Vaimoni tuhlaa rahani kotirouvana kaikkiin kvanttifysiikan huijauksiin? Menee hermot.
Lista on ihan loputon.
Homepatia, ravintoainemittaus soluista sähkölaitteella, vesipullot, jotka muuttaa surullisen veden onnelliseksi, aromaterapia, akupunktio, kultaiset kasvoainepurkit, jotka vievät kaikki rypyt, reikiterapia ja ihan kaikki huuhaa mitä Helsingin kokoisesta kaupungista löytyy. Juice plus, Arctic nutrition ja kaikki muu mitä saa Life-myymälästä. Rouva käy viikoittain valittamassa lifessä jos mitäkin vaivaa ja nyt on kaapit täynnä kaikkia luontaistuotteita. Rouva syö varmaan 25 pilleriä päivässä.
Rouva pyytää koko ajan lisää rahaa, että pääsisi enkelikelloterapiaan ja hermoratahierontaan.
Olen skeptikko, agnostikko ja kaiken lisäksi vielä tieteeseen uskova diplomi-insinööri
Nyt on hyvät neuvot kirjaimellisesti kalliita. En viitsi laittaa vaivalla ansaitsemia rahojani kaikkien huijareiden ja koijareiden ahneisiin taskuihin.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Rouva on ajastaan jäljessä. Nyt on ferritiini pop! Ja rautalääkärit ja rautainfuusiot ne vasta maksaakin. Vapise ap!
Tästä olen oikeasti huolissani. Miten ihmiset ennen pysyivät hengissä ilman ferritiinimittauksia? Anemiaa oli ja silleen ja silti elettiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko rouva hyvä sängyssä?
Tai onko edes normaali painoinen / hyvän näköinen ? Jos (ei) joka kohtaan, niin äkkiä tuollainen haaska kiertoon.
Hyvä DI
Hämmästyksekseni nauroin dippi-inssin kirjoitukselle, vaikka yleensä pidän mm. teekkareita "hauskoina".
Onnellinen vesi on tärkeä asia! :D
Ehdotan, että vaimosi menee töihin ja tienaa ihan itse rahat höpsismiin.
Vierailija kirjoitti:
Rouva on ajastaan jäljessä. Nyt on ferritiini pop! Ja rautalääkärit ja rautainfuusiot ne vasta maksaakin. Vapise ap!
Kitupiikit menee terveyskeskukseen vaatimaan rautainfuusiota arvoilla joilla sitä heille ei myönnetä. Sitten tekevät valituksen lääkäristä. Nykyaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko rouva hyvä sängyssä?
Tai onko edes normaali painoinen / hyvän näköinen ? Jos (ei) joka kohtaan, niin äkkiä tuollainen haaska kiertoon.
Ehkä aloittaja rakastaa vaimoaan?
PS Normaalipainoinen ja hyvännäköinen ovat yhdyssanoja.
Just kaivoin kaapista jouluvaloja pimeyteen ja törmäsin enkelikelloon.
Pystyyköhän enkelikelloterapiaa tekemään itse..... LOL
Mullon kahvit rinnuksilla tämän enkelikelloterapian kanssa. Luottokortti pois ja viikkorahan annat maanantaina.
Rouvalla taitaa olla liikaa aikaa lukea somea ja blogeja, sun muita hömppäsivuja.
Olisko jo aika kanavoida ne hyvät energiat paremmin ja mennä töihin tai opiskelemaan..? Saisi sitten omalla rahalla ostaa mitä tykkää :D
Miksi tiedeuskovainen on ottanut totaalihörhön vaimokseen? Ei taida ap:kaan mikään liian välkky olla.
Vaimo töihin, on muuta tekemistä kuin keskittyä ihan älyttömyyksiin. Tekemisen puute.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tiedeuskovainen on ottanut totaalihörhön vaimokseen? Ei taida ap:kaan mikään liian välkky olla.
Ap on varmaan näitä pässejä, jotka palstalla hokevat, ettei miehiä kiinnosta naisen äly ja koulutus. No monia miehiä kiinnostaa, ja he eivät päädy aloittajan kuvaamiin ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä ihminen hörhähtää vuosien/vuosikymmenien liiton jälkeenkin. Että ei välttämättä ole ottanut hörhöä vaimokseen tieten.
Jos vaatii ajattelukykyä muilta, on sitä hyvä omata myös itse.
Rouvasi on turhautunut ja keksii sijaistoimintaa. Töihin, opiskelemaan tai vaikka vapaaehtoityötä tekemään, jotta saa turhan ajan kulumaan ja keskittyy enemmän ympäröivään maailmaan kuin omassa kuplassa pyörimiseen
Vierailija kirjoitti:
Uskovaisen päätä on hankala kääntää saarnaamalla. Sen pitää itse tajuta että sitä huijataan, mutta toki taustalla olevat psykologiset mekanismit ovat hankalia. Ne huijarit jotka tietävät huijaavansa ovat toki taitavia myös hyödyntämään näitä.
Kaikenlaisen epäilemisen demonisointi on myös hyvin hallussa näillä puoskareilla.Rahahanojen katkaisu tuomitaan helposti noissa piireissä jonkinlaisena pahuutena ja voivatpa nämä puoskarit helposti kääntää ihmisiä toisiaan vastaankin.
Toimii samalla tavalla kun monet muutkin uskonnot ja muut karismaattiset liikeet.Ainoa pitkän tähtäimen ratkaisu on valistus. Epäilyn siemen pitää jotenkin saada istuttua. Puoskarilaki on tällä hetkellä työn alla, joten voisiko sillä kulmalla saada keskustelu auki?
Kaikenlainen vastustaminen ja agressiivinen lähestyminen luultavasti vain nostaa defenssit ja aiheuttaa vastareaktion.
Keskusteleminen ja kuunteleminen on hankalaa jos toinen on syvällä huuhaassa, mutta aitoa muutosta on hankala saada aikaan muutoin :|
Kerro että enkelit ovat läsnä nytkin, eivätkä halua rahaa koska eivät käytä sitä
Vierailija kirjoitti:
Omg, rouvalla varmaan maksa sanoo kohta poks kaikkien pillereiden napsimisen ansiosta.
Älä anna rahaa ja ota luottokortti pois. Yleensä olen sitä mieltä, että perheen rahat ovat yhteisiä, mutta jos toinen heittää niitä lapiolla ikkunasta ulos kaikkeen huuhaahan, niin sitten ei ole mitään syytä antaa rahaa.
Varmaan tehokasta ottaa rahat ja kortti pois. Vähän kuin tuhmalta lapselta. Onko oma "rouvasi" jo lukittuna kellariin? Eipä tuhlaile enää...
Minulla on ratkaisuehdotus. Kehität itse jonkin vastaavan, vaikka sitten onnellinen ilma tai ihan mikä vain. Kehität sinne hienon näennäistieteellisen taustan ja vaimosi palvelumuotoilee sen kauniiksi. Sitten tietysti nettiin ja rupeatte odottamaan tilauksia. Ehkä joku kiertuekin ja muuta markkinointia. Näin saatte ylimääräistä rahaa, tämä olkoon vaimon business. Ja ehkä, siis ehkä, vaimosi ymmärtää myös jotain ajan kuluessa. On tietysti sinun asiasi vihitkö vaimosi salaisuuteen vai myytkö hänellekin idean tästä uudesta ihmelääkkeestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kvanttifyysikko, väitellyt tohtori on suomessa tutkinut energiahoitoa kvanttifysiikan näkökulmasta ja nuo liittyvät hyvinkin paljon yhteen. Myös neurotieteiden näkökulmasta, jaetun tuetoisuuden ja filtteriteorian näkökulmasta. Mutta tällä palstalla turha alkaa perustelemaan mitään tai selittää kvsnttimekaniikan kaksoisrakokokeita ja havainnoitsijan ja havaitun välistä tietoisuutta. Kouluttamattomat eivät ymmärrä.
Sen vain snon että mitä enemmän ymmärrän ja opin, sitä bähemmän tajuan ihmiskunnan tietävän.
T. Neurotieteilijä"Kouluttamattomat eivät ymmärrä."
Suhteellisen ylimielistä:
a) Olettaa olevansa palstan ainoa koulutettu.
b) Olettaa, että kouluttamattomuus vaikuttaa ihmisen ymmärryskykyyn.
Jos syntyy afrikan nälänhätä alueelle superälykkäänä..niin voi voi
suomessa superälykkyys yleensä huomataan koulussa ja kouluttautuminen onnistuu
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ratkaisuehdotus. Kehität itse jonkin vastaavan, vaikka sitten onnellinen ilma tai ihan mikä vain. Kehität sinne hienon näennäistieteellisen taustan ja vaimosi palvelumuotoilee sen kauniiksi. Sitten tietysti nettiin ja rupeatte odottamaan tilauksia. Ehkä joku kiertuekin ja muuta markkinointia. Näin saatte ylimääräistä rahaa, tämä olkoon vaimon business. Ja ehkä, siis ehkä, vaimosi ymmärtää myös jotain ajan kuluessa. On tietysti sinun asiasi vihitkö vaimosi salaisuuteen vai myytkö hänellekin idean tästä uudesta ihmelääkkeestä.
Tämä!
Mutta kaikki eivät ole Johtajia.
Apinalaumassa tämän huomaa..lisäksi kyseessä on naaras..voi voi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kvanttifyysikko, väitellyt tohtori on suomessa tutkinut energiahoitoa kvanttifysiikan näkökulmasta ja nuo liittyvät hyvinkin paljon yhteen. Myös neurotieteiden näkökulmasta, jaetun tuetoisuuden ja filtteriteorian näkökulmasta. Mutta tällä palstalla turha alkaa perustelemaan mitään tai selittää kvsnttimekaniikan kaksoisrakokokeita ja havainnoitsijan ja havaitun välistä tietoisuutta. Kouluttamattomat eivät ymmärrä.
Sen vain snon että mitä enemmän ymmärrän ja opin, sitä bähemmän tajuan ihmiskunnan tietävän.
T. Neurotieteilijä"Kouluttamattomat eivät ymmärrä."
Suhteellisen ylimielistä:
a) Olettaa olevansa palstan ainoa koulutettu.
b) Olettaa, että kouluttamattomuus vaikuttaa ihmisen ymmärryskykyyn.Jos syntyy afrikan nälänhätä alueelle superälykkäänä..niin voi voi
suomessa superälykkyys yleensä huomataan koulussa ja kouluttautuminen onnistuu
minä olen älykäs ja kävin vain peruskoulun..ettäs kehtaat!
Pistä muija töihin. Tai jätä se sika ja ota nuorempi.
Miksi sinä sellaista anot?