Poikani 13v seuraa jotain tubettajaa jota en tunne
Oletteko kuulleet sellaisesta kuin Upi? Kuulemma kaikki pojat koulussa katsoo sen streameja. Kuitenkaan pojan isosisko tai kukaan tutuista samanikäisten vanhemmista ei ole kuullutkaan koko tyypistä. Osaako palsta antaa lisätietoja?
Kommentit (46)
Kyseessä on yksi Suomen suurimmista äärioikeiston agitaattoreista ja varteenotettava uus-fasisti. Kytköksiä mm. Yhdysvaltojen KKK-liikkeeseen.
Kannattaisi ehkä pitää pieni saarnaus hänelle vähemmistöjen oikeuksien tärkeydestä.
et voi itse katsoa millainen kanava on?
Upi valistaa nuoria omakohtaisin kokemuksin syrjäytymisen vaaroista.
Vierailija kirjoitti:
et voi itse katsoa millainen kanava on?
Laittakaa linkkiä, en löytäny googlella
Hyvä esimerkki nuorisolle todella sydämmellinen, valloittava ja sympaattinen persoona. Valistaa alkoholin haitoista, Japanin kulttuurista, retkeilee luonnossa ja opettaa biologiaa samalla. Todella asiallinen youtube:ttaja.
Upi on parikymppinen syrjäytynyt alkoholisti Kainuusta. Striimeissään Upi nykyään lähinnä sekoilet juovuspäissään ja huutelee edellä mainittuja kkkkonaaaa kkkkooooll isännyys -juttujaan. En ihan suosittelisi 13-vuotiaan katsottavaksi. Vanhemmalle nuorelle kylläkin on ihan sillai varoittavana esimerkkinä hyvää katsottavaa.
Kkool Kkorner kkona Kkoin TTUNEEE tuuha dii juhulimmaa kkool äijien ilta kkorner_isännyys kkool kkona
Kyllä menee elämä vaikeaksi, jos jokainen tubettaja jota lapsi seuraa, tulee vanhempien tuntea henkilökohtaisesti...
Vierailija kirjoitti:
Upi on parikymppinen syrjäytynyt alkoholisti Kainuusta. Striimeissään Upi nykyään lähinnä sekoilet juovuspäissään ja huutelee edellä mainittuja kkkkonaaaa kkkkooooll isännyys -juttujaan. En ihan suosittelisi 13-vuotiaan katsottavaksi. Vanhemmalle nuorelle kylläkin on ihan sillai varoittavana esimerkkinä hyvää katsottavaa.
Siis mitä? Tällaistako meidän nuoriso nyt katsoo? Kauheeta! Kyllä pidän pojalle puhuttelun illalla!
Sillon kun mä olin jonne, Pasi Viheraho oli se jota seurattiin :D
banjop kirjoitti:
Tällaista saastaa livenä keskellä päivää?
Voisin nuuskia aloittaja äidin pikkuhousuja :)
Oma lapseni seuraa myös tätä Upia ja huutelee jatkuvasti jotain "onko kkona?" ja "kkool kkona kkorner isännys" -juttuja". Pojan puheista ymmärsin, että kyseessä olisi jokin tv-sarja ja tänään olisi tuotantokauden viimeinen jakso, mutta näköjäänhän tuo Upi onkin joku alkoholisoitunut työtön sossupummi???
Ei hyvää päivää tällaistako on nuorisolle tarjolla viihteenä
Ei hyvää päivää tätäkö suomen nuoriso pitää viihteenä?
Kkorner isäntä ukko