Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko joskus ajatellut millaista olisi olla mies-esimiehesi kanssa sängyssä?

Vierailija
15.11.2018 |

Olisikohan se outoa

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pomoni on lihava mulkero, jos hänen vierestään heräisin, niin vetäisin itseni kiikkuun. Kuvottaa ajatuskin.

Sama juttu. Lihava, huonohampainen, harvahiuksinen alkosolisoitunut ja lihava 6-kymppinen mies. Kuolisin häpeästä.

Vierailija
22/30 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen en...aiemman olen saattanut kuvitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen tämä varmasti oli yleisempää, kun esimies itse osallistui alaistensa valintaan suoremmin. Tuli jo valmiiksi jännite "hän valitsi minut!".

Hyvää kehitystä eteenpäin, kun ei jää synny turhaa jännitettä. Pahimmissa tapauksissa esimies saattoi valita alaisensa sen vuoksi, että tapitti kissanpentukatseella ja hiveli sopivasti esimiehen itsetuntoa.

Ammatillisuus kunniaan!

Minä olen niitä, jotka esimies rekrytoi suoraan. Kyllä siinä on tietty ylpeys, että hän valitsi minut ja kyllä, meillä oli yhteensopivat kemiat. Esimieheni on minua vanhempi, hyvin tavallinen mies ja jos tässä jossiteltaisiin niin sinkkuna voisin hyvinkin tuumata, että hän on sellaista miestyyppiä, josta voisin kiinnostua.

Oikeastaan menen välillä niissä haaveissani niin pitkälle, että jos tämä esimies-alainen -asema ei rajoittaisi ja oltaisiin molemmat vapaita niin olisimme täydellinen pari toisillemme. Mutta onneksi voin haaveilla turvallisesti, koska kumpaakaan näistä esteistä en olisi kaatamassa.

Ammatillista kanssakäymistä ja työssä yhteenkasvamista jo kuuden vuoden ajan.

Vierailija
24/30 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Tosin siinä vaiheessa kun hänet ylennettiin samoista hommista meidän esimieheksi olin jo hänen kanssaan naimisissa...

Vierailija
25/30 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen sitä päivittäin ja joudun usein käymään tyydyttämässä itseäni kesken työpäivän.

Reijo 46

Vierailija
26/30 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen työtoverin kanssa naimisissa. Ei hän ole esimieheni, on kuitenkin asemassa paljon ylempänä. Meillä kaksi lasta ja he ovat jo aikuisia ja samalla työnantajalla. Meillä on paljon yhteisiä tuttuja samasta työpaikasta,  lomailemme jopa yhdessä kollegojen kanssa, voimme vaihtaa vaikka loma-asuntoja keskenämme. Ihan kivaa.

Vierailija
27/30 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaranjakajia halveksutaan duunipaikalla niin raksaasti, ettei tulisi mieleenkään. Sen jälkeen olisi häpeäkuolema ainoa vaihtoehto.

Vierailija
28/30 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu yhden kesätyöpaikan miespomosta näin parikin kertaa kiihkeää seksiunta 😂 onhan se kiihottava ajatus. Pomo oli vielä varsin hyvännäköinen ja itse olen sinkku... Voisin olla halukas kokeilemaan jos tilaisuus tulisi. Perheellistä miestä en haluaisi panna.

N22

Vierailija
29/30 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät viehätä minua.

Enkä haluaisi loukata kummankaan miehen avo- tai aviomiestä.

Vierailija
30/30 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on fantasiani. Jo työhaastattelussa toivoin, että esimieheni, joka on viisikymppinen, ylipainoinen, kaljuuntuva ja erittäin härski likainen ukko ottaisi minut siinä hänen vaalealla työpöydällään. Uuh, hän voisi nytkin vain heivata paperinsa ja kansionsa siitä pois, ja ottaa niskastani kiinni ja painaa minut pöytää vasten, jonka jälkeen hän avaisi vyöni ja laskisi housuni samalla kun hän nuuhkisi hiuksiani ja niskaani ja hönkisi kuvottavasti kiimaisena samalla kun minulta paljastuu housujen alta vaaleanpunaiset pitsialushousut, jotka hän repii päältäni...

Mutta ei, hän on naimisissa ja minä en ole tarpeeksi kaunis siihen, että hän ottaisi tilaisuudesta vaarin. :(