Oudoimmat teistä käytetyt haukkumanimet
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Joskus yläasteella haukuttiin huoraksi. Ihan mielenkiintoinen valinta, kun olin neitsyt, kuten varmasti haukkujatkin.
Mulla sama yläasteella. Vähän aikaa sitten tuntematon poikaporukka huuteli perään laudaksi. Olen yli tuplasti heidän ikäinen hieman pyöreä nainen. Jäi ihmetyttämään.
”Oot tollanen erolapsi” (juuri kun vanhempani olivat eronneet, enpä arvannut että tuostakin voidaan kiusata.)
”H uora.” (Tämä yläasteella. Menetin neitsyyteni 26-vuotiaana ja tuo oli ensimmäinen mieskokemukseni.)
Pihtarihuora. Melko ristiriitaista.
Lauta, paloauto, kalju - kaikki yläasteella. Ääliöt eivät onneksi tulleet lukioon, joten siellä sai nauttia hyvästä seurasta.
"Rikollinen näätä" sai joskus hurjassa nuoruudessa nauramaan pitkän aikaa.
Kiinalainen. En kyllä ymmärrä miksi
suomen halvin mieshuora "joka on liian ruma"
Kiinalainen katuhuora herätti hieman hämmennystä 🤔
Lipputanko
Olin vielä ala-asteella pidempi kuin luokan pojat, jotkut tytöt oli pitempiä.
Mua sanottiin koulussa kantelupukiksi. Nyt kylillä juoruakaksi.
Seksipylly. Siskoni oli 3v. ja todella vihainen minulle, joten keksi kahta "tuhmaksi" tai "kielletyksi" ymmärtämäänsä sanaa yhdistämällä aivan uuden haukkumanimen. Oven ali työnnettiin silloin lappu, jossa luki väärin kirjoitettuna nimeni ja tuo sana. Kyllä nauratti ja naurattaa vieläkin. :D
Vierailija kirjoitti:
Pihtarihuora. Melko ristiriitaista.
Musta tän logiikka on ihan huikea - antaa kaikille muille, paitsi mielensä pahoittaneelle haukkujalle? (Mikä ainakin mun kohdalla on tilanne, enkä sitä häpeä. :D )
Joskus yläasteella haukuttiin huoraksi. Ihan mielenkiintoinen valinta, kun olin neitsyt, kuten varmasti haukkujatkin.