Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastentarhanopettaja jolla tissit vilkkuu!

Tyylillä
14.11.2018 |

Otsikossa se tulikin: miten teidän mielestä lastentarhanopettajan tulisi pukeutua. Mikä on ns. normaalia, persoonaan kuuluvaa vaihteluväliä? Lapseni on yksityisessä tarhassa, ja siellä on eräs opettaja, joka pukeutuu...no, kauniisti sanottuna, erittäin seksikkäästi. Rumasti sanottuna niin, että tissivako vilkkuu, housut ovat niin kireät, että näyttää kuin olisi bodypaint maalaus eikä housuja ollenkaan. Läpikuultavia vaatteita, kesällä mikroshortsit jotka hätäseen peittävät pakarat. Tyypin instagram on täynnä hänen pyllistelykuvia, ja lähikuvia hänen kannikoistaan.Ylipäätään sellaisia vaatteita, jotka sopisi polttaribileisiin, bikini fitness -lavalle tai aikuisviihteeseen.

Olen sitä mieltä, että vapaa-ajalla saa todellakin pukeutua miten haluaa, etenkin jos on treenattu, niin kivahan sitä kroppaa on näyttää, antaa mennä vaan, ei ole multa pois. Kuitenkin mun mielestä pukeutuminen on aina viesti jostain. Miksi joku haluaa olla superseksikäs PÄIVÄKODISSA? Ketä varten? Lapsia? Vanhempia? Itseään varten (LOL). Itse olen töissä alalla, jossa ei varsinaisesti ole pukeutumiskoodia, mutta järkikin sen sanoo, etten menisi asiakkaalle pylly vilkkuen. Esim. kesähelteellä -vaikka mieli teki laittaa päälle se minihame -laitoin pidemmän mekon, koska en halua kiinnittää liikaa huomiota itseeni.

Miten teidän mielestä lastentarhanopettaja saa pukeutua? Mikä on asiallista ja mikä ei?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä, mun lapsen tarhassa ja eskarissa ollut vain vanhoja harppuja.

Vierailija
2/55 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on pieniä vauvojakin hoidossa, joten minusta on hyvä, että tissit näkyvät. Vauvat luulevat silloin olevansa kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan hoitaa työnsä asiallisesti ja hyvin, niin pukeutukoot vaikka jätesäkkeihin.

Vierailija
4/55 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä päiväkodissa työskentelevän pitäis vähän kiinnittää huomiota pukeutumiseensa. Ei oo tissivako ja kireät housut ok!

Vierailija
5/55 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt vähän erikoista. Lapsen yksi opettaja pukeutuu myös niin, että isot rinnat näkyy kaula-aukosta ja ne on oikein jollain push upeilla tyrkätty esiin. Kieltämättä tulee kiinnitettyä huomiota, vaikka olen ihan hetero nainen.

Vierailija
6/55 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko myös miespuolinen opettaja pukeutua noin?

Vierailija
7/55 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt meinataan kireillä housuilla? Tuon paitajutun ymmärrän ja kaikki muuten vähän peittävän vaatetuksen, mutta esim. pillifarkut on usein ns. kireitä.

Vierailija
8/55 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä vaatetus 

-isä32

Vierailija
9/55 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa erittäin hyvältä!

Faija 33

Vierailija
10/55 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellani oli tuollainen opettaja koulussa. Vanhempainillassa keskusteltiin siitä, että saako lapsi sanoa, että ei halua nähdä opettajan alushousuja eli tuleeko tuosta jälki-istuntoa. Opettajan mielestä hänen stringinsä tai rintansa eivät ole asia, jota lapset saavat kommentoida, vaikka ne näkyisivät.

Vierailija
11/55 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä joskus 22 vuotiaana en edes ajatellu, se tuli jotenki luonnostaan et oli tissivako näkyvillä, pillu näky läpikuultavista housuista läpi yms yms... Ja jotkut kireet trikoot mitkä oli treenatun perseen sisällä kiinni.

En edes ajatellu että oon härski, mut joskus ihmettelin ku jotkut miehet katto aina tyylii jotain haaroväliä yms yms. :DD

Nykyään, ku oon vanhempi, osaan kattoo peilii sen verran ja ymmärrän että työpaikka ei oo sellanen paikka missä esittelee itteensä, jollei sitte oo prostituoitu. :D

Vierailija
12/55 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole asiallinen pukeutusmistyyli. Opiskelijoillekin ohjeistetaan, että vaatteiden tulee olla asialliset ilman paljastelua.

Vierailija
13/55 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä joskus 22 vuotiaana en edes ajatellu, se tuli jotenki luonnostaan et oli tissivako näkyvillä, pillu näky läpikuultavista housuista läpi yms yms... Ja jotkut kireet trikoot mitkä oli treenatun perseen sisällä kiinni.

En edes ajatellu että oon härski, mut joskus ihmettelin ku jotkut miehet katto aina tyylii jotain haaroväliä yms yms. :DD

Nykyään, ku oon vanhempi, osaan kattoo peilii sen verran ja ymmärrän että työpaikka ei oo sellanen paikka missä esittelee itteensä, jollei sitte oo prostituoitu. :D

Oletko prostituoitu? :D

Vierailija
14/55 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarhanopettaja jolla tissit vilkkuu!

Voitko kuvailla noita tissejä tarkemmin, niin on helpompi arvioida asiaa objektiivisesti.

Vierailija
15/55 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä tyypiltä

Vierailija
16/55 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma, ei ihan näin härskisti ilmaistuna, mutta tunnistan kyllä tuon että nuorempana ei oikeasti tullut ajateltua miten irstaalla silmällä nuoren naisen kehoa katsotaan. En siis ihan vilpittömästi joskus teininä esim. ymmärtänyt jotain kamelinvarpaan konseptia lainkaan, että se on asia jonka varalta housut pitää tarkistaa jos ei halua tietynlaista huomiota. Vanhemmiten vasta tajunnut näitä asioita. Ei muuten ole mitenkään hauska juttu.

Vierailija
17/55 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pieni esittely haittaa.

Vierailija
18/55 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ruikutusta taas täällä! Ei se alle 7 vuotia lapsesi osaa ajatella sitä hoitotätiä seksuaalisena olentona, joten tuskin traumatisoituu kovinkaan pahasti moisesta? Jos miehesi tykkää nyt viedä ja noutaa lapsenne useammin tarhaan, niin eikö se ole vaan hyvä juttu? Vedätkö herneen nenään, jos kesäisin kaupungin duunarit siistii vaikka kukkaistutuksia hieman vähemmän peittävissä vaatteissa? Soitatko tasa-arvovaltuuteulle, jos näet komean raksa- tai asfalttimiehen töissä yläruumis paljaana, lihakset pullistellen hikisen ihon alla?

Pyydä lääkäriä tarkistamaan lääkityksesi taso, koska nyt näyttää kyllä jäävän hieman vajaaksi.

Vierailija
19/55 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ällöttää vieraiden ihmisten alastomien tai vähäpukeisten vartalojen näkeminen. Se tuntuu epähygieeniseltä, eikä se toimi muutenkaan kuin ehkä isien huomion kalastamisena, mikä lisää vielä ällöttävyyttä.

Vierailija
20/55 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelle tulee yllätyksenä että naisella on tissit. Kuulostaa kateellisten panettelulta. Hankkikaa elämä.

N51

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä