Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko raskaana olevan naisen vatsa ruma

Vierailija
14.11.2018 |

Minusta se on tyylisuuntana inhorealistinen.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika kuvottava, vaikka asia sinällään onkin kaunis. 

Vierailija
2/31 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on, viimeistään sitten kun napa kääntyy. Se tosin on pienin murhe siinä tilassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raskaana ollessa vaan vasta synnytyksen jälkeen. 

Vierailija
4/31 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän. Toisilla vatsa vain pyöristyy eikä tule arpia, verisuonet pullistu tai tule oikeasti roikkuvaa ja ei pyöreää (kaksoset tai kolmoset).

Vierailija
5/31 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole osannut ajatella, että se olisi mitenkään erityisen ruma, tai että raskasuvatsaa tulisi jotenkin peitellä ja hävetä. 

Vierailija
6/31 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika ruma vaikka sitä odottavalle kehutaan.

Vierailija
7/31 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vela, mutta olen lapsesta asti ihaillut raskausvatsojen kaarta.

Vierailija
8/31 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausvatsa on niin komea, että moni mies hankkii itselleen samanlaisen "pömpön" esimerkiksi olutta kittaamalla ja kuljekisvat ilman paitaa, julkisesti, eivätkä ymmärrä ollenkaan miksi jotkut katsovat hieman paheksuvasti.

Vierailija
9/31 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on tyylisuuntana inhorealistinen.

Oletko taas yksi mies joka vihaa ja halveksii naisia?

Vierailija
10/31 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vaatteet päällä ei ole ruma, mutta paljaana valitettavasti. Jos kyseessä on iso vatsa. Alkuraskauden aikana ei ole ruma, vaikka oilisi näkyvillä, koska se on vaan pieni pallo.❤

Riippuu tietenkin tapauksesta.

Mutta turha sitä on häpeillä, elämässä on paljon tärkeempiä asioita ja ei siihen itse voi vaikuttaa miltä maha tulee näyttämään.

Vierailija
11/31 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ja epämiellyttävä, jos muuta väittää niin tuskin on ikinä ollut viimeisillään raskaana...

Vierailija
12/31 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ruma sekä raskaana että sen jälkeen. Miksi kaiken pitäisi olla aina niin kaunista ja hienoa. Ei odottavan eläimen (tai ihmisen) täydy näyttää kauniilta, miksi täytyisi. Ällöttää, kuinka kaikesta halutaan väkisin vääntää niin hienoa ja kaunista. Kehopositiivisuus menee vähän yli...

Vierailija
13/31 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään muotoa voi käsittää, miksi jotkut teetättävät raskausmahastaan isoja mustavalkokuvia olohuoneen seinälle. Tuntuu näkyvän useammassakin kodissa.

Vierailija
14/31 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis se on.

T/:mies

Vierailija
15/31 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein turskahdin nauruun, kun vaimo lipui rv30-pallomahoineen ovesta sisään. Oli kyllä aika hilarious shit se näky :DDD

Vierailija
16/31 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyttävän ihana :)

Oli ihanaa kun vauva potki ja näytti kuin kantapää poksahtaisi mahanahasta läpi. Loppuraskaudessa maha oli aika iso mutta ei niin iso että olisi vaikeuttanut elämää. Ei tullut arpia tai mitä joku väitti että "napa kääntyy"...ihan tavis napa oli alusta loppuun.

Vierailija
17/31 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea se on. Ja tietyssä mielessä aika eroottinenkin. 

Vierailija
18/31 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ruma. Ja oon nainen ettei tartte kenenkään vääntää tästä taas että miehet vihaa naisia. Joo, ja ittelläkin ollut tommonen ruma vatta kaks kertaa.

Vierailija
19/31 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet päällä voi olla ihan söpö, jos se on sellainen siro pallo eikä vielä mikään jättimäinen. Ilman vaatteita rehellisesti sanottuna kyllä jotenkin... en nyt sanoisi varsinaisesti että ruma mutta ei kovin esteettinenkään. Mutta mitäpä väliä? Silloin kun sellaista kantaa, ei pitäisi enää tippaakaan kiinnostaa muiden mielipiteet jostakin niinkin turhasta kuin ulkonäkö.

Vierailija
20/31 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei raskaana ollessa vaan vasta synnytyksen jälkeen. 

Mä oon laihtunut ihan hirveästi synnytyksen jälkeen. Olen jo alipainoinen. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme