Onko raskaana olevan naisen vatsa ruma
Kommentit (31)
No jaa. En mä ajattele siitä mitään, enkä yleensäkään ajattele muiden vatsoja.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on. Raskaana oleva nainen on todella kaunis.
No ei ole, mutta onneksi se ei ole pysyvä olotila!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta ei ole, minusta on. Mitä sinä tulet mielipideasioista vänkäämään?
Mä ainakin jos tuun joskus elämässäni olemaan raskaana niin käytän vaatteita missä vatsa pääsee oikeuksiinsa. En tosiaan häpeile raskausmahaani jos mulla joskus sellainen on😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneutta raskaana olevassa naisessa muutakin kuin vain hänen vatsansa. - Joskus tuntuu sille, että raskaus saa monet naisista sädehtimään ja loistamaan! - Vaikka varmasti raskaana olo myös väsytää ja uuvuttaakin välillä itse kutakin jolloin on luonnollisesti väsyneemmän näköinen; ei sitä raskaanakaan ollessa tarvitse näyttäytyä kaiken aikaa, niin kovin hehkeänä ja pirteänä.
On ja ei. Jos se on sellainen pyöreä pallo niin on se ihan kaunis mutta sitten jos se maha alkaa heti rintojen alta ja leviää lantiolle niin ei se kyllä kaunis ole.
Mulla oli valtava leveä raskausvatsa ja ei se kyllä kaunis ollut.
Kaikkia ei vaan raskaus kaunista.
Vierailija kirjoitti:
On ja ei. Jos se on sellainen pyöreä pallo niin on se ihan kaunis mutta sitten jos se maha alkaa heti rintojen alta ja leviää lantiolle niin ei se kyllä kaunis ole.
Mulla oli valtava leveä raskausvatsa ja ei se kyllä kaunis ollut.
Kaikkia ei vaan raskaus kaunista.
Jokaiselle tulee sellainen mikä tulee. Sinulle tuli tuollainen vatsa, ja se oli juuri oikea sinulle ja kaunis se oli, vaikka sinä toisin ajattelet ❤️😊
Mahaa enemmän mua kyllä omassa kropassa raskausaikana ällötti jalkojen, sormien ja kasvojen turvotus.
on. jos penikoita haluiat niin kärsit sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mahaa enemmän mua kyllä omassa kropassa raskausaikana ällötti jalkojen, sormien ja kasvojen turvotus.
Mua taas ne tissit, etenkin ne lautasenkokoiset, tummanruskeat nännipihat. Aika erilaiset kuin normaalitilassa...no, nyt on raskaudestakin jo 18 vuotta, eivät ole enää muutenkaan entisensä. :)