Kun menette buffettiin, onko teillä rasia mukana matkaeväiksi
buffeteissa sanotaan, syö niin paljon kuin jaksat. Minä jaksan syödä vielä kotonakin.
Kommentit (9)
Olen kuullut, että ennen ruotsinlaivoilla saksalaiset olivat niin ahneita, että laittoivat ruokaa muovikasseihin ja tekivät eväitä. Sitten oli kuulemma tarjoilija / hovimestari tms. tullut heidän luokseen ja kaatanut piimää eväskassiin sanoen, että "ruokajuomat unohtui" :)
Buffassa tai RAX:saa käydessäni käärin yleensä 5-8 pizzanpalaa folioon ja laitan laukkuuni. Kertaakaan en ole jäänyt kiinni.
Otin kerran kaksi keksiä taskuun, tuli huono omatunto.
Warren on jo vanha mies niin on kyllä ihan kohteliasta viedä eväät tapaamiseen.
Mulla on mukana mummokärry ja siinä kylmälaukku. Säilyy kylmäketju ettei vieraiden terveys vaarannu.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut, että ennen ruotsinlaivoilla saksalaiset olivat niin ahneita, että laittoivat ruokaa muovikasseihin ja tekivät eväitä. Sitten oli kuulemma tarjoilija / hovimestari tms. tullut heidän luokseen ja kaatanut piimää eväskassiin sanoen, että "ruokajuomat unohtui" :)
Ja taas meni ruokaa kaatopaikalle. Olipas hyvä juttu.
Mä olen kuullut saman jutun mutta siinä ovimies kaatoi kahvia romanin käsilaukkuun. XD
Vierailija kirjoitti:
On. Myös ystävävierailuilla otan rasian mukaan.