Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla olet joskus vahingossa hajottanut puhelimesi?

R.I.P.
15.11.2018 |

Jos olet joskus onnistunut hajottamaan puhelimesi niin kerro että miten se hajosi. Oon hajottanut itse 2 puhelinta. Yhen puhelimen hajotin kun ragesin pelissä ja aloin hakkaamaan puhelimen näyttöä ja loppujen lopuksi näyttö hajosi. (Siinä puhelimessa oli ohut näyttö.) Toisen hajotin kun olin ulkona talvella luistelemassa puhelin taskussa ja kaaduin niin että puhelin osui suoraan jäähän ja näyttö hajosi siinäkin. Miten te olette hajottaneet puhelimenne?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole onnistunut särkemään yhtään puhelinta. Kaveri tosin hajotti upouuden Samsunginsa istumalla sängyllä sen päälle, näyttö halkesi.

Vierailija
22/31 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

R.I.P. kirjoitti:

Miksi kaikki alapeukuttaa mun vastauksia?

15-v on vielä kakara😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

R.I.P. kirjoitti:

Miksi kaikki alapeukuttaa mun vastauksia?

15-v on vielä kakara😄

Ei kyllä ole. Nyt on rikosoikeudellinen vastuu ja monia muitakin uusia juttuja tulee kun on 15v.

Vierailija
24/31 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voi kertoa tuttavani tarinan. Tapahtui 3kk aikana. Ensin tippui 350€ arvoinen (siis ostohinta) parin vuoden vanha kännykkä spagetti kastikkeeseen. Simahti lopullisesti. Ei vaan enää herännyt eloon. Sitten lässähti IPhone sängyltä lattialle ja näyttö meni säpäleiksi. Ei ollut uusi vaan yli 3v vanha, vaikea sanoa arvoa. Ei kannata korjauttaa lasia koska on muitakin vikoja.

Vierailija
25/31 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teini tytöltä tippui puhelin kun piti sitä kädessä kadulla, toisessa kädessä jotain muuta ja näppäili jotain. Lipesi kädestä ja of course lasi suoraan katuun. Känny oli vain päivän vanha.

Vierailija
26/31 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisin syy kännyköiden lasien rikkoontumisen on yleensä yksinkertaisesti se, että se tippuu tai lipeää kädestä, vaikka onhan varmaan teitäkin, joilla varmaan puhelin ei ole ikinä tippunut maahan. Jestas kun hienoja ihmisiä olette.

Vierailija
27/31 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin oli lököhousujen taskussa ja putosi kun istuin autoon juuri sillä hetkellä kun vedin oven kiinni ja jäi oven väliin.

Vierailija
28/31 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin ei siis hajonnut vaan näyttö meni säröille kun tippui näyttöedellä asfalttiin. Puhuin siis puhelimessa kävellessä ja se vaan lipes otteesta kun tuli sellainen sähköiskun tunne käteen (mulla on siis hermopinne oikeassa ranteessa ja hermovaurio kyynärpäässä). Sen jälkeen olen aina pitänyt puhelinta vasemmassa kädessä.

Vierailija
29/31 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monimutkaisesti. Minulla oli käsivarsillani läppäri, jonka päällä oli laturi, hiiri ja puhelin. Astuin läppäri sylissä alas parisängyltä, joka oli 2,5m pitkän akvaarion vieressä, ja akvaarion kansi oli liu'utettu pois paikoiltaan. Horjahdin, läppäri sylissäni kallistui ja tavarat siitä päältä tipahtivat akvaarioon. Puhelin alkoi toimia myöhemmin kuivuttuaan, mutta paniikissa ehdin selittää vanhemmille sen "vain sammuneen yhtäkkiä", koska äitini samanmalliselle puhelimelle oli oikeasti käynyt niin muutamia kuukausia aiemmin.

Toisen kerran kävin julkisessa vessassa ja laskin puhelimen ja kuulokkeet käsipaperitelineen päälle koska lavuaari oli märkä. Kuulokkeet valahtivat alas muutaman sekunnin kuluttua ja vetivät puhelimen mukanaan kivilattialle. 

Omaa huolimattomuuttani molemmat.

Vierailija
30/31 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astuin vahingossa päälle ja näyttö meni ihan rikki. En kyllä muista miksi puhelin edes oli lattialla!

Vierailija
31/31 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kuulautta vanha puhelin lipesi kädestä kun olin laittamassa sitä laukkuun. Puhelin osui nurkastaan betonilattiaan ja näyttö hajosi suojakuoresta ja panssarilasista huolimatta.

Onneksi luottokortissa on vakuutus, joka korvaa ilman omavastuuta elektroniikalle tapahtuneet vahingot kolme kuukautta ostosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme