Menee hermo laiskaan miniään
Nytkin katselee vain tv-sarjaa sohvalla. Pitäisi imuroida, viikata pyykki sun muuta. Poikani hommaksi jää. Osa-aikaista työtä tekee. Mistähän poikani löysi tuollaisen aarteen...
Kommentit (40)
En minäkään ala imuroimaan, jos anoppi on niskassa hengittämässä. Mun anoppi vielä varmasti kävisi moittimassa, kuinka huono imuri meillä on, kuinka imuroin väärässä järjestyksessä ja pidän imurista väärin kiinni, eikä tilannetta olisi edes pitänyt näin päästää.
No hups! Mulla on nyt kolmatta päivää pyykit kuivausrummussa viikkaamatta.
t. Miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon
Kuvitellaan hetki että ap on tosissaan. Mennyt kyläilemään poikansa ja miniänsä kotiin, tuskin kutsuttuna jos poika ei ole paikalla, pyykit on viikkaamatta olohuoneessa ja miniä kastoo televisiota mieluummin kuin seurustelee anopin kanssa. (Eihän sieltä edes tule näin päivisin mitään mielenkiintoista.) Kuka rupeaa siivoamaan vieraiden aikana? Muutenkin yllätysvierailut ovat nykyaikana huonoa käytöstä, ei mikään "ihana yllätys". Hilaa ap se takamuksesi omaan kotiisi.
Ehkäpä ovat jakaneet kotityöt niin, että mies imutoi ja pesee pyykit ja nainen käy kaupassa ja laittaa ruokaa ja vaihtaa lakanat? Tai että tekevät kotitöitä vuoroviikoin tai vuorokerroin?
No provohan tämä olikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nimenomaan aarteen löysi, jos asutte kaikki yhdessä. Hyvin hyvin harva nainen lähtee nykypäivänä moiseen järjestelyyn.
Olen päiväkäynnillä heidän kotonaan. En asu samassa taloudessa. AP
Miksi pitäisi imuroida ja viikata pyykkiä, jos joku on kylässä käymässä? Minä teen ainakin kotityöt silloin, kun meillä ei ole vieraita.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ala imuroimaan, jos anoppi on niskassa hengittämässä. Mun anoppi vielä varmasti kävisi moittimassa, kuinka huono imuri meillä on, kuinka imuroin väärässä järjestyksessä ja pidän imurista väärin kiinni, eikä tilannetta olisi edes pitänyt näin päästää.
Meillä kerran kun olin kotikonttoripäivällä kotona ja appivanhemmat meillä oman matkansa takia, anoppi rupesi huudattamaan imuria. Tunnin kuluttua anopin pää ilmestyi työhuoneen ovesta ja sanoi että "teidän imuri on rikki". Kysyin, että kuinka niin. "Olen tunnin imuroinut eikä säiliössä ole mitään." Arvelin sen johtuneen siitä, että olin edellisenä päivänä imuroinut. Anopin pää katosi ovesta sanomatta mitään.
t. Miniä joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kerran kun olin kotikonttoripäivällä kotona ja appivanhemmat meillä oman matkansa takia, anoppi rupesi huudattamaan imuria. Tunnin kuluttua anopin pää ilmestyi työhuoneen ovesta ja sanoi että "teidän imuri on rikki". Kysyin, että kuinka niin. "Olen tunnin imuroinut eikä säiliössä ole mitään." Arvelin sen johtuneen siitä, että olin edellisenä päivänä imuroinut. Anopin pää katosi ovesta sanomatta mitään.
t. Miniä joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon
*huutonaurua*
AP: Mistä tiedät kuka hoitaa kotityöt poikasi kotona silloin, kun et ole paikalla? Ja mitä jos poikasi on valinnut avovaimonsa jonkun ihan muun ominaisuuden vuoksi joka kompensoi sen, ettei hän välttämättä ole mikään maailman pätevin kodin hengetär?
Vierailija kirjoitti:
No hups! Mulla on nyt kolmatta päivää pyykit kuivausrummussa viikkaamatta.
Ihanaa, että joku tunnustaa, että joskus käy näin!
Mun äiti valitti kerran mun siskosta, että siskolla on elämän hallinta lipsahtanut lapasesta, kun ei viikkaa pyykkejä heti kun kuivuri pysähtyy. Ja oli mokoma jättänyt nukkasihdinkin puhdistamatta (sisko asui tuolloin vielä kotona, ja vanhemmat olivat olleet pidemmällä reissulla)
Vierailija kirjoitti:
Repesin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Repesin!
Mutta jos tapahtuisi itselle, niin ei varmasti naurattaisi yhtään. Ainakaan heti.
Mä en ole saanut anopilta joululahjaa pariin vuoteen. Onneksi en.
Kaikkien anoppien kannattaa muistaa, että miniä on pojan vaimo. Ei anoppia varten. Anopin on pidettävä nenänsä pois heidän asioistaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitellaan hetki että ap on tosissaan. Mennyt kyläilemään poikansa ja miniänsä kotiin, tuskin kutsuttuna jos poika ei ole paikalla, pyykit on viikkaamatta olohuoneessa ja miniä kastoo televisiota mieluummin kuin seurustelee anopin kanssa. (Eihän sieltä edes tule näin päivisin mitään mielenkiintoista.) Kuka rupeaa siivoamaan vieraiden aikana? Muutenkin yllätysvierailut ovat nykyaikana huonoa käytöstä, ei mikään "ihana yllätys". Hilaa ap se takamuksesi omaan kotiisi.
Ja vielä vieraana ollessa naama kiinni kännykässä ellei jopa ole talon tietokoneen vallannut. Törkeää käytöstä vierailijalta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Repesin!
Mutta jos tapahtuisi itselle, niin ei varmasti naurattaisi yhtään. Ainakaan heti.
Mä en ole saanut anopilta joululahjaa pariin vuoteen. Onneksi en.
Joo ei sillä. Mutta naurattaa kuinka uskomattomia ihmiset voivat olla, vieläpä lastensa puolisoille eli uusille sukulaisille. Itse en kehtaisi ilkeillä mitenkään vaikka kuinka ärsyttäisi.
Muistan ikuisesti minun anopin ilmeen, kun mieheni vihdoin hermostui äitiinsä virnuiluun. Hän halusi välttämättä tyhjentää astiapesukoneen ja valitteli kun minä en osaa edes pitää harukoita oikeassa lokerossa, eli heillä oli tosin päin ja kun nyt taas poikansa joutuu kärsimään kun miniä ei edes osaa laittaa asiat oikeisiin paikkoihin. (oltiin siis meillä)
Mies korotti ääntä ja sanoi: Kuulehan mutsi, tuo x (minun nimi) antaa niin hyvää seksiä, että se on minulle huomattavasti parempaa kun missä haarukat pidetään. Se on myös parempaa kun sinun tekemä ruoka. Joten voitko nyt vihdoin pitää turpasi kiinni.
Anoppi lähti ovesta, ja nyt meillä on oikeasti tosi hyvät välit. Hän on todella kiva mummo ja nyt aidosti ollaan ystäviä. Meillä se kääntyi parempaan suuntaan sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mies korotti ääntä ja sanoi: Kuulehan mutsi, tuo x (minun nimi) antaa niin hyvää seksiä, että se on minulle huomattavasti parempaa kun missä haarukat pidetään. Se on myös parempaa kun sinun tekemä ruoka. Joten voitko nyt vihdoin pitää turpasi kiinni.
Ahhhaaa :D Hyvä jos oli onnellinen loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nimenomaan aarteen löysi, jos asutte kaikki yhdessä. Hyvin hyvin harva nainen lähtee nykypäivänä moiseen järjestelyyn.
Olen päiväkäynnillä heidän kotonaan. En asu samassa taloudessa. AP
Eli kun anoppi tulee kylään SE on se hetki, kun aloitetaan vimmattu siivoaminen? OK. Itsellä on anoppi jo haudassa ja musta mahdollisesti joskus tulee se miehen äiti (=anoppihirviö), mutta kyllä mä nyt toivoisin, että jos on kylään kutsuttu, niin silloin ei siivottaisi vaan vietettäisiin aikaa mun kanssa.
Kuulostat mieheni äidiltä. Meillä todellisuudessa olen vuoro töissä ja teen nytkin 9 pv putken ja hoidan aamulla lasta teen ruokaa siivoan pyykit ehkä välillä jää miehelle (joka tekee raskasta työtä kyllä mutta 8-4) päivällä vien lapsen tarhaan ja menen töihin josta pääsen yömyöhällä. Isä hakee lapsen kotiin ja joutuu siinä pyykkäämään meidän pesukoneella joka kuivaa ohjelman jälkeen jos oikein laiskottaa. Laittaa lapsen nukkumaan ja aamulla sama kuvio uudelleen jos menen aamuun niin vien ja hän itse. olen viikonloput töissä ja mies lapsen kanssa. Viikolla kun on 2 vapaata niin lapsi on kotona minun kanssa ja silloin siivoan samalla koko asunnon. Todella todella laiskaa elämää vietän. Juu ja kyllä mut näkee kotona istumassa sohvalla jos suinkin löydän siihen aikaa.