Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko joskus ajatellut millaista olisi olla mies-esimiehesi kanssa sängyssä?

Vierailija
15.11.2018 |

Olisikohan se outoa

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin mahdoton kuvitella? Miksi ihmeessä kukaan täysipäinen niin tekisi? Ainakaan jos on tarkoitus pitempään ko työssä viihtyä.

Vierailija
2/30 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Creepy ajatuskin! En kyllä voisi kuvitella pettäväni esimiehen kaa.

Esimies on mukava. Eli esimiesasema ja hyvä luonne menevät pettämisen edelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajatellut, enkä kyllä haluakaan ajatella.

M40

Vierailija
4/30 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten edellinenkin totesi, että todella creepy ajatus. Mielestäni asiallista työilmapiiriä ei sovi pilata tällaisella. Onko ap toiveikas esimies vai säälittävä alainen kun haaveilee tällaisesta?

Vierailija
5/30 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollutkin, tosin paljon ennen kuin hänestä tuli esimieheni joten ei tarvi miettiä.

Vierailija
6/30 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomoni on viittäkymppiä käyvä keski-ikäinen ystävällinen mutta kipakka nainen, joka käy välillä tupakalla.

Ei ihan mun juttu.

Vierailija
7/30 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Toisin kuin palstamiehet kuvittelevat, meitä kolmekymppisiä naisia ei voisi vähempää kiinnostaa lihava setämies. Ikää hänellä tosin on alle 10 v enemmän kuin itselläni, mutta eipä uskoisi kun katsoo...

Vierailija
8/30 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tai, no ei ihan esimies mutta kollega pykälää ylempänä kuin minä - eri tiimissä. Hän on upea, pitkä, vaalea, ruskeasilmäinen adonis, olisiko 8 vuotta vanhempi. Ajatuksissa aika usein. Jos ehdottaisi, niin voisinpa vaikka lähteäkin matkaan. Aina säväyttää kun tulee viereen.

Vierailija
9/30 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen ollut. Ei siinä mitään sen kummempaa. Yhden yön juttu pikkujoulujen hurmoksessa. Maanantaina pokkana vaan duuniin. Isompi juttu se oli duunikavereille jotka jaksoi siitä supista.

Vierailija
10/30 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan ollut miesesimiestä, joten en osaa edes kuvitella tilannetta.

Vierailija
11/30 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollutkin, ei se ihmeellistä ollut, joo ja en tunne mitään erikoisempaa katumusta. Oikeastaan aika huono oli :D. Väitti että hänellä on iso ja ihan keskiluokkaa oli hänen miehuutensa koko. Olisi halunnut nähdä uusiksi, minä en. Nyt seurustelee pop-tähden kanssa, josta hakee äitihahmoa. Hyvät hänelle..loppui ainakin jalustalla pitäminen kun näki millainen ihminen on työn ulkopuolella: pikku poika.

Vierailija
12/30 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut miespuolista esimiestä. Työpaikkoja on ollut useita ja useita, mutta kaikissa nainen esimiehenä.

Vierailija
13/30 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Työasiat työasioina. Ja hupi hupina.

Vierailija
14/30 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En työpaikalla, koska siinä ei ole tarpeeksi välimatkaa, koska ajatukset on eri asia kuin tosielämä. Fantasioita saa olla, mutta itse koen, että vain silloin kun kohde on tarpeeksi kaukana ja siten vaaraton. Esimerkiksi luennoitsija on ihan hyvä haaveilukohde, koska sen kanssa ei joudu koskaan lähekkäin, eikä sen kanssa puhuta tai pidetä mitään yhteyttä. Silloin fantasia täyttää tarkoituksensa eli jää fantasian tasolle.

Se vaan on herkkuna siellä edessä ja saa kuvitella mitä vaan ja jos ei ole vuoteen ollut yhtään tuntemusta niin saa sitten 4 päivää nauttia tuntemuksia kun se vaan on niin komee :p

Vierailija
15/30 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole koskaan ollut miesesimiestä, joten en osaa edes kuvitella tilannetta.

Mutta voisitko kuvitella saman tiiminvetäjäsi, naisen kanssa?

Vain nainen tietää parhaiten, mikä naisesta tuntuu parhaaalta!

Vierailija
16/30 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut niin puoleensa vetävää esimiestä, että olisin tullut ajatelleeksi.

Vierailija
17/30 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todella. On homo ja vielä oikein veemäinen ihminen.

Vierailija
18/30 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tämä varmasti oli yleisempää, kun esimies itse osallistui alaistensa valintaan suoremmin. Tuli jo valmiiksi jännite "hän valitsi minut!".

Hyvää kehitystä eteenpäin, kun ei jää synny turhaa jännitettä. Pahimmissa tapauksissa esimies saattoi valita alaisensa sen vuoksi, että tapitti kissanpentukatseella ja hiveli sopivasti esimiehen itsetuntoa.

Ammatillisuus kunniaan!

Vierailija
19/30 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomoni on lihava mulkero, jos hänen vierestään heräisin, niin vetäisin itseni kiikkuun. Kuvottaa ajatuskin.

Vierailija
20/30 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen tämä varmasti oli yleisempää, kun esimies itse osallistui alaistensa valintaan suoremmin. Tuli jo valmiiksi jännite "hän valitsi minut!".

Hyvää kehitystä eteenpäin, kun ei jää synny turhaa jännitettä. Pahimmissa tapauksissa esimies saattoi valita alaisensa sen vuoksi, että tapitti kissanpentukatseella ja hiveli sopivasti esimiehen itsetuntoa.

Ammatillisuus kunniaan!

Monta tyopaikkaa on avonaisella kaula-aukolla saatu ja tullaan saamaan