Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi meidät, jotka kulutamme, tuomitaan?

09.05.2006 |

Aina puhutaan kierrättämisestä ja morkataan niitä, joiden muka " täytyy saada" kaikki itselleen ja lapsilleen upouusina viimeisen muodin mukaan?

Kuulun, itse ns. kuluttajiin, en voisi kuvitella ostavani/käyttäväni mitään käytettyä. Ajatelkaapas, jos meitä ei olisi......

- mistä niitä kirpparilla puoleen hintaan tai alle sen myytäviä uutta vastaavia tuotteita tulisi ????? niiiiiiiin ..... meiltähän ne ovat peräisin

-entäs Suomen talous, luomme työpaikkoja ja maksamme arvonlisäveroa, joka palautuu hyvinvointina koko kansalle

Itse olen antanut kaikki vauvatavarani ja omatkin vaatteeni, paljon huonekaluja yms kierrätykseen, yleensä ilmaiseksi niitä tarvitsevalle tutulle tai tutuntululle ja olen tyytyväinen tähän ratkaisuun. Iloitsen uusista vaatteista, tavaroista ja haluan pukea lapseni kauniisti, onko se väärin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan sama, onko ketjun alku- vai loppupäässä, pääasia, että tavara kiertää eikä mene käyttökelpoisena roskiin!

Tietysti voi miettiä sitä, kuinka PALJON kuluttaa.

Vierailija
2/4 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kulu liikaa rahaa, osaan höydyntää alennusmyynnit ja loppuunmyynnit, siinä se taika onkin ja nautin shoppailusta. Sitten jotkut moittivat " taas teillä on kaikki uutta" jne tyyliin! Potuttaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinunlaisesi ihmiset pitävät maailmantaloutta yllä. Ilman teitä maailmantalous romahtaisi.

Mitä enemmän ihmiset saa kuluttamaan, sitä paremmin yhteiskunnalla menee. Veromarkat pyörii, kuluttaminen tuo työpaikkoja lisää ja markkinoihin uskotaan.

Vierailija
4/4 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkomaista, ei moneen kertaan pakattua, ei helposti rikki menevää jne..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän