Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako annosta mielestäsi on makaronilaatikossa jossa

Vierailija
14.11.2018 |

on 400g jauhelihaa, 1pss makaronia, 2 munaa ja 5 dl maitoa? Monelleko riittäisi sinun taloudessa tai monta kertaa itse söisit siitä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 5 henkilöä syö makaronilaatikosta jossa on 800 g jauhelihaa ja 1 pss makaronia ( ja lähes litra maitoa ja 4 munaa).

Vierailija
2/13 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittäisi kahdelle teinipojalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 annosta normaalinälkäiselle aikuiselle, 20 sille taannoiselle pöyristyneelle joka ihmetteli miten kukaan voi syödä edes puolet kaupan 400g eineslaatikosta.

Vierailija
4/13 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta pitäisi tietää muutkin "tiedot", onko tuo ainoa ruoka, vai syödäänkö samalla iso kasa salaattia tai ehkä leipäsiivu myös? Ihmisillä on myös erilaisia annoskokoja, joku syö usein mutta pieniä annoksia, ja iäkkään pienen naisen annos lienee eri kokoinen mitä kasvavan kovaa treenavan teinin annos...

Vierailija
5/13 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 aikuista ja lapsi syö tuosta kerran kunhan on reilusti lisukkeita

Vierailija
6/13 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 kertaa söisin tuosta näin yksinasujana.

Vierailija
7/13 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mä ite syön tuon kokoisesta laatikosta 6-7 kertaa. Tein makaronikaatikon miesystävän pyynnöstä. Söin ite sen n. 1/6 osaa + salaattia, miesystävä söi sen mitä söi ja laitto huomiset eväät siitä valmiiksi. Ja äsken kun loput menin laittamaan jääkaappiin, niin ei ollut jäljellä kuin yhden mun annoksen verran (jonka varmaan otan itse huomenna evääksi). Syötäväksi se tietysti oli tehty, mutta aattelin että siitä riittäis mulle vielä pariks päivää enkä kaupassa käydessä varautunu siihe että mun tarttis jo huomenna uudestaan ruokaa tehdä tai pakastimesta alkaa jämiä tonkimaan.

Vierailija
8/13 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on 400g jauhelihaa, 1pss makaronia, 2 munaa ja 5 dl maitoa? Monelleko riittäisi sinun taloudessa tai monta kertaa itse söisit siitä?

Mä laitan yleensä enemmän jauhelihaa, mutta kaipa tuosta mies ja kaksi 9v poikaa söisi kaksi kertaa, tai ainakin mies kerran ja pojat useamman kerran.  Minä itse en juurikaan syö makaroonia kun maha ei kestä mutta jos söisin niin ei se paljon muuttaisi asiaa koska otan pienen annoksen.

Vierailija
9/13 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ihmistä. Tai 2 aikuista ja 2 pikkulasta.

Vierailija
10/13 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo on aivan normaaliannos 5 hengelle, ja riittäisi vielä jonkin verran evääksi tai yllätysvieraalle. Sanoisin 6-7 annosta.

Vierailija
11/13 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamaksi päiväksi riittäis.

Vierailija
12/13 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tuo on aivan normaaliannos 5 hengelle, ja riittäisi vielä jonkin verran evääksi tai yllätysvieraalle. Sanoisin 6-7 annosta.

Kutakuinkin näin. Jollei vähän useampikin annos.

Vierailija
13/13 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on neljä, poika ja tytär molemmat lukiolaisia. Tuosta syödään illalla ja jää vielä miehelle työpaikalle reilu lounas. Lisukkeena syödään vihannessalaatti.