Kissa kadoksissa oudossa paikassa..
Ollut 4vrk kadoksissa, katosi hoitopaikasta. Hoitaja oli liian varomaton...
Kuitille jätettiin sen vessa, pahvilaatikko ja tuttu alusta ja lelu, ruokaa, ja tonnikalaa öljyssä jolla tein myös hajujäljet kuistille tontin rajoilta ja tieltä.
Kuvallisia katoamisilmoituksia joka tiellä, nyt myös lisäsin et ihmiset tarkistaisivat kaikki varastot ym mihin on voinu jäädä. Netissä joka paikassa ilmoitukset ja moottoritietä ja muita katsottu päivittäin varalta. Nyt menossa lehteenkin ilmotus mutta vasta ensiviikolle...
Tuntuu kun oma lapsi ois kadoksissa ja epätietoisuus alkaa jo tappaa sisältä. Jos sitä ei löydy niin menee monta kuukautta vaan itkiessä. Miten sitä voi ikinä käsitellä kun ei tiiä et jäikö auton alle, kuoliko myrkkyyn vai söikö joku, jäätykö, kuoliko nälkään, vai onko edelleen jossain nälkäsenä ja kylmissään, vai ottiko joku luokseen, vai onko se jossain kauempana ja löytänyt hyvän paikan missä on..
Se laskee vaan mielialaa kun kissa on normaalisti semmonen et kun sen nimenkin mainitsee niin tulee jostain ja ääntelee, mut nyt ei kuulu mtn vaikka koko alue 2km säteellä huudeltu joka päivä kahteen kertaan. Kaksi havaintoa tullut et saattaa olla nähty, mut kummatkin pimeellä ja on hyvinkin voinut olla eri kissa. Loukku on sillä paikalla nyt missä on viimeksi ehkä havaittu..
Sisällä koko ajan paha olo, rinnassa ihme polte, ja oon käytännössä koko ajan etsimässä sitä. Aamulla meen kierrokselle ennen 6 ja se kestää siihen 13-14 asti, tuun kotiin ja lähen taas joskus 16 aikaan ja oon 18 kotona ja nyt taas kohta pitäisi lähteä, ensin huutelemaan koko kylä läpi ja sitten tarkastaa loukku. Kotiin ja nukkumaan 5 tunniksi ja taas sama..
Kotona olo ajan vaan itken kun ei pysty muutakaan, ruoka ei maistu ollenkaan vaikka kävelykilometreja tuleekin n 20 vaikka pyörällä kuljenkin suurimmaksi osaksi mutta kävellen kierrän talot ym huudellen ja metsä alueet.
Kommentit (22)
Onpa hieno uutinen. Oli täällä vähän paha olo puolestanne, mutta nythän on kaikki hyvin.
T. minä ja kissa.
Ihanaa! 💙💚❤️Olen iloinen puolestasi.