Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmät vanhemmat!!

peeebbdn
14.11.2018 |

Sain viikon kotiarestia, en siis saa lähteä kavereiden kaa ulos! Ärsyttää ku kaikki kiva menee ohi tääl sisäl mädäntyes.
No miks sit sain arestia? Vanhempien mielestä se on niin hirveetä että heitin yhtä ärsyttävää naista tölikillä päähän. Se siis tuli v*tuilee ku oltiin vaa kavereiden kaa siin pihas illal pitämäs hauskaa. Pidettiin kuulemma liikaa metelii (ei ees pidetty horveen kovaa, et kaikki kyl pystyy nukkuu jos nukuttaa) Se sit kutsu kuitenki poliisit, meni simme rappuu nitisemää ku ei pystyny soittaa siinä meiän edessä. Poliisitha oli tietty sen naisen puolel, eikä ne juomistakaa pitäny (ja sen naisen piti oikee korostaa että meillä on alkoholia niille poliiseille)

Sit kai viikko sit sain arestii toisesta jutista, eli must alkaa tuntuu et oon kohta mun loppuelämän arestissa. Äiti pyys täyttää tiskikoneen, mut ei oo mikää mun homma olla sitä täyttelemäs. Mä oon alaikäne ja on mun vanhempien velvollisuus pitää musta huolta! Äiti sit sano et en saa rahaa jos en täytä sitä konetta.Samana päivänä mun ois pitäny mennä mäkkii ku olin luvannu kavereiden kaa mennä. Ni huutoha siitä tuli ku se ei suostu antaa sellasta pikku juttua jonku tiskikoneen takia. Isältäkää ei rahaa saa jos äiti on niin päättäny, joten ei siitäkää säälittävästä sohvaperunasta mitään hyötyy oo!
Raivostuttaa tollaset ärsyttävät vanhemmat!! Onks muil samanlaista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tyhmyyteen tulee, se on vanhemmiltasi tiivistynyt sinuun.

Vierailija
2/3 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millä perusteella? Puhuin tässä nyt ihan vakavasta asiasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nice..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi