Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostumus 2018 ahdistaa

Vierailija
15.11.2018 |

Ahdistaako ketään muuta raiskauksen kokenutta tuo Suostumus 2018 kampanja?

Siis hyvä kampanja, pitäisi allekirjottaa.

Mutta ahdistaa suunnattomasti nähdä jatkuvasti facessa niitä hel****n mainoksia. Siitä on tehty joku idiootti meemikin. En tiedä mitä ihmiset on itse kokeneet tietenkään mutta tuntuu siltä että onko nää kampanjan rummuttajat itse kokeneet seks. väkivaltaa. Luulen että suurin osa ei ole, ainakaan raiskauksen muodossa.

Tällasissa kampanjoissa ois hyvä muistaa että jatkuva asian näkyminen voi ahdistaa joitakin. Eikä kyse ole siitä etteikö asiaa olisi käsitelty..vaan että ei saatan* jaksaisi että joka tuutista tulee kokoajan sitä, että No-niin sulle kävi näin, ei ollut suostumusta ei! Jotenkin se alleviivaa sitä.

Kiinnostaisi tietää tuleeko muille seks väkivaltaa tai raiskauksen kokeneille samanlainen olo kun näkee kampanjan. Tuo meemi minkä näin on kaiken huippu.. jotenkin ääliömäistä. Unohtunut se että kyse on oikeasti uhreista jotka on kokenut asioita mitkä vaikuttaa aika vahvalla psyykkisellä tasolla mahdollisesti loppuelämän, vaikka itse raiskauksesta ns toipuisikin. On se silti aina mukana, se ihmisen perusturvallisuuden järkkyminen ja sen aiheuttamat ongelmat.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän