Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni tuhlaa rahani kotirouvana kaikkiin kvanttifysiikan huijauksiin? Menee hermot.

Vierailija
15.11.2018 |

Lista on ihan loputon.

Homepatia, ravintoainemittaus soluista sähkölaitteella, vesipullot, jotka muuttaa surullisen veden onnelliseksi, aromaterapia, akupunktio, kultaiset kasvoainepurkit, jotka vievät kaikki rypyt, reikiterapia ja ihan kaikki huuhaa mitä Helsingin kokoisesta kaupungista löytyy. Juice plus, Arctic nutrition ja kaikki muu mitä saa Life-myymälästä. Rouva käy viikoittain valittamassa lifessä jos mitäkin vaivaa ja nyt on kaapit täynnä kaikkia luontaistuotteita. Rouva syö varmaan 25 pilleriä päivässä.

Rouva pyytää koko ajan lisää rahaa, että pääsisi enkelikelloterapiaan ja hermoratahierontaan.

Olen skeptikko, agnostikko ja kaiken lisäksi vielä tieteeseen uskova diplomi-insinööri

Nyt on hyvät neuvot kirjaimellisesti kalliita. En viitsi laittaa vaivalla ansaitsemia rahojani kaikkien huijareiden ja koijareiden ahneisiin taskuihin.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omg, rouvalla varmaan maksa sanoo kohta poks kaikkien pillereiden napsimisen ansiosta.

Älä anna rahaa ja ota luottokortti pois. Yleensä olen sitä mieltä, että perheen rahat ovat yhteisiä, mutta jos toinen heittää niitä lapiolla ikkunasta ulos kaikkeen huuhaahan, niin sitten ei ole mitään syytä antaa rahaa.

Varmaan tehokasta ottaa rahat ja kortti pois. Vähän kuin tuhmalta lapselta. Onko oma "rouvasi" jo lukittuna kellariin? Eipä tuhlaile enää... 

Olen rouva itse, mutten todellakaan tuhlaile mihinkään hömppään. Minulle on suotu järkikulta.

Vierailija
62/88 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lista on ihan loputon.

Homepatia, ravintoainemittaus soluista sähkölaitteella, vesipullot, jotka muuttaa surullisen veden onnelliseksi, aromaterapia, akupunktio, kultaiset kasvoainepurkit, jotka vievät kaikki rypyt, reikiterapia ja ihan kaikki huuhaa mitä Helsingin kokoisesta kaupungista löytyy. Juice plus, Arctic nutrition ja kaikki muu mitä saa Life-myymälästä. Rouva käy viikoittain valittamassa lifessä jos mitäkin vaivaa ja nyt on kaapit täynnä kaikkia luontaistuotteita. Rouva syö varmaan 25 pilleriä päivässä.

Rouva pyytää koko ajan lisää rahaa, että pääsisi enkelikelloterapiaan ja hermoratahierontaan.

Olen skeptikko, agnostikko ja kaiken lisäksi vielä tieteeseen uskova diplomi-insinööri

Nyt on hyvät neuvot kirjaimellisesti kalliita. En viitsi laittaa vaivalla ansaitsemia rahojani kaikkien huijareiden ja koijareiden ahneisiin taskuihin.

Noilla mainitsemillasi asioilla ei ole mitään tekemistä kvanttifysiikan kanssa. Kvanttifysiikka on tiedettä, mutta mainitsemasi asiat huuhaata.

t. fyysikko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omg, rouvalla varmaan maksa sanoo kohta poks kaikkien pillereiden napsimisen ansiosta.

Älä anna rahaa ja ota luottokortti pois. Yleensä olen sitä mieltä, että perheen rahat ovat yhteisiä, mutta jos toinen heittää niitä lapiolla ikkunasta ulos kaikkeen huuhaahan, niin sitten ei ole mitään syytä antaa rahaa.

Varmaan tehokasta ottaa rahat ja kortti pois. Vähän kuin tuhmalta lapselta. Onko oma "rouvasi" jo lukittuna kellariin? Eipä tuhlaile enää... 

Olen rouva itse, mutten todellakaan tuhlaile mihinkään hömppään. Minulle on suotu järkikulta.

Hienoa! Siis haluaisit itse olla ilman korttia ja rahaa? Se ei olisi sinulle mikään ongelma. Sehän väistämättä johtaisi tilanteeseen jossa et lähtisi edes töitä etsimään neljän seinän sisältä ennen kuin olet ruinannut rahat mieheltäsi. Järkikultasi on sinut kyllä nyt jättänyt.

Vierailija
64/88 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan paras provo ikinä

Vierailija
65/88 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! Siis haluaisit itse olla ilman korttia ja rahaa? Se ei olisi sinulle mikään ongelma. Sehän väistämättä johtaisi tilanteeseen jossa et lähtisi edes töitä etsimään neljän seinän sisältä ennen kuin olet ruinannut rahat mieheltäsi. Järkikultasi on sinut kyllä nyt jättänyt.

Sinulla taitaa olla vaikeuksia ymmrätää lukemaasi ja hahmottaa kokonaisuuksia. Ei voi mitään.

Vierailija
66/88 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ollut minusta parasta kaikessa.

Energeettinen etähoitovalmennus, Voi hyvin nyt!- tai Suhdekenttä kuntoon nyt!- teemahoito 90 €

Hoidot toteutetaan etähoitovalmennuksena puhelimitse. Voit valita haluamasi valmennuksen kolmesta vaihtoehdosta.

Suhdekenttä kuntoon NYT! -teemahoito:

Tavoitteena on saada aikaan rakentavaa kehitystä, kun alitajunnan laajasta verkostosta vähenevät negatiiviset ajatukset, pettymyksen tunteet ja kasaantuneet ongelmat. Suhdekentän hoidossa vaikutetaan energeettisen hoidon avulla rakkauselämäsi koukeroihin, missä ns. Suhdekentästä puretaan matalia energiavärähteitä pois. Teemahoito kestää 45 minuuttia, ja sopii kaikille suhdestatuksesta riippumatta. Voit myös halutessasi ostaa 2 lahjakorttia ja tulla hoitoon puolisosi kanssa. Ennen käyntiä voit tutustua sinulle sopivimpaan teemaan tästä.

Hoidon voi ottaa myös pariskuntana. Kieltäydyin. Siitä tuli kuulemma tosi huonoa fiilistä hoitoon ja rahat meni vähän hukkaan. Niinpä niin.

ap

Vierailija
67/88 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiha nuorempaan ja laihempaan. se toimii aina.

Vierailija
68/88 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aloituksen tekijä on sama, joka kerta toisensa jälkeen pilkkaa ylimielisesti muita kirjoittajia ja vähättelee kanssaihmisten älykkyyttä, minäkin olisin vaimona enkeliterapian tarpeessa. 

Noita on useampia, ei vain yksi. Sortunut joskus itsekin tuohon kun ei aina jaksa kaikkea pskaa. Sori siitä.

Vierailija
69/88 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaiha nuorempaan ja laihempaan. se toimii aina.

Miks? Nuoremmat enemmän tarttuu tietämättömyytään kaikkiin hihhulitouhuihin. Ja lihovat myös.

Vierailija
70/88 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä muija töihin. Tai jätä se sika ja ota nuorempi. 

Nuori nainen se vasta lompakolla loisiikin!

Vierailija
71/88 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tämän vanhan ketjun jostain kirjanmerkeistäni.

Kerrankin tarinalla on onnellinen päätös. Me erosimme.

Kiitos kommentoijille. ap

Vierailija
72/88 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin tämän vanhan ketjun jostain kirjanmerkeistäni.

Kerrankin tarinalla on onnellinen päätös. Me erosimme.

Kiitos kommentoijille. ap

Oho, harvinainen tapaus: vahvistettu sianjättö aihe vapaalla! Tätä kannattaa juhlia!

Vierailija
73/88 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko rouva hyvä sängyssä?

Ei niin hyvä, että viitsisin ostaa huijauspaskaa monella sadalla kuukaudessa! Tai sitten mulla on liian pienet tulot ;-)

ap

Ilmeisesti niin on. Olet kuitenkin itse hänet valinnut. Voisit laittaa rahahanat kiinni ja kas ongelma ratkaistu. Vai oletko nössö? Pelkäätkö, että pil ku lähtee kävelemään? Ihmeellistä ruikuttamista nykyajan miehiltä.

Vierailija
74/88 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joku, joka ei tiedä oikeasti mitään kvanttimekaniikasta, perustelee kvanttimekaniikalla asioita, jotka oikeat kvanttimekaanikot todistavat huuhaaksi.

Vierailija
75/88 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva olisi halunnut lisääntyä. Kun seksiin valittiin numerologisesti onnekkaimpia päiviä, ilmoitin, että tämä on nyt tässä.

Perheen perustaminen

On lähes mahdotonta valita päivää, jolloin tulet raskaaksi, mutta numerologia voi auttaa selvittämään, mikä vuosi olisi perheen aloittamiselle otollisin. Tämä riippuu niin sanotusta henkilökohtaisesta vuosikierrosta. Voit laskea, mikä vuosi henkilökohtaisesta kierrostasi on meneillään lisäämällä syntymäpäiväsi numerot kuluvan vuoden numeroihin. Jos esimerkiksi syntymäpäiväsi on 31.12. ja on vuosi 2017, lasket yhteen 31-12-2017 (3 + 1 +1 + 2 + 2 + 0 + 1 + 7 = 17). Laske sitten numerot yhteen (1+7=8) ja näin saat selville, että kuluva vuosi on kiertosi kahdeksas.

Numerologian mukaan kierron kuudes vuosi on kaikkein suotuisinta aikaa tulla raskaaksi.

ap

Vierailija
76/88 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kvanttifysiikkaa on esim energian jaettu taso ja jaettu tietoisuus, kvarkkiparit ymmärtävät toisiaan ja toistavat toisiaan vaikkä välissä on miljoonia kilometrejä. Tähän perustuu esim energiahoidon kaukohoito.

No mikään tuollainen hoito ei oikeasti perustu, vaan huuhaata yritetään perustella käsitteillä, joista suurin osa reality-tv:n katsojat eivät ymmärrä yhtään mitään.

Vierailija
77/88 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitätkö mulle miten nuo viestissä mainitut asiat on kvanttifysiikkaa?

Ihan ohiksena anon että menisi vaan helmet sioille.

Jos et tajua niin et todellakaan tajua...

Minä tajuan hyvin kvanttifysiikkaa, mutta luettelemasi asiat ovat tieteelle tuntemattomia.

Voisitko selittää miten nuo asiat liittyvät kvanttifysiikkaan, koska on hyvin todennäköistä, että olet Nobel - palkinnon saajaehdokkaana, tai jopa varma voittaja?

Vierailija
78/88 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitätkö mulle miten nuo viestissä mainitut asiat on kvanttifysiikkaa?

Ihan ohiksena anon että menisi vaan helmet sioille.

Jos et tajua niin et todellakaan tajua...

Minä tajuan hyvin kvanttifysiikkaa, mutta luettelemasi asiat ovat tieteelle tuntemattomia.

Voisitko selittää miten nuo asiat liittyvät kvanttifysiikkaan, koska on hyvin todennäköistä, että olet Nobel - palkinnon saajaehdokkaana, tai jopa varma voittaja?

Tämä tuskin on tämän keskustelun pointti.

Vierailija
79/88 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaesoteerikko tässä (olen DI myöskin). ”Oikea” kvanttifysiikka ja sen avulla ilmentäminen on ILMAISTA. Käske rouvasi lainata ilmaiseksi kirjastosta Joe Dispenzan kirjat. Siitä se urkenee. Nuo muut on hömppää.

Jos taas rouva haluaa tutkia maailmankaikkeutta niin tervetuloa ruusuristiin tai Amorciin.

Vierailija
80/88 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta pitkästä listasta olen käynyt hermoratahierojalla ja voin vakuuttaa, että se on erittäin fysikaalista käsittelyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä