Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pannut työajalla tai koulussa?

Vierailija
14.11.2018 |

Työkaveria tai koulukaveria? Miten tilanne eteni?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joo. Edestakas.

Vierailija
2/66 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mut en kuiten työajalla. Kivan työkaverin kanssa viinilasilliset työpäivän jälkeen ja seksiä sohvalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen työajalla kuorma-autossa.

Vierailija
4/66 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

9. luokalla silloisen poikaystävän kanssa tyttöjen pukuhuoneessa. Meidän koulussa oli vanhan ajan talonmies joka teki aina saman kierroksen päivän lopuksi ja meni sitten asuntoonsa koulurakennuksen päässä. Me tiedettiin koska hän tulee ja menee ja käytettiin sitä hyväksi. Mentiin pukuhuoneeseen kun ei muutakaan paikkaa keksitty. Riisuttiin housuja ja pussattiin. Pian poika makasi mun päällä puisella penkillä ja alettiin rakastella siinä. Muistan kuinka äänet kaikui hyvin tyhjässä huoneessa ja jännitti että jäädään kiinni. Sain silti aivan uskomattoman orgasmin. Sitten nopeasti housut ylös ja kortsu täynnä spermaa pojan taskuun. Äkkiä ulos terkkarin oven kautta ja kotiin.

Vierailija
5/66 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi vähän epäselväksi mihin se kortsu joutui

Vierailija
6/66 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko87 kirjoitti:

Tuliko liftari kyytiin vai kuka? Oliko tuttu?

7/66 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työajalla kyllä... useinkin...

Vierailija
8/66 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereidenko kanssa panette tai yllättäen jossain?

Vierailija
9/66 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marko87 kirjoitti:

Kyllä oli liftari ja ei ollut ennestään tuttu. Nousi kyytiin pienessä huppelissa kun oli festareille matkalla. Todella hyvää seksiä oli vaikka tyttö olikin vasta 16-vuotias :)

Vierailija
10/66 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan suoranaisesti ole pannut, mutta pitkälle menevää sormetusta olen antanut  naiselle neukkarin nurkassa, ovi lukossa, katseilta suojassa varmasti. Hänellä oli hame ja pikkarit kesäaikana eli olisin helposti voinut mennä sisään, mutta ei antanut millään tehdä vaikka mieli teki varmaan.

Sai silti varmaan yhden ainakin, kun sormella oikein hyväilin sisältä koukistaen sormea g-pisteeseen ja klitorista välillä.Hän hyväili kovaa kaluani housuissani vetskari auki.Karvoitus oli tosi runsas ja kiihottava nainen muutenkin. Hän on innokas masturboimaan ja lähettänyt minulle joskus puhelimella kuvankin "siitä", kun oli juuri ennen ollut miehensä kanssa sängyssä. Se oli kiihottavaa katsella kyllä. Hän kaipaa seksiin paljon vaihtelua, mutta ei uskalla silti antaa....

Vierailija
11/66 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylä-asteella meillä oli liikuntaa viimeisellä tunnilla, jonka jälkeen kävin saunassa ja suihkussa pitkän kaavan mukaan. Kaikki muut olivat jo lähteneet, kun lähdin. Tyttöjen pukuhuoneen ohi kävellessäni huomasin oven olevan auki ja erään tytön venyttelevän siellä vain juoksuhousut ja rintsikat päällä. Hän oli juuri kurottamassa käsillään lattiaan, niin stringit kuulsivat läpi. Tyttö huomasi minut ja säikähti. Mutta sen jälkeen yksi asia johti toiseen..

Vierailija
12/66 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä? Olen tietysti. Etkö sinä ole?

Vierailija
13/66 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylä-asteella meillä oli liikuntaa viimeisellä tunnilla, jonka jälkeen kävin saunassa ja suihkussa pitkän kaavan mukaan. Kaikki muut olivat jo lähteneet, kun lähdin. Tyttöjen pukuhuoneen ohi kävellessäni huomasin oven olevan auki ja erään tytön venyttelevän siellä vain juoksuhousut ja rintsikat päällä. Hän oli juuri kurottamassa käsillään lattiaan, niin stringit kuulsivat läpi. Tyttö huomasi minut ja säikähti. Mutta sen jälkeen yksi asia johti toiseen..

Vau miten asia eteni? Minä olen törmännyt vastaavassa tilanteessa sellaiseen reaktioon että nainen on katsonut pahasti takaisin ja suuttunut

Vierailija
14/66 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marko87 kirjoitti:

Kyllä oli liftari ja ei ollut ennestään tuttu. Nousi kyytiin pienessä huppelissa kun oli festareille matkalla. Todella hyvää seksiä oli vaikka tyttö olikin vasta 16-vuotias :)

Kysyitko suoraan seksiä.vai miten teit aloitteen vai tekikö tyttö? Miten asia eteni?

Vierailija
15/66 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työajalla työkaverin kanssa vessassa. Odotettiin että talo hiljeni ja käytiin pikaisilla. Meillä oli seksisuhde ja chattiviestit niin kuumia, että eka kerta oli melkein vahinko. Sen jälkeen käytiin useamminkin siellä

Vierailija
16/66 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun puolivälissä ollessani sair.hoitaja-opiskelijana töissä vanhainkodissa. Eräässä yövuorossa meni homma överiksi perushoitajan kanssa. Hoideltiin siinä ohessa muitakin kuin potilaita. 

No, työajalla tämäkin sattui myöhemmin. Olin kokousristeilyllä ja tauolla piipahdettiin työkaverin kanssa hytissä pikaisilla. Oltiin jo tosin edellisenä iltana vähän jo harjoiteltu.

Vierailija
17/66 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun vessassa semmosessa isommassa lukittavassa kopissa missä on oma lavuaari mä makasin sillai puolittain lavuaarin päällä ja poikaystävä mun päällä. Hankalaa mutta tosi ihanaa silti. Seksi sen kaa on aina ihanaa ja muutenki molemmat kiihotutaan eniten ihan tavallisessa lähärissä.

Vierailija
18/66 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työajalla työkaverin kanssa vessassa. Odotettiin että talo hiljeni ja käytiin pikaisilla. Meillä oli seksisuhde ja chattiviestit niin kuumia, että eka kerta oli melkein vahinko. Sen jälkeen käytiin useamminkin siellä

Mistä tuo kaikki lähti ? Teitkö koskaan töitä spermat pillussa vai nielitkö kaiken  ?

Vierailija
19/66 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työajalla kyllä, mutta en työpaikalla. Olisi kyllä tilanteita ollut, mutta työpaikan iso väkimäärä ja pieni koko tekee kiinnijäämisen aivan liian todennäköiseksi. Sinänsä kyllä nautin pienistä riskeistä, mutta liika jännitys estää erektion.

Vierailija
20/66 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo kaikki lähti ? Teitkö koskaan töitä spermat pillussa vai nielitkö kaiken  ?

Se on pitkä tarina,mutta lyhyesti tykättiin toisistamme.

Hmm. Vessassa en koskaan ottanut suihin loppuun asti, mutta kyllä niiden pikaisten jälkeen lähdettiin kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän