit, et voi olla aidosti kristitty. Uskoa täytyy koko sydämellään ja sielullan, ei vain helvetin pelossa "varoiksi". Lisäksi et joudu helvettiin, jos et tee syntiä, vaikka et uskoisikaan.

ok..minne sit joudun...jos en tee syntiä??????

Taivaaseen. Synti vieraannuttaa Jumalasta, mutta jos uskoo, että Jeesus Kristus kuoli syntien puolesta, niin saa synnit anteeksi. Jos on täysin synnitön ei tarvitse uskoa Jeesukseen, koska ei tarvitse hänen uhraustaan. Kannattaa vaan muistaa, että syntiä on Raamatun mukaan mm. hiusten leikkaaminen ohimoilta.

Vierailija
157/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten uskoa kun sitä uskoa ei vaan kertakaikkiaan ole eikä tule? Pelkkää epäilystä aina vain, ei armosta ja mielenrauhasta tietoakaan...Vaikka haluaisi koko sydämestään uskoa! Ei ihme jos jossain vaiheessa saa tarpeekseen kun kaikki anomukset tuntuvat kaikuvan kuuroille korville

Vierailija
158/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Uskoon tulo on helppoa. Siirrät vaan aivot narikkaan, ja iskoistat mieleesi että totta kai 2000-4000 vuotta sitten eläneet kamelinnussijat tiesivät enemmän maailmankaikkeuden olemuksesta kuin tämän päivän koko tieteentekijöiden kollektiivi!

Vierailija
159/478 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala on armo ja rakkaus. Joka Häneen uskoo, Hän armahtaa ja antaa ikuisen elämän. Siunausta kaikille!😇

Jumala on höyryävä läjä caccaa. Joka siihen uskoo, on varmaan itsekin aikamoinen sontaläjä.

Vierailija
160/478 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan, hartainkaan kristitty, ei vilpittömästi rakasta kristinuskon jumalaa. Mukana om aina pelkoa. He elävät pelossa, eivät vain halua tunnustaa sitä, koska se veisi pohjan heidän rakkauden valheestaan -- "rakkauden", jonka kaltaista ei ihmisiltä hyväksyttäisi, koska se olisi silkkaa pahantahtoista kidutusta.

Jeesus: "Mamma hei, avaa ovi ja anna minun pelastaa sinut!"

Av-mamma: "Pelastaa minut? Miltä?"

Jeesus: "Siltä mitä aion tehdä sinulle, jos et avaa ovea. :D"

Ilman pelkoa ei ole kunnioitusta.

Jumalan pelko on viisauden alku, niin kuin on Kirjoitettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi