Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pannut työajalla tai koulussa?

Vierailija
14.11.2018 |

Työkaveria tai koulukaveria? Miten tilanne eteni?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä työpaikalla naidaan päivittäin. Toimistot saa lukkoon. Myös varastotiloissa naidaan.

Asutko Kankaanpäässä?

Vierailija
62/70 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välitunnilla oppilaita oli ihanaa aikaa pano joka arkipäivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan naidaan meidän työpaikalla. Neukkari haisee aina siemennesteeltä ja oven kahvat on tahmeat. Myös vessoissa.

Vierailija
64/70 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastellut. Kolmekymppisenä minuun ihastui minua huomattavasti iäkkäämpi työpaikan siistijä. Muutaman kuukauden jälkeen en halunnut vastustaa kiusausta ja rakastelimme työpaikan kellarin konehuoneessa useita kertoja.

Vierailija
65/70 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, konttorihuoneessa, neukkarissa, vessassa ja työmatkoilla autoissa sekä hotellihuoneissa.

Vanhoja aikoja on kiva muistella.

Nyt jo eläkkeellä.

Vierailija
66/70 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastetaanko tätä näissä Vuokrafirman toimistossa myös? paneskellaanko sielä työaikana??

Vierailija
67/70 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu nainut siivoojan 29vuoden aikana kymmeniä kertoja. Työajalla ja vapaa ajalla. Mulla aika vapaa työn kuva telkkari laitos mies. Siivoojalla samoin kiertävä. 

Oli helppo järjestää alkoi varaston pikku toimistossa sen jälkeen kymmenissä paikoissa kouluu päiväkotiin kaupungin taloa..siellä missä töissä oltiin

..terkkarin jne.. 

Paljo paljon hyvää koetettiin kumpikin vieraissa

Palo laitoksen saunan lauteilla kun😂

Vierailija
68/70 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut useasti työajalla etätöissä. En tosin työkaveria, vaan vaimoa, joka tekee myös etätöitä. Teinit koulussa päivisin ja iltaisin vaikeampaa löytää painohetkeä.

Vierailija
69/70 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloisen tulevan vaimon kanssa repron pimiössä. Pikaiset takaapäin, punainen valo päällä. Oltiin töissä samassa työpaikassa. Muutaman kerran tapahtui näin. Kyllä kai ne pienessä työyhteisössä varmaan arvasivat kun tultiin yhtä aikaa ulos, posket punaisina. 

Vierailija
70/70 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa ja kouluaikan ei koskaan. Mutta töissä ja työaikana useinkin. Paikkoina mm. työhuone, neukkari, useita eri autoja sekä työmatkoilla hotellihuoneissa. Kivaa oli sen mitä se kesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi