Oudoimmat teistä käytetyt haukkumanimet
Kommentit (43)
Mua ryssiteltiin. Olen ihan suomalainen, enkä edes osaa venäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksipylly. Siskoni oli 3v. ja todella vihainen minulle, joten keksi kahta "tuhmaksi" tai "kielletyksi" ymmärtämäänsä sanaa yhdistämällä aivan uuden haukkumanimen. Oven ali työnnettiin silloin lappu, jossa luki väärin kirjoitettuna nimeni ja tuo sana. Kyllä nauratti ja naurattaa vieläkin. :D
Kuka sen lapun kirjoitti?
Siis siskoni oli kirjoittanut lapun. :D
Aika taitava kolmivuotiaaksi toi sisko. Miten myöhempi elämä on sujunut?
Mua kutsuttiin raivokaaliksi ja puudeliksi. Raivokaali koska suutuin kiusaamisesta suhteettoman pahasti ja reagoin näyttävästi, puudelia en ymmärrä vieläkään.
Svedupelle. Olen suomenruotsalainen ja saanut siitä kuraa niskaani lukemattomat kerrat.
Paksu nuudeli! :D olin teininä ihan hoikka lauta, ei muodoista tietoakaan, olkapäistä lonkkaluihin yksi pötkö vain! Nykyään nauran tuolle ihan vedet silmissä, tuli niin puskista. Sillon 14-vuotiaana kyllä kirpaisi. Kutsun kissaani nykyään paksuksi nuudeliksi kun on niin löllö ja pitkä, ihanuus. :) <3
Hevosenkoipi, se on jääny mieleen vaikka siitä on vuosia aikaa. Baarissa nainen tuli huutamaan tiskille että älä sä s@@t@nan hevosenkoipi yritä iskee mun miestä :D Hänen miehensä siis seisoi tiskillä jonottamassa vuoroaan mun takana ku ite tilasin juotavan.
Vierailija kirjoitti:
Aika taitava kolmivuotiaaksi toi sisko. Miten myöhempi elämä on sujunut?
Taitava on juu, meinasi oppia silloin lukemaan, kun opetin sille kirjaimia ja äänteitä. Tonkin oli kirjoittanut kai jostain paperista/vanhasta aapisesta kirjaimia tankaten. Oli jo oppinut kirjain-äänne-vastaavuuden ja osasi lukeakin jo vähän, esim. tavuja, kun äiti kielsi kielsi mua opettamasta enempää. Fiksu likka kumminkin ja ihan pitkälle on päässyt elämässään :)
Venäläinen katuhuora. Ehkä sitten näytin sellaiselle, vaikka ihan suomalainen olen ja pukeutunut/meikannut normaalisti.
ping (ja haukkuja veti aina silmät vinoon)
mervi tapola.
ja tämän sanoi lavalta eräs suomalainen mukamas suvaitsevainen rokkari.
siinä loukattiin tapolaa ja minua samaan aikaan, mitähän ääliön päässä liikkui.
Tappihiiri. Olin pienin ja mulla kuulemma näkyi kaks etuhammasta?
Yläasteella, ensin olin rimpula ja sitten se muuttui vimpulaksi ja pimpulaksi.
Räkärossi. Nenäni vuoti lähes aina, eikä sitä paperia ollut aina matkassa. Sukunimeni viittaa tohon rossiin.
Rintsikka. Olin ainoa pienessä alakoulussamme jolla oli tissit. Kyllä pojat sen huomaa.
Minulla mieheksi hyvin pienet ja sirot kämmenet. Yläasteella se huomattiin ja nimiteltiin naiskädeksi.
Narkkari. Kalpeuden takia.
Homo. En tiedä miksi. Olen heteronainen.
Kuka sen lapun kirjoitti?