Otetaanpa haltuun se salietiketti
Ettei vallan unohdu hyvät käytöstavat , ensinnäkin kun olet tulossa laitteeseen ja näet että teen naama hiessä niin ei silloin kysytä onko vielä kesken kun ihan selkeesti on ja toisekseen mulla on tarkoituksella ne kuulokkeet päässä treffeille ehtii myöhemminkin nyt haluan treenata omissa oloissani ja hikipyyhe on kans kovasana
Kommentit (35)
Miksei saisi käyttää ihonmyötäisiä vaatteita salilla? Mulla itselläni oli löysähkö tekninen t-paita ja esimerkiksi ryhmäliikuntatunneilla takanani oleva näki punnertaessa/lankussa ollessa kaiken paitani alta kun se roikkui. Vaihdoin ihonmyötäiseen urheilupaitaan. Inhottaa se, kun jotkut miehet, jotka käyttävät shortseja salilla eivät vaivaudu pyyhkimään jalkatreenilaitteita niiden käytön jälkeen. Tosi kiva sitten omat jalat laittaa jonkun toisen hikeen. Mulla on pitkät urheilutrikoot salilla just tän takia (ja siksi, ettei mun itseni tarvitse käyttää aikaa niiden laitteiden pyyhkimiseen.)
Eikö löydy Smurffimaasta ketään
Jolla mieli parketille vetää
Taidokasta, innokasta
Joka sykettä elämään kaipaa
Tahtoisin, toivoisin
Kaverin, joka askeleet taitaa
Refrain:
Laula ja tanssi ja naura, Macarena
Mutta saatko sä Smurffista tanssikaveria?
Laula ja tanssi ja naura Macarena
Hei Smurffiina!
(2x)
Miten oisi Ujosmurffi
Kuinka sujuu sulta tanssi?
Jos jalkaa voit nostaa
Sun ehkä kannattaa koittaa
Hahaha...
Joo, hyvä yritys
Mutta ei ollut tarkoitus
Että sä kompastut omiin töppösiis!
Refrain (4x)
En mä oota filmisankaria
Päälle vaikka resufarmaria
Voit laittaa, ei haittaa
Tärkeintä on, että meno maittaa
Refrain (5x)
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos vaan annettaisiin kaikkien treenata niissä vaatteissa, missä kukin viihtyy
Kun se vaan ei mene niin. Pukeutumisessa on huomioitava myös muut, eikä salille saa laittaa esim. liian niukkaa vaatetusta. Omalla salilla on huomauteltu naikkosille mm. bikinien yläosan olevan soveltumaton saliympäristöön. Myös liian lyhyet shortsit ovat aiheuttaneet keskustelua. Pääosin onneksi salilla käy alan timmejä harrastajia, jotka osaavat etiketin. Eli napatoppeja tai perseshortseja ei siellä nähdä, kuin ehkä korkeintaan joillain noloilla uusilla ja heilläkin vain sen ensimmäisen ja ainoan kerran.
Voi v*ttu. Taidan jatkaa vaan treeniä kotona ja ulkoilmassa vaikka olisin salin tarpeessa. Just muistin miks en koskaan osta korttia.
Vierailija kirjoitti:
Teitkö avauksen sarjojen välissä?
Salkkareiden ja Putouksen...?
Kuulostaa vajaaälyiseltä koko paikka. Avasin aloituksen, kun ajattelin, että joku kertoo miten juhlasalissa käyttäydytään, kun kohtahan on itsenäisyyspäiväkin.
Onneksi meidän taloyhtiössä on oma punttiluola eikä siellä käy muut kun mä.
Nykyisin salit on pilalla. Porukka menee sinne vain tekstiiliurheilemaan, somettamaan ja juomaan palautusjuomaa. Sitten ihmetellään että hih, mitäs tällä laitteella kuuluisi tehdä, kun kyseessä on käsipainot.
Sali ei myöskään ole mikään iskumesta, vaan kehon hyvinvoinnin pyhättö.
Saliuros kirjoitti:
Tiedoksi kaikille salikissoille:
Se, että olen kohtelias ja juttelen sinulle, ei tarkoita sitä että yrittäisin iskeä. Ei, vaikka hymyilisin.
Se vaan kuuluu yleisiin käytöstapoihin.
Ihmiset ei ole kissoja! Tuo on loukkaus kissoja kohtaan! Ihmiset on persee stä!
Älä vohki salin toista kyykkytelinettä itsellesi, jos kuitenkin vain istut sen edessä puhelinta räpläten ja kuulokkeet korvilla puoli tuntia putkeen! Tai tee oma ihme treenisi muuna aikana kuin klo 18 arki-iltana, kun sali on täynnä kuin Turusen pyssy. Vielä lisätoiveena, HEIVATKAA HELEVETTIIN ne puhelimet jos kuvaatte niillä muitakin kuin omia perseitänne peilin kautta. En ihan oikeasti ymmärrä näitä oman elämänsä superstaroja välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saliuros kirjoitti:
Tiedoksi kaikille salikissoille:
Se, että olen kohtelias ja juttelen sinulle, ei tarkoita sitä että yrittäisin iskeä. Ei, vaikka hymyilisin.
Se vaan kuuluu yleisiin käytöstapoihin.
Aivan helvetin hyvä :D. Väärinkäritysten välttämiseksi en puhu kenellekään. Voi ne "beibet" kyykätä ihan rauhassa niin paljon kuin haluaa niissä herutuskuteissaan. Ja oi kyllä, kukaan ei vedä salille niin tiukkoja vaatteita, että kamelintassu erottuu selvästi nänneistä puhumattakaan. Ihonmyötäisiä ja käytännöllisiä vaatteita on olemassa vaikka millainen valikoima. Lähinnä huvittavaa, kun vielä tukka sillä pitkällä ponnarilla ja tekoripset hiessä väännetään askelkoneessa. Käännän pään pois, etten naurais ääneen.
Paljolti näin. Älä kuitenkaan aina yleistä.
Meinaan useamman kertaa on käynyt niin, että vasta pukkarissa tajunnut, että juuri nämä urheiluliivit ja uusi toppi -> nännit pojottaa läpi.
Ja kyllä, hävetti, mutta toinen vaihtoehto olisi ollut jättää treenit kokonaan väliin.
Vähän vastaava erinäisten leggareiden osalta. Sitä vasta liian myöhään, eli ne ekaa kertaa salilla päällä on sitten siinä kyykyssä/ mavessa jne. tullut huomattua, että näyttävät liikaa. Toppien osaltakin vastaava, eli joskus sitten vasta treenin myötä.
Ja ennen kuin mitäs ostelet joka treeniin uuden rätin: en osta. Joskus vaan niitä pitää uusia. Ja haastavaa on, kun sen lisäksi että nätit, istuvat, funktionaaliset, hyvälaatuiset lisäksi pitää huomioida myös mainitsemasi. Eikä se aina onnistu.
Ei ole noin vaikeaa. Kollareista ei näy läpi vaikka miten kyykkäät, eikä vilku mitkään varpaat. Löysä t-paita ja kevyesti topatut urheilurintsikat, niin ei näy nännitkään läpi.
Kollarit on aivan h*lvetin kuumat. Mitäpä jos vaan annettaisiin kaikkien treenata niissä vaatteissa, missä kukin viihtyy 👍
-ohis
Kollarit on liian kuumat. Ja 2000 kaikki treenas niissä 😂
Entä kuuluuko salietikettiin karjua täyttä huutoa penkissä ja kyykyssä?
Kävin aiemmin salilla, jossa kävi normaaleja ihmisiä..sitten vaihdoin salia ja järkytyin. Miksi pitää pukeutua minitoppiin ja meikata salille? Miehillä vähän normaalimpaa, silti en ymmärrä miksi salilla on joku päähine päässä ja hupparista vielä huppu päällä, ovat vissiin viluisia.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi käyn kisiksen vanhalla puolella, siellä ei juurikaan näy kameleita.
eihän muuta tehdäkään kun kamelinvarpaita katsellaan
No en minäkään college-housuissa menis salille, ne on kuumat, niin kuin on monessa viestissä jo todettu. Sen sijaan kyllä oikeasti ihmettelen sitä, että miehet pystyy kyllä salilla tekemään ihan sitä normisettiänsä esim. sortseissa ja teepparissa, mutta naisilla pitää olla ihonmyötäiset trikoot ja toppi, koska muuten vaatteet ovat tekemisen tiellä?!
Itselläni on käytössä polvipituiset, löysät, mutta ei pussittavat housut ja samaa teknistä materiaalia oleva ohut, löysä toppi. Ei ole kuuma, eikä ole vaatteet tiellä. Olen käynyt salilla 90-luvulta lähtien ja vasta nykypäivän salikissoilla muut kuin ihonmyötäiset vaatteet hankaloittaa treenaamista niin paljon, ettei vaihtoehtoja ole :D